Akcie společnosti Lufthansa vzrostly o 4 % po zprávě, že Kepler Cheuvreux zlepšil hodnocení této německé letecké skupiny z „držet“ na „kupovat“. Nový cíl na cenu akcií byl zvýšen na 11 eur z předchozích 7,50 eur.
Podle analytiků, včetně Marc Zecka, se profil rizika a výnosu společnosti výrazně zlepšil. Tato změna přichází v době, kdy Lufthansa zahájila investiční program v hodnotě 2,5 miliardy eur, jehož cílem je do roku 2028 výrazně snížit náklady a zefektivnit provoz.
CEO segmentu Lufthansa Jens Ritter oznámil, že společnost splní veškeré cíle programu v tomto roce, což by mělo přispět k jejímu návratu k ziskovosti. Lufthansa byla v minulosti označena za „problémové dítě“ mezi evropskými dopravci a zůstává pozadu za konkurencí, jako jsou British Airways a Air France-KLM .
Akcie společnosti Lufthansa se za poslední rok zvýšily o přibližně 23 %, zatímco IAG a Air France-KLM vzrostly o více než 37 %. Společnost se však potýká s problémy dodavatelského řetězce, které zpozdily dodávky nových letadel od výrobců, jako je Boeing , a s obtížnými jednáními se sdružením pilotů.
Chcete využít této příležitosti?
Podle analytiků z Kepler Cheuvreux zůstávají výzvy, včetně tlaku odborů, silné konkurence ze středního východu a složité struktury skupiny. Avšak potenciál pro zisk je podle nich příliš významný, aby byl ignorován. Šedesát procent programu je plánováno na dodání v příštím roce a mohlo by přinést příznivou podporu akciím, i když existují i nadále průmyslové problémy s kapacitou a nízké ceny paliv.
Akcie společnosti Lufthansa vzrostly o 4 % po zprávě, že Kepler Cheuvreux zlepšil hodnocení této německé letecké skupiny z „držet“ na „kupovat“. Nový cíl na cenu akcií byl zvýšen na 11 eur z předchozích 7,50 eur.
Podle analytiků, včetně Marc Zecka, se profil rizika a výnosu společnosti výrazně zlepšil. Tato změna přichází v době, kdy Lufthansa zahájila investiční program v hodnotě 2,5 miliardy eur, jehož cílem je do roku 2028 výrazně snížit náklady a zefektivnit provoz.
CEO segmentu Lufthansa Jens Ritter oznámil, že společnost splní veškeré cíle programu v tomto roce, což by mělo přispět k jejímu návratu k ziskovosti. Lufthansa byla v minulosti označena za „problémové dítě“ mezi evropskými dopravci a zůstává pozadu za konkurencí, jako jsou British Airways a Air France-KLM .
Akcie společnosti Lufthansa se za poslední rok zvýšily o přibližně 23 %, zatímco IAG a Air France-KLM vzrostly o více než 37 %. Společnost se však potýká s problémy dodavatelského řetězce, které zpozdily dodávky nových letadel od výrobců, jako je Boeing , a s obtížnými jednáními se sdružením pilotů.Chcete využít této příležitosti?
Podle analytiků z Kepler Cheuvreux zůstávají výzvy, včetně tlaku odborů, silné konkurence ze středního východu a složité struktury skupiny. Avšak potenciál pro zisk je podle nich příliš významný, aby byl ignorován. Šedesát procent programu je plánováno na dodání v příštím roce a mohlo by přinést příznivou podporu akciím, i když existují i nadále průmyslové problémy s kapacitou a nízké ceny paliv.