Aerolinky v Evropě vykazují stabilní příjmy na dlouhých trasách v roce 2025, přičemž růst v prémiových kabinách a v latinskoamerických trzích kompenzuje slabší poptávku v USA.
Podle analýzy společnosti Bernstein se očekává růst kapacity o 5,4 % do roku 2026, což povede k výraznému omezení nabídky a přetrvávající tlak na ceny. Očekává se, že výnosy na kilometr budou nejméně stabilní až mírně rostoucí.
V rámci evropských aerolinek se International Airlines Group (IAG) umístila na prvním místě s hodnocením „Outperform“. Tento úspěch je přisuzován matné konkurenci na americkém trhu a technologickým pokrokům, které IAG připravila, včetně nového rezervačního systému a vylepšeného systému řízení příjmů. IAG bude těžit z těchto inovací a tím posílí svou pozici na trhu.
Na druhém místě se umístila společnost Air France-KLM s hodnocením „Market-Perform“. Jejich pomalejší růst v segmentu dlouhých tras je v současné situaci vnímán jako kladný faktor. Air France-KLM těží z výhodné polohy v oblasti Paříže a také z programu „Back on Track“, který slibuje zvýšení příjmů.
Chcete využít této příležitosti?
Strategické technologické investice a řízení kapacity se ukazují jako klíčové faktory v oblasti evropských aerolinek pro nadcházející rok, s IAG v pozici maximálně efektivně využívající tyto příležitosti.
Aerolinky v Evropě vykazují stabilní příjmy na dlouhých trasách v roce 2025, přičemž růst v prémiových kabinách a v latinskoamerických trzích kompenzuje slabší poptávku v USA.
Podle analýzy společnosti Bernstein se očekává růst kapacity o 5,4 % do roku 2026, což povede k výraznému omezení nabídky a přetrvávající tlak na ceny. Očekává se, že výnosy na kilometr budou nejméně stabilní až mírně rostoucí.
V rámci evropských aerolinek se International Airlines Group umístila na prvním místě s hodnocením „Outperform“. Tento úspěch je přisuzován matné konkurenci na americkém trhu a technologickým pokrokům, které IAG připravila, včetně nového rezervačního systému a vylepšeného systému řízení příjmů. IAG bude těžit z těchto inovací a tím posílí svou pozici na trhu.
Na druhém místě se umístila společnost Air France-KLM s hodnocením „Market-Perform“. Jejich pomalejší růst v segmentu dlouhých tras je v současné situaci vnímán jako kladný faktor. Air France-KLM těží z výhodné polohy v oblasti Paříže a také z programu „Back on Track“, který slibuje zvýšení příjmů.Chcete využít této příležitosti?
Strategické technologické investice a řízení kapacity se ukazují jako klíčové faktory v oblasti evropských aerolinek pro nadcházející rok, s IAG v pozici maximálně efektivně využívající tyto příležitosti.