Evropská komise zahájila revizi antidumpingových tarifů na elektrická vozidla vyráběná společností Volkswagen v Číně. Tato revize by mohla vést k nahrazení stávajících cel minimální cenou, jak uvedl úřední dokument EU dne 4. prosince 2025.
V říjnu 2024 byla na vozidla vyráběná v Číně uvalena tato anti-subsidární opatření. V současné době se Komise zaměřuje na nabídku, kterou poskytl Volkswagen Anhui, a hodnotí její praktickou přijatelnost.
Současné opatření má za cíl ochránit evropský trh před nekalou konkurencí. Odborníci upozorňují, že jakákoliv změna v této oblasti může mít dalekosáhlé ekonomické důsledky, včetně dopadů na ceny a dostupnost elektrických vozidel pro evropské zákazníky.
Cílem revize je dosáhnout rovnováhy mezi podporou domácího průmyslu a zachováním konkurenceschopnosti na trhu s elektrickými vozidly. Volkswagen očekává, že výsledky této revize mohou pozitivně ovlivnit jejich pozici na evropském trhu.
Chcete využít této příležitosti?
Evropská komise zahájila revizi antidumpingových tarifů na elektrická vozidla vyráběná společností Volkswagen v Číně. Tato revize by mohla vést k nahrazení stávajících cel minimální cenou, jak uvedl úřední dokument EU dne 4. prosince 2025.
V říjnu 2024 byla na vozidla vyráběná v Číně uvalena tato anti-subsidární opatření. V současné době se Komise zaměřuje na nabídku, kterou poskytl Volkswagen Anhui, a hodnotí její praktickou přijatelnost.
Současné opatření má za cíl ochránit evropský trh před nekalou konkurencí. Odborníci upozorňují, že jakákoliv změna v této oblasti může mít dalekosáhlé ekonomické důsledky, včetně dopadů na ceny a dostupnost elektrických vozidel pro evropské zákazníky.
Cílem revize je dosáhnout rovnováhy mezi podporou domácího průmyslu a zachováním konkurenceschopnosti na trhu s elektrickými vozidly. Volkswagen očekává, že výsledky této revize mohou pozitivně ovlivnit jejich pozici na evropském trhu.Chcete využít této příležitosti?