Společnost HTC se odhodlala využít svou otevřenou platformu k expanzi na trhu rychle rostoucích smartglasses. Jejich nový model VIVE Eagle, který byl uveden na trh, umožňuje uživatelům vybírat si různé AI modely podle svých preferencí. Cena tohoto modelu v Hongkongu činí HK$3,988 (přibližně $512).
Podle Charlese Huanga, senior viceprezidenta globálního prodeje a marketingu, je rozvoj AI na vzestupu, přičemž se jednotlivé společnosti snaží získat dominanci na trhu velkých jazykových modelů. “Chceme využívat silné stránky různých platforem, místo abychom budovali uzavřený ekosystém,” uvedl Huang.
Globální dodávky smartglasses vzrostly o 110 % v první polovině roku 2025, s tím, že Meta drží 73 % trhu. Smartglasses od Meta, vytvářené ve spolupráci se společností EssilorLuxottica , se pyšní funkcemi jako příjem hovorů a fotografování.
Huang se také zmínil o výzvách spojených s možným vstupem na trh v Číně, kde by cizí AI služby čelily výrazným regulačním překážkám. Již nyní však HTC plánuje expanzi do Japonska a Jihovýchodní Asie v prvním čtvrtletí roku 2026, následovanou vstupem na evropský a americký trh.
Chcete využít této příležitosti?
S přihlédnutím k rostoucím obavám o ochranu soukromí, Huang zdůraznil, že HTC se nespoléhá na uživatelská data pro trénink svých AI modelů, což ji odlišuje od konkurence.
Společnost HTC se odhodlala využít svou otevřenou platformu k expanzi na trhu rychle rostoucích smartglasses. Jejich nový model VIVE Eagle, který byl uveden na trh, umožňuje uživatelům vybírat si různé AI modely podle svých preferencí. Cena tohoto modelu v Hongkongu činí HK$3,988 .
Podle Charlese Huanga, senior viceprezidenta globálního prodeje a marketingu, je rozvoj AI na vzestupu, přičemž se jednotlivé společnosti snaží získat dominanci na trhu velkých jazykových modelů. “Chceme využívat silné stránky různých platforem, místo abychom budovali uzavřený ekosystém,” uvedl Huang.
Globální dodávky smartglasses vzrostly o 110 % v první polovině roku 2025, s tím, že Meta drží 73 % trhu. Smartglasses od Meta, vytvářené ve spolupráci se společností EssilorLuxottica , se pyšní funkcemi jako příjem hovorů a fotografování.
Huang se také zmínil o výzvách spojených s možným vstupem na trh v Číně, kde by cizí AI služby čelily výrazným regulačním překážkám. Již nyní však HTC plánuje expanzi do Japonska a Jihovýchodní Asie v prvním čtvrtletí roku 2026, následovanou vstupem na evropský a americký trh.Chcete využít této příležitosti?
S přihlédnutím k rostoucím obavám o ochranu soukromí, Huang zdůraznil, že HTC se nespoléhá na uživatelská data pro trénink svých AI modelů, což ji odlišuje od konkurence.