Nový generální ředitel Stellantis , Antonio Filosa, se zaměřuje na zvýšení prodeje vozidel na úkor ziskovosti. V rámci své nové strategie plánuje se zaměřit také na prodeje flotil a investice do dostupných modelů, aby přitáhl zákazníky a získal zpět podíl na trhu v Severní Americe a Evropě.
Filosa byl jmenován v červnu tohoto roku a jeho cílem je napravit situaci, kterou zanechal jeho předchůdce Carlos Tavares, jehož politika vysokých marží vedla ke ztrátě zákazníků. V roce 2024 klesly prodeje Stellantis v USA o 15 %, zatímco celkový trh zaznamenal nárůst o 2,2 %.
Podle neoficiálních informací vzrostly prodeje Stellantis v Severní Americe ve třetím čtvrtletí o 6 %, což je první nárůst za poslední dva roky. Společnost také plánuje snížit ambiciózní cíle prodeje elektrických vozidel a zaměřit se na různé vysoce poptávané modely jako Jeep a Ram.
„Filosa plně chápe význam Severní Ameriky pro naši společnost,“ uvedl Sam Fiorani, viceprezident ve výzkumné firmě AutoForecast Solutions. Filosa také mění vedení společnosti a vyzdvihuje důvěryhodné manažery, aby oživil týmy zdecimované pod Tavaresem.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost plánuje zahájit prodej vozidel flotil, což pomůže znovu nastartovat objem prodeje a udržet provoz továren. Taktika, která se uplatňuje i u firemních a vládních agentur, pomůže prodávat vozidla, která by jinak zůstala v inventáři.
Filosa již oznámil investici 13 miliard dolarů do amerického trhu, která má pomoci zvýšit prodeje a kompenzovat celní sazby. Odborníci se shodují, že obnova podílu na trhu bude výzvou, ale je proveditelná, pokud se Stellantis zaměří na své silné značky a kvalitu výrobků.
Nový generální ředitel Stellantis , Antonio Filosa, se zaměřuje na zvýšení prodeje vozidel na úkor ziskovosti. V rámci své nové strategie plánuje se zaměřit také na prodeje flotil a investice do dostupných modelů, aby přitáhl zákazníky a získal zpět podíl na trhu v Severní Americe a Evropě.
Filosa byl jmenován v červnu tohoto roku a jeho cílem je napravit situaci, kterou zanechal jeho předchůdce Carlos Tavares, jehož politika vysokých marží vedla ke ztrátě zákazníků. V roce 2024 klesly prodeje Stellantis v USA o 15 %, zatímco celkový trh zaznamenal nárůst o 2,2 %.
Podle neoficiálních informací vzrostly prodeje Stellantis v Severní Americe ve třetím čtvrtletí o 6 %, což je první nárůst za poslední dva roky. Společnost také plánuje snížit ambiciózní cíle prodeje elektrických vozidel a zaměřit se na různé vysoce poptávané modely jako Jeep a Ram.
„Filosa plně chápe význam Severní Ameriky pro naši společnost,“ uvedl Sam Fiorani, viceprezident ve výzkumné firmě AutoForecast Solutions. Filosa také mění vedení společnosti a vyzdvihuje důvěryhodné manažery, aby oživil týmy zdecimované pod Tavaresem.Chcete využít této příležitosti?
Společnost plánuje zahájit prodej vozidel flotil, což pomůže znovu nastartovat objem prodeje a udržet provoz továren. Taktika, která se uplatňuje i u firemních a vládních agentur, pomůže prodávat vozidla, která by jinak zůstala v inventáři.
Filosa již oznámil investici 13 miliard dolarů do amerického trhu, která má pomoci zvýšit prodeje a kompenzovat celní sazby. Odborníci se shodují, že obnova podílu na trhu bude výzvou, ale je proveditelná, pokud se Stellantis zaměří na své silné značky a kvalitu výrobků.