Společnost Tesla se podle analytiků z Piper Sandler blíží cíli dosáhnout plně autonomního řízení bez lidské intervence. Tato informace vychází z analýzy výkonových metrik po vydání nové verze softwaru FSD v14.1.x v říjnu, která vykázala víc než 20násobné zlepšení v parametru měření „mílí do kritického odpojení“.
Loňské výsledky ukazují, že průměrná vzdálenost mezi kritickými odpojeními vzrostla z 441 mil na 9 200+ mil, což představuje největší zlepšení za čtyři roky shromažďování dat. Další údaje z Austinu naznačují, že FSD vybavené vozidlo může odolávat nehodám až 40 000 mil při současném průměrném ročním počtu 13 000 mil.
Analytici však upozorňují, že nedávné zhoršení výsledků, které ukazuje pokles na 1 500 mil mezi kritickými odpojeními ve verzi v14.2.x, nemusí být tak závažné. Příčinu tohoto poklesu lze přičíst nedostatečnému množství dat pro novou verzi softwaru. Podle Piper Sandler většina 70 % nashromážděných mil pochází z zařízení umělé inteligence, které neprovádí záznamy kritických odpojení.
Analytik Alexander Potter říká: „Tesla je pravděpodobně velmi blízko tomu, aby mohla odstranit bezpečnostní operátory z robotaxi v Austinu.“ Očekává se, že výkon opět vzroste, jakmile se shromáždí více dat. Očekávané vydání verze v14.3 by mělo přinést další zlepšení ve výkonu.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost Tesla se podle analytiků z Piper Sandler blíží cíli dosáhnout plně autonomního řízení bez lidské intervence. Tato informace vychází z analýzy výkonových metrik po vydání nové verze softwaru FSD v14.1.x v říjnu, která vykázala víc než 20násobné zlepšení v parametru měření „mílí do kritického odpojení“.
Loňské výsledky ukazují, že průměrná vzdálenost mezi kritickými odpojeními vzrostla z 441 mil na 9 200+ mil, což představuje největší zlepšení za čtyři roky shromažďování dat. Další údaje z Austinu naznačují, že FSD vybavené vozidlo může odolávat nehodám až 40 000 mil při současném průměrném ročním počtu 13 000 mil.
Analytici však upozorňují, že nedávné zhoršení výsledků, které ukazuje pokles na 1 500 mil mezi kritickými odpojeními ve verzi v14.2.x, nemusí být tak závažné. Příčinu tohoto poklesu lze přičíst nedostatečnému množství dat pro novou verzi softwaru. Podle Piper Sandler většina 70 % nashromážděných mil pochází z zařízení umělé inteligence, které neprovádí záznamy kritických odpojení.
Analytik Alexander Potter říká: „Tesla je pravděpodobně velmi blízko tomu, aby mohla odstranit bezpečnostní operátory z robotaxi v Austinu.“ Očekává se, že výkon opět vzroste, jakmile se shromáždí více dat. Očekávané vydání verze v14.3 by mělo přinést další zlepšení ve výkonu.Chcete využít této příležitosti?