Společnost BYD zaznamenala v listopadu 2025 výrazný nárůst prodeje vozidel, když prodala přibližně 480 000 kusů, což je nárůst oproti 442 000 jednotkám v říjnu. I přes tuto pozitivní statistiku analytici z Piper Sandler snížili výhled na prodeje pro čtvrté čtvrtletí, přičemž nová prognóza předpovídá 542 000 prodaných jednotek v prosinci.
BYD nedávno odhalil, že jeho asistence pro řidiče zvaná „Božské oko“ je nainstalována na více než 2 milionech vozidel k říjnu 2025, která denně generují přibližně 130 milionů kilometrů dat o jízdě. I když je tento systém považován za impozantní, Piper Sandler uvedli, že v porovnání s Teslou, jejíž platforma generuje více než 400 milionů kilometrů denně, stále zaostává.
BYD se také snaží rozšířit svou globální přítomnost. V současné době má podnikání na šesti kontinentech ve 110 různých zemích a pro rok 2026 plánuje vývoz 913 000 jednotek, což představuje nárůst o 154 % oproti předchozímu roku. Nové výrobní kapacity v Thajsku, Uzbekistánu a Brazílii dosahují 300 000 jednotek ročně, s dalšími závody plánovanými v Maďarsku, Malajsii a Kambodži.
Společnost BYD zaznamenala v listopadu 2025 výrazný nárůst prodeje vozidel, když prodala přibližně 480 000 kusů, což je nárůst oproti 442 000 jednotkám v říjnu. I přes tuto pozitivní statistiku analytici z Piper Sandler snížili výhled na prodeje pro čtvrté čtvrtletí, přičemž nová prognóza předpovídá 542 000 prodaných jednotek v prosinci.
BYD nedávno odhalil, že jeho asistence pro řidiče zvaná „Božské oko“ je nainstalována na více než 2 milionech vozidel k říjnu 2025, která denně generují přibližně 130 milionů kilometrů dat o jízdě. I když je tento systém považován za impozantní, Piper Sandler uvedli, že v porovnání s Teslou, jejíž platforma generuje více než 400 milionů kilometrů denně, stále zaostává.
BYD se také snaží rozšířit svou globální přítomnost. V současné době má podnikání na šesti kontinentech ve 110 různých zemích a pro rok 2026 plánuje vývoz 913 000 jednotek, což představuje nárůst o 154 % oproti předchozímu roku. Nové výrobní kapacity v Thajsku, Uzbekistánu a Brazílii dosahují 300 000 jednotek ročně, s dalšími závody plánovanými v Maďarsku, Malajsii a Kambodži.