Rivian Automotive na svém prvním dni věnovaném autonomním technologiím a umělé inteligenci oznámil své první vlastnoprojektové čipy pro bezpilotní řízení, což představuje posun od procesorů společnosti Nvidia . Nově představený balíček asistentů řidiče, Autonomy+, bude k dispozici za jednorázovou platbu 2 500 dolarů nebo měsíčně za 49,99 dolarů.
Rivian plánuje dosáhnout úrovně 4 autonomie, což znamená, že vozidlo bude schopno operovat bez lidského zásahu za určitých podmínek. Nový Rivian Autonomy Processor posílí kapacitu vozidel zpracovávat data z kamer, LIDARu a dalších senzorů, což je klíčové pro dosažení vyšších úrovní autonomního řízení.
Vidya Rajagopalan, senior viceprezident Rivian, uvedl, že „při uvedení na trh na konci roku 2026 to bude nejsilnější kombinace senzorů a výpočetní kapacity v osobních vozidlech v Severní Americe.“
Společnost také plánuje přidat LIDAR senzory pro trojrozměrné mapování do svých modelů R2, což zlepší schopnost identifikovat překážky a podmínky na silnici.
Chcete využít této příležitosti?
Toto oznámení přichází v době, kdy poptávka po elektrických vozidlech v USA oslabuje po vypršení federálních daňových kreditů ve výši 7 500 dolarů. Rivian sice zúžil své ztráty, avšak snížil svou celoroční prognózu dodávek na 41 500 až 43 500 vozidel.
Rivianův levnější model R2 SUV, který má konkurovat Tesla Model Y, se považuje za zásadní pro oslovování cenově citlivějších zákazníků.
Rivian Automotive na svém prvním dni věnovaném autonomním technologiím a umělé inteligenci oznámil své první vlastnoprojektové čipy pro bezpilotní řízení, což představuje posun od procesorů společnosti Nvidia . Nově představený balíček asistentů řidiče, Autonomy+, bude k dispozici za jednorázovou platbu 2 500 dolarů nebo měsíčně za 49,99 dolarů.
Rivian plánuje dosáhnout úrovně 4 autonomie, což znamená, že vozidlo bude schopno operovat bez lidského zásahu za určitých podmínek. Nový Rivian Autonomy Processor posílí kapacitu vozidel zpracovávat data z kamer, LIDARu a dalších senzorů, což je klíčové pro dosažení vyšších úrovní autonomního řízení.
Vidya Rajagopalan, senior viceprezident Rivian, uvedl, že „při uvedení na trh na konci roku 2026 to bude nejsilnější kombinace senzorů a výpočetní kapacity v osobních vozidlech v Severní Americe.“
Společnost také plánuje přidat LIDAR senzory pro trojrozměrné mapování do svých modelů R2, což zlepší schopnost identifikovat překážky a podmínky na silnici.Chcete využít této příležitosti?
Toto oznámení přichází v době, kdy poptávka po elektrických vozidlech v USA oslabuje po vypršení federálních daňových kreditů ve výši 7 500 dolarů. Rivian sice zúžil své ztráty, avšak snížil svou celoroční prognózu dodávek na 41 500 až 43 500 vozidel.
Rivianův levnější model R2 SUV, který má konkurovat Tesla Model Y, se považuje za zásadní pro oslovování cenově citlivějších zákazníků.