Stellantis oznámil, že do konce roku 2025 nakoupí od italských dodavatelů zboží v hodnotě přes 7 miliard eur (8,1 miliardy dolarů). Tento krok uvedl generální ředitel společnosti, Antonio Filosa, na výročním zasedání Anfia, italské lobby skupiny výrobců aut.
Plán, který byl předložen před rokem, zahrnuje přímou investici 2 miliard eur do italského průmyslu a původně se počítalo s nákupy v hodnotě 6 miliard eur. Filosa uvedl, že společnost dosáhla v investicích 2 miliard a nákupů 7 miliard, což ukazuje na pozitivní trend obnovy výroby v Itálii.
V roce 2024 vyrobili výrobci aut v Itálii pouze 283 000 osobních automobilů, což je nejnižší číslo za téměř 70 let. Očekává se, že v roce 2025 dojde k dalšímu poklesu výroby, avšak Filosa zdůraznil, že letošní úsilí představuje první krok k dalšímu rozvoji a zvyšování objemu pro dodavatele.
Důležité rozhodnutí se očekává 16. prosince, kdy Evropská unie posoudí nové pravidla pro emise oxidu uhličitého. Filosa varoval, že výsledky tohoto přezkumu budou mít vliv na automobilový průmysl během následujících 10, 15 a 20 let.
Chcete využít této příležitosti?
Předseda Stellantis, John Elkann, minulý měsíc upozornil, že evropský automobilový průmysl čelí riziku nevratného poklesu bez úpravy dosavadních pravidel. Společnost podporuje výzvu německého kancléře Friedricha Merze na zmírnění regulace, která by mohla umožnit výjimky pro hybridní automobily a vysoce efektivní spalovací motory po roce 2035.
Stellantis oznámil, že do konce roku 2025 nakoupí od italských dodavatelů zboží v hodnotě přes 7 miliard eur . Tento krok uvedl generální ředitel společnosti, Antonio Filosa, na výročním zasedání Anfia, italské lobby skupiny výrobců aut.
Plán, který byl předložen před rokem, zahrnuje přímou investici 2 miliard eur do italského průmyslu a původně se počítalo s nákupy v hodnotě 6 miliard eur. Filosa uvedl, že společnost dosáhla v investicích 2 miliard a nákupů 7 miliard, což ukazuje na pozitivní trend obnovy výroby v Itálii.
V roce 2024 vyrobili výrobci aut v Itálii pouze 283 000 osobních automobilů, což je nejnižší číslo za téměř 70 let. Očekává se, že v roce 2025 dojde k dalšímu poklesu výroby, avšak Filosa zdůraznil, že letošní úsilí představuje první krok k dalšímu rozvoji a zvyšování objemu pro dodavatele.
Důležité rozhodnutí se očekává 16. prosince, kdy Evropská unie posoudí nové pravidla pro emise oxidu uhličitého. Filosa varoval, že výsledky tohoto přezkumu budou mít vliv na automobilový průmysl během následujících 10, 15 a 20 let.Chcete využít této příležitosti?
Předseda Stellantis, John Elkann, minulý měsíc upozornil, že evropský automobilový průmysl čelí riziku nevratného poklesu bez úpravy dosavadních pravidel. Společnost podporuje výzvu německého kancléře Friedricha Merze na zmírnění regulace, která by mohla umožnit výjimky pro hybridní automobily a vysoce efektivní spalovací motory po roce 2035.