Ben Sherwood, bývalý špičkový manažer televizní společnosti Disney, spojil svou vášeň pro trénování týmů svého syna a zkušenosti z mediálního průmyslu a založil sportovní podnik pro mládež MOJO Sports. Nyní se Sherwood chystá rozšířit svou platformu na základě nového partnerství. Společnost TeamSnap, komplexní platforma pro správu sportovních aktivit, oznámila, že plánuje koupit společnost MOJO. Přestože podmínky transakce nebyly zveřejněny, Sherwood, generální ředitel společnosti MOJO, se stane členem představenstva společnosti TeamSnap.
Podle Sherwooda je jeho cílem rozšířit působnost společnosti MOJO na miliony uživatelů společnosti TeamSnap. Společnost TeamSnap byla založena v roce 2009 a poskytuje nástroj pro správu, který organizuje soupisky a rozvrhy a usnadňuje komunikaci mezi rodiči a trenéry. TeamSnap má také obchodní stránku, která pomáhá majitelům lig s řízením, registrací a usnadněním plateb.
Oba partneři věří, že trenérské zdroje a živé přenosy zápasů nabízené společností MOJO mohou zlepšit zážitek ze sportu pro mládež pro hráče, trenéry a rodiny. To potvrzují i údaje společnosti MOJO, podle nichž jejich platforma přispívá ke snížení fluktuace trenérů a počtu hráčů, kteří z tréninku odcházejí. Sherwood se domnívá, že tento výsledek je částečně výsledkem široké nabídky trenérských materiálů dostupných na platformě MOJO, které byly vyvinuty ve spolupráci s profesionálními sportovními subjekty, jako je například Major League Baseball.
Sherwood naznačil, že významnou složkou zkušeností účastníků s mládežnickým sportem je faktor zábavy. Poznamenal: “Největším důvodem, proč děti přestávají sportovat, je to, že je to nebaví. Jedním z největších důvodů, proč to není zábava, je to, že trénink nestojí za nic a trenér je příšerný.”
Stejně tak generální ředitel společnosti TeamSnap Peter Frintzilas uvedl: “Uvědomili jsme si, že máme obrovskou příležitost urychlit spotřebitelskou stránku našeho podnikání.” Vyjádřil nadšení z toho, že má Sherwooda a jeho tým na palubě, a doufá, že MOJO pomůže urychlit růst mise společnosti TeamSnap stát se globální firmou.
Podle Frintzilase je tato akvizice “rozhodujícím momentem” pro TeamSnap a mládežnický sport. Přestože byla společnost MOJO Sports spuštěna teprve nedávno, v roce 2021, přišla s plnohodnotnými tréninkovými materiály, virtuálními hráčskými kartami a knihovnami fotografií pro hráče, přičemž vše se soustředilo kolem jejího hlavního lákadla – živého přenosu hry, který umožňuje spojení napříč různými geografickými lokalitami.
Atraktivita společnosti MOJO přilákala hvězdné osobnosti NFL, mezi jejichž zakládající partnery a investory patří i quarterback Russell Wilson, vítěz Super Bowlu. Wilson, který je zároveň předsedou NFL Flag, podpořil poslání společnosti MOJO zlepšit sportovní zážitky mládeže a očekává, že nově spojená platforma bude v tomto směru “nezastavitelná”.
Platforma TeamSnap, která se může pochlubit více než dvěma miliony aktivních uživatelů denně, by měla podpořit tréninkový obsah a streamovací služby společnosti MOJO a poskytnout jí přístup k širší uživatelské základně. V současné době má společnost MOJO na své platformě celosvětově pět milionů uživatelů.
Celosvětový trh s mládežnickými sporty, který podle odhadů obsluhuje 60 milionů mladých sportovců v hodnotě 37,5 miliardy dolarů, vykazuje po propadu v období Covid-19 známky oživení. Zvýšené investice soukromého kapitálu přilévají do trhu mládežnického sportu miliardy v očekávání růstu, jak potvrdil Tom Farrey, odborník na mládežnický sport z Aspen Institute.
V roce 2021 získala společnost TeamSnap většinového vlastníka prostřednictvím chicagské private equity společnosti Waud Capital, jejímž výkonným partnerem je Frintzilas.
Na rozdíl od miliard, které generují profesionální ligy jako NFL a NBA, přitahuje trh mládežnického sportu stálou zákaznickou základnu, které rodiny věnují značné investice. Aspen Institute uvedl, že američtí rodiče utratí za mládežnické sporty v průměru 883 dolarů na dítě ročně, což činí přibližně 30 až 40 miliard dolarů ročně.
Sherwood shrnul emocionální investici rodičů do mládežnického sportu slovy: “Jste mnohem větším fanouškem týmu svého dítěte než jakéhokoli profesionálního týmu, a právě toto fandovství se snažíme odblokovat.” Tento názor vystihuje jedinečnou přitažlivost mládežnického sportu a trvalý závazek zlepšovat celkový zážitek z mládežnického sportu pro miliony rodin po celém světě.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky