Netflix zaznamenal výrazný nárůst reklamy o 70 % během čtvrtletí, což ukazuje, že předplatitelé jsou ochotní akceptovat reklamy ve výměně za nižší ceny.
Tento růst v reklamním sektoru doprovází rekordním přírůstkem 13 milionů nových předplatitelů, což zvýšilo akcie Netflix o téměř 9 %.
Předplatitelé přijímají tuto změnu za sníženou sazbu, což má pozitivní dopad na Netflix i Wall Street.
I když je to stále počáteční fáze, Netflix plánuje dál rozvíjet svůj reklamní byznys.
(NFLX) je důkazem triumfu víry tohoto streamovacího giganta, že jeho předplatitelé snesou reklamy za sníženou sazbu. Toto odvážné rozhodnutí nejen obohacuje Netflix, ale také působí pozitivní vliv na Wall Street a celkově na investory. Čísla robustního růstu v tomto oboru podtrhují úspěch monumentálního obratu v politice Netflixu, který začal v listopadu 2022.
Společnost Netflix přijala smělý krok, když začala implementovat reklamy do svého streamovacího obsahu, což bylo považováno za riskantní rozhodnutí, jelikož uživatelé často upřednostňují bez reklamový zážitek. Nicméně, růst tohoto segmentu ukazuje, že většina předplatitelů je ochotna přijmout reklamy výměnou za nižší měsíční poplatek.
Tento odvážný krok nejen zvyšuje tržby Netflixu, ale také zvyšuje jeho tržní hodnotu a láká investory na Wall Street. Tržby z reklam se rychle stávají důležitou součástí celkového příjmu společnosti a pomáhají diverzifikovat její ziskové zdroje.
Čísla ukazující robustní růst v reklamním sektoru společnosti Netflix jasně podtrhují úspěch tohoto strategického obratu, který byl zahájen v listopadu 2022. Tento úspěch potvrzuje, že Netflix se dokáže přizpůsobit změnám v oboru streamovacích služeb a strategicky se vyvíjet, aby udržel svou pozici na trhu a zajistil dlouhodobý růst pro své akcionáře.
Zdroj: Getty Images
Dramatickým odklonem od svého dlouholetého ediktu přijala společnost Netflix předplatitelské úrovně podporované reklamou. Tato propagační strategie připomíná tradiční televizní vysílání – tento krok vyvolal skepsi z několika stran, přičemž řada pozorovatelů, včetně významných publicistů, pochybovala o jeho účinnosti. Díky prudkému nárůstu reklamy však Netflix dokazuje, že se jeho skeptici mýlili.
Během živě přenášeného konferenčního hovoru, který následoval po úterním oznámení hvězdných výsledků za čtvrté čtvrtletí, vedení společnosti Netflix oznámilo, že během čtvrtletí došlo k výraznému nárůstu reklamy o 70 %. Toto působivé číslo znamená průměrně 23 milionů uživatelů (MAU) – pozoruhodný nárůst o přibližně 8 milionů oproti předchozímu čtvrtletí. Tento nebývalý růst vedl vedení streamovacího gigantu k tomu, že informovalo analytiky z Wall Street, že nedávno zavedená úroveň podporovaná reklamou nyní tvoří 40 % všech registrací služby Netflix.
“Očekáváme, že tento růst bude pokračovat i v nadcházejících čtvrtletích,” poznamenal jeden z výkonných ředitelů společnosti Netflix Greg Peters. K prosperujícímu reklamnímu byznysu se přidal i rekordní přírůstek 13 milionů nových předplatitelů ve čtvrtém čtvrtletí, čímž Netflix překonal předpovědi analytiků, kteří počítali s 8,7 miliony. Tento rekordní růst způsobil, že akcie společnosti Netflix během úterního obchodování po skončení obchodování vzrostly o téměř 9 %.
Vedoucí pracovníci společnosti Netflix sice uznali, že v oblasti reklamy došlo k významným pokrokům, ale zároveň upřesnili, že se stále jedná o počáteční fázi. Na programu společnosti jsou plány na doladění cenových struktur, rozšíření do nových geografických zón a prozkoumání dalších potenciálních oblastí růstu. “Všechna tato práce je před námi,” připustil Peters a upřesnil, že příjmy z reklam zatím nejsou ve výkazech společnosti odděleny.
Začátkem ledna přinesl časopis Variety zprávu, že se Netflix ve svém reklamním byznysu blíží k hranici 23 milionů uživatelů. Mark Mahaney, analytik společnosti Evercore ISI, v poznámce předcházející zprávě o výsledcích společnosti spekuloval, že takové tempo růstu bude skutečně významné.
“Pokud bude toto tempo pokračovat, může Netflix do konce roku 2024 dosáhnout 50 milionů uživatelů a téměř 10 % své předplatitelské základny,” napsal Mahaney. Dodal: “Nyní hovoříme o značném rozsahu – což by mohlo podnítit výrazný a trvalý přesun reklamních rozpočtů do Netflixu.”
I když vedení společnosti současný stav reklamního byznysu bagatelizovalo, byl z něj patrný závěr, že v budoucnu budou reklamy pro korporaci pravděpodobně hrát podstatnější roli. Peters poznamenal: “Řekl bych, že máme před sebou roky práce, abychom reklamní byznys dovedli do bodu, kdy bude mít podstatný vliv na náš celkový byznys.”
A pokud se Netflixu podaří díky reklamnímu byznysu výrazně zvýšit tempo růstu celkových příjmů, je jasné, že Wall Street bude také stát jako vítěz sázek na streamovací službu a její momentální přijetí reklam.
je důkazem triumfu víry tohoto streamovacího giganta, že jeho předplatitelé snesou reklamy za sníženou sazbu. Toto odvážné rozhodnutí nejen obohacuje Netflix, ale také působí pozitivní vliv na Wall Street a celkově na investory. Čísla robustního růstu v tomto oboru podtrhují úspěch monumentálního obratu v politice Netflixu, který začal v listopadu 2022.Společnost Netflix přijala smělý krok, když začala implementovat reklamy do svého streamovacího obsahu, což bylo považováno za riskantní rozhodnutí, jelikož uživatelé často upřednostňují bez reklamový zážitek. Nicméně, růst tohoto segmentu ukazuje, že většina předplatitelů je ochotna přijmout reklamy výměnou za nižší měsíční poplatek.Tento odvážný krok nejen zvyšuje tržby Netflixu, ale také zvyšuje jeho tržní hodnotu a láká investory na Wall Street. Tržby z reklam se rychle stávají důležitou součástí celkového příjmu společnosti a pomáhají diverzifikovat její ziskové zdroje.Čísla ukazující robustní růst v reklamním sektoru společnosti Netflix jasně podtrhují úspěch tohoto strategického obratu, který byl zahájen v listopadu 2022. Tento úspěch potvrzuje, že Netflix se dokáže přizpůsobit změnám v oboru streamovacích služeb a strategicky se vyvíjet, aby udržel svou pozici na trhu a zajistil dlouhodobý růst pro své akcionáře.Dramatickým odklonem od svého dlouholetého ediktu přijala společnost Netflix předplatitelské úrovně podporované reklamou. Tato propagační strategie připomíná tradiční televizní vysílání – tento krok vyvolal skepsi z několika stran, přičemž řada pozorovatelů, včetně významných publicistů, pochybovala o jeho účinnosti. Díky prudkému nárůstu reklamy však Netflix dokazuje, že se jeho skeptici mýlili.Během živě přenášeného konferenčního hovoru, který následoval po úterním oznámení hvězdných výsledků za čtvrté čtvrtletí, vedení společnosti Netflix oznámilo, že během čtvrtletí došlo k výraznému nárůstu reklamy o 70 %. Toto působivé číslo znamená průměrně 23 milionů uživatelů – pozoruhodný nárůst o přibližně 8 milionů oproti předchozímu čtvrtletí. Tento nebývalý růst vedl vedení streamovacího gigantu k tomu, že informovalo analytiky z Wall Street, že nedávno zavedená úroveň podporovaná reklamou nyní tvoří 40 % všech registrací služby Netflix.“Očekáváme, že tento růst bude pokračovat i v nadcházejících čtvrtletích,” poznamenal jeden z výkonných ředitelů společnosti Netflix Greg Peters. K prosperujícímu reklamnímu byznysu se přidal i rekordní přírůstek 13 milionů nových předplatitelů ve čtvrtém čtvrtletí, čímž Netflix překonal předpovědi analytiků, kteří počítali s 8,7 miliony. Tento rekordní růst způsobil, že akcie společnosti Netflix během úterního obchodování po skončení obchodování vzrostly o téměř 9 %.Vedoucí pracovníci společnosti Netflix sice uznali, že v oblasti reklamy došlo k významným pokrokům, ale zároveň upřesnili, že se stále jedná o počáteční fázi. Na programu společnosti jsou plány na doladění cenových struktur, rozšíření do nových geografických zón a prozkoumání dalších potenciálních oblastí růstu. “Všechna tato práce je před námi,” připustil Peters a upřesnil, že příjmy z reklam zatím nejsou ve výkazech společnosti odděleny. Začátkem ledna přinesl časopis Variety zprávu, že se Netflix ve svém reklamním byznysu blíží k hranici 23 milionů uživatelů. Mark Mahaney, analytik společnosti Evercore ISI, v poznámce předcházející zprávě o výsledcích společnosti spekuloval, že takové tempo růstu bude skutečně významné.“Pokud bude toto tempo pokračovat, může Netflix do konce roku 2024 dosáhnout 50 milionů uživatelů a téměř 10 % své předplatitelské základny,” napsal Mahaney. Dodal: “Nyní hovoříme o značném rozsahu – což by mohlo podnítit výrazný a trvalý přesun reklamních rozpočtů do Netflixu.”I když vedení společnosti současný stav reklamního byznysu bagatelizovalo, byl z něj patrný závěr, že v budoucnu budou reklamy pro korporaci pravděpodobně hrát podstatnější roli. Peters poznamenal: “Řekl bych, že máme před sebou roky práce, abychom reklamní byznys dovedli do bodu, kdy bude mít podstatný vliv na náš celkový byznys.”A pokud se Netflixu podaří díky reklamnímu byznysu výrazně zvýšit tempo růstu celkových příjmů, je jasné, že Wall Street bude také stát jako vítěz sázek na streamovací službu a její momentální přijetí reklam.