Trh s generativním softwarem AI bude rapidně růst, s předpokládanými tržbami v roce 2032 ve výši 318 miliard dolarů, což je roční nárůst 59 %
HubSpot, specializující se na CRM software pro malé a střední podniky, je výhodnou investicí v rostoucím odvětví umělé inteligence
Integrace generativní AI do softwaru HubSpotu zlepšuje jeho schopnosti v marketingu, prodeji a zákaznické podpoře, posiluje jeho tržní pozici a přitahuje nové zákazníky
S očekávaným ročním nárůstem tržeb o 17 % v příštím půlstoletí a potenciálními plány na akvizici od Alphabetu je investice do HubSpotu atraktivní dlouhodobou strategií
Agentura Bloomberg Intelligence předpokládá, že trh s generativním softwarem umělé inteligence (AI) v nadcházejících letech výrazně poroste. Očekává se, že jeho tržby vzrostou z 5 miliard dolarů v roce 2023 na ohromujících 318 miliard dolarů v roce 2032, což představuje roční míru růstu přibližně 59 %. Investorům, kteří chtějí využít této obrovské příležitosti, doporučujeme, aby se začali zaměřovat na společnosti, které se specializují na umělou inteligenci.
Jednou z takových společností, která představuje výhodnou investici v této oblasti, je HubSpot, Inc. (HUBS), nejznámější pro svůj software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). Software CRM společnosti HubSpot je velmi žádaný mezi malými a středními podniky. Funkce tohoto softwaru sahají od aplikací pro produktivitu marketingových, prodejních a zákaznických týmů až po řešení pro platby a úkoly správy obsahu. Díky těmto nástrojům jsou podniky vybaveny k získávání potenciálních zákazníků, jejich přeměně na zákazníky z portfolia a k budování efektivních a dlouhodobých vztahů se zákazníky.
Společnost HubSpot, která byla založena v roce 2006 a původně se zabývala marketingovým softwarem, od té doby rozšířila své portfolio produktů a postupně posílila svou hlavní kompetenci v oblasti softwaru pro automatizaci marketingu. Zaměření společnosti na strategie příchozího marketingu a investice do technologií umělé inteligence jí vynesly uznání renomované výzkumné a poradenské společnosti Gartner. Na rozdíl od tradičních marketingových strategií, které dosahují potenciálních zákazníků prostřednictvím reklamy, bývá inbound marketing nákladově efektivnější a díky užitečnému a poutavému obsahu generuje méně, avšak kvalitnějších potenciálních zákazníků.
Vzhledem k nákladové efektivitě příchozího marketingu je pro malé a střední podniky (SMB) obzvláště atraktivní. Dodávání jednoduchých softwarových možností a cen společnosti HubSpot tomuto sektoru se setkává s příznivými ohlasy. Úspěch společnosti HubSpot podtrhuje například dosažení vedoucí pozice v oblasti softwaru pro automatizaci prodeje mezi středními podniky a její uznání jako nejprodávanějšího softwaru v jakékoli kategorii produktů v roce 2023 společností G2, která se zabývá výzkumem založeným na vzájemném hodnocení.
Společnost nedávno integrovala generativní umělou inteligenci do svého softwaru CRM, aby dále rozšířila svou nabídku produktů. V zářijovém oznámení podrobně popsala řadu plnohodnotných funkcí AI, které jsou postupně k dispozici. Patří mezi ně asistenti AI pro kreativní úkoly, jako je tvorba obsahu a médií a příprava textů, nástroje pro předvídání prodeje a interpretaci hodnocení stavu obchodů a akčních položek, virtuální agenti pro obsluhu zákaznické podpory a ChatSpot, chatbot s AI schopný automatizovat různé úkoly pomocí přirozeného jazyka.
Ačkoli jsou tyto funkce AI začleněny do celé řady produktů HubSpot, nejpokročilejší nástroje jsou vyhrazeny pro profesionální a podnikovou úroveň. Tato strategie nejen povzbuzuje stávající zákazníky k upgradu, ale také láká více středně velkých firem k využívání jejího softwaru CRM.
Výsledky společnosti HubSpot v posledním finančním čtvrtletí vyvolaly na Wall Street pozitivní náladu, protože společnost vykázala dobré finanční výsledky, které překonaly předpovědi. Tržby se zvýšily o 24 % na 582 milionů dolarů, a to především díky 23% nárůstu objemu zákazníků. Současně došlo k prudkému nárůstu čistého zisku společnosti, který nebyl vypočten podle metodiky GAAP (upravený), a to o 53 % na 98 milionů USD.
Generální ředitel společnosti Yamini Rangan nastínil plány na další začlenění funkcí umělé inteligence do platformy CRM a vymyšlení sofistikovanějších funkcí, které budou generovat nové zdroje příjmů. Z velké části nevyužitý trh malých a středních podniků označila za “velmi velký, rostoucí a nedostatečně obsloužený trh”, na kterém chce společnost “inovovat a být lídrem”.
Při zohlednění tohoto vývoje analytici v oboru odhadují, že společnost HubSpot v příštím půlstoletí zaznamená 17% roční nárůst tržeb. To ponechává prostor pro růstový potenciál, pokud společnost HubSpot úspěšně podpoří přijetí svých sofistikovanějších funkcí umělé inteligence ve vyšších cenových úrovních svých produktů.
O potenciální akvizici společnosti HubSpot společností Alphabet se šíří různé zvěsti. Takový návrh by však pravděpodobně prošel přísným přezkumem ze strany regulačních orgánů, a tak investorům doporučujeme tyto spekulace prozatím odložit. Pro ty, kteří chtějí do tohoto perspektivního odvětví investovat v dlouhodobém horizontu, by mohl být rozumným výchozím bodem nákup malého počtu akcií společnosti HubSpot.
Agentura Bloomberg Intelligence předpokládá, že trh s generativním softwarem umělé inteligence v nadcházejících letech výrazně poroste. Očekává se, že jeho tržby vzrostou z 5 miliard dolarů v roce 2023 na ohromujících 318 miliard dolarů v roce 2032, což představuje roční míru růstu přibližně 59 %. Investorům, kteří chtějí využít této obrovské příležitosti, doporučujeme, aby se začali zaměřovat na společnosti, které se specializují na umělou inteligenci. Jednou z takových společností, která představuje výhodnou investici v této oblasti, je HubSpot, Inc. , nejznámější pro svůj software pro řízení vztahů se zákazníky . Software CRM společnosti HubSpot je velmi žádaný mezi malými a středními podniky. Funkce tohoto softwaru sahají od aplikací pro produktivitu marketingových, prodejních a zákaznických týmů až po řešení pro platby a úkoly správy obsahu. Díky těmto nástrojům jsou podniky vybaveny k získávání potenciálních zákazníků, jejich přeměně na zákazníky z portfolia a k budování efektivních a dlouhodobých vztahů se zákazníky. Společnost HubSpot, která byla založena v roce 2006 a původně se zabývala marketingovým softwarem, od té doby rozšířila své portfolio produktů a postupně posílila svou hlavní kompetenci v oblasti softwaru pro automatizaci marketingu. Zaměření společnosti na strategie příchozího marketingu a investice do technologií umělé inteligence jí vynesly uznání renomované výzkumné a poradenské společnosti Gartner. Na rozdíl od tradičních marketingových strategií, které dosahují potenciálních zákazníků prostřednictvím reklamy, bývá inbound marketing nákladově efektivnější a díky užitečnému a poutavému obsahu generuje méně, avšak kvalitnějších potenciálních zákazníků. Vzhledem k nákladové efektivitě příchozího marketingu je pro malé a střední podniky obzvláště atraktivní. Dodávání jednoduchých softwarových možností a cen společnosti HubSpot tomuto sektoru se setkává s příznivými ohlasy. Úspěch společnosti HubSpot podtrhuje například dosažení vedoucí pozice v oblasti softwaru pro automatizaci prodeje mezi středními podniky a její uznání jako nejprodávanějšího softwaru v jakékoli kategorii produktů v roce 2023 společností G2, která se zabývá výzkumem založeným na vzájemném hodnocení. Společnost nedávno integrovala generativní umělou inteligenci do svého softwaru CRM, aby dále rozšířila svou nabídku produktů. V zářijovém oznámení podrobně popsala řadu plnohodnotných funkcí AI, které jsou postupně k dispozici. Patří mezi ně asistenti AI pro kreativní úkoly, jako je tvorba obsahu a médií a příprava textů, nástroje pro předvídání prodeje a interpretaci hodnocení stavu obchodů a akčních položek, virtuální agenti pro obsluhu zákaznické podpory a ChatSpot, chatbot s AI schopný automatizovat různé úkoly pomocí přirozeného jazyka. Ačkoli jsou tyto funkce AI začleněny do celé řady produktů HubSpot, nejpokročilejší nástroje jsou vyhrazeny pro profesionální a podnikovou úroveň. Tato strategie nejen povzbuzuje stávající zákazníky k upgradu, ale také láká více středně velkých firem k využívání jejího softwaru CRM. Výsledky společnosti HubSpot v posledním finančním čtvrtletí vyvolaly na Wall Street pozitivní náladu, protože společnost vykázala dobré finanční výsledky, které překonaly předpovědi. Tržby se zvýšily o 24 % na 582 milionů dolarů, a to především díky 23% nárůstu objemu zákazníků. Současně došlo k prudkému nárůstu čistého zisku společnosti, který nebyl vypočten podle metodiky GAAP , a to o 53 % na 98 milionů USD. HubSpot, Inc. Generální ředitel společnosti Yamini Rangan nastínil plány na další začlenění funkcí umělé inteligence do platformy CRM a vymyšlení sofistikovanějších funkcí, které budou generovat nové zdroje příjmů. Z velké části nevyužitý trh malých a středních podniků označila za “velmi velký, rostoucí a nedostatečně obsloužený trh”, na kterém chce společnost “inovovat a být lídrem”. Při zohlednění tohoto vývoje analytici v oboru odhadují, že společnost HubSpot v příštím půlstoletí zaznamená 17% roční nárůst tržeb. To ponechává prostor pro růstový potenciál, pokud společnost HubSpot úspěšně podpoří přijetí svých sofistikovanějších funkcí umělé inteligence ve vyšších cenových úrovních svých produktů. O potenciální akvizici společnosti HubSpot společností Alphabet se šíří různé zvěsti. Takový návrh by však pravděpodobně prošel přísným přezkumem ze strany regulačních orgánů, a tak investorům doporučujeme tyto spekulace prozatím odložit. Pro ty, kteří chtějí do tohoto perspektivního odvětví investovat v dlouhodobém horizontu, by mohl být rozumným výchozím bodem nákup malého počtu akcií společnosti HubSpot.
Technologické akcie pravděpodobně v poslední době vydělaly více než několik milionářů, například technologický sektor Nasdaq-100 vzrostl od loňského května o...