Zpráva o výsledcích společnosti Netflix, která bude zveřejněna tento čtvrtek, odhalí plán streamovacího gigantu na udržení růstu počtu předplatitelů po úspěšném potlačení sdílení hesel. Ve druhé polovině roku 2023 přilákala společnost Netflix 22 milionů nových předplatitelů, když celosvětově omezila sdílení hesel. Analytici však předpovídají, že růst díky tomuto omezení se v roce 2024 zpomalí. To přitáhlo pozornost k dalším iniciativám společnosti Netflix, včetně vrstvy podporované reklamou a rostoucího zaměření na sport. Pokud jde o předplatné, očekává se, že v prvním čtvrtletí roku 2024 přibude společnosti Netflix 5 milionů nových předplatitelů, což je téměř trojnásobek růstu zaznamenaného ve stejném období loňského roku. Úspěch zásahu společnosti Netflix proti sdílení hesel povzbudil další konkurenty v oblasti streamingu, jako je například společnost Walt Disney, k zavedení podobných opatření. Někteří analytici nicméně naznačují, že Netflix možná dosáhl bodu nasycení ve Spojených státech, přičemž má stále prostor pro mezinárodní růst. Očekává se, že úroveň společnosti podporovaná reklamou, která má nyní více než 23 milionů měsíčních předplatitelů, zaznamená v letošním roce po nedávném zvýšení cen další růst. Navíc velké investice Netflixu do obsahu, které se v roce 2024 odhadují až na 17 miliard dolarů, pomohly přilákat předplatitele, protože konkurenti omezují výdaje na obsah. Investoři navíc očekávají plány Netflixu v oblasti sportovního obsahu poté, co podepsal smlouvu se společností World Wrestling Entertainment, která bude od příštího roku přenášet její vlajkový týdenní program “Raw”. Netflix se snaží využít popularity a angažovanosti sportovní zábavy, aniž by musel získávat drahá tradiční sportovní práva.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky