Bank of America Securities oznámila, že její klienti minulý týden prodali americké akcie v celkové hodnotě 1,6 miliardy dolarů, což představuje první čistý prodej za poslední čtyři týdny. Po vyloučení neoznačených toků však klienti ve skutečnosti byli čistými kupci jednotlivých akcií a akciových ETF. Soukromí klienti byli i nadále čistými kupci, a to již čtvrtý týden v řadě, zatímco institucionální klienti a klienti hedgeových fondů zůstali čistými prodejci již čtvrtý týden v řadě, resp. druhý týden. Příliv byl zaznamenán napříč všemi velikostmi tržní kapitalizace. Nákupy od korporátních klientů, ačkoli byly ve srovnání s předchozími dvěma týdny pomalejší, se stále řadily na 10. místo v historii a v posledních 15 týdnech trvale překračovaly sezónní úrovně. Pokud jde o sektory, v oblasti technologií, médií a telekomunikací (TMT) pokračovaly přílivy, přičemž třetí týden v řadě vedly technické a komunikační služby. Naopak největší odliv zaznamenaly již druhý týden po sobě finanční sektory. V posledních čtyřech týdnech zaznamenaly příliv akcií spotřebitelského sektoru, což svědčí o odolnosti spotřebitelského sektoru navzdory některým známkám slabosti ve výsledkových zprávách za 1. čtvrtletí.
Bank of America Securities oznámila, že její klienti minulý týden prodali americké akcie v celkové hodnotě 1,6 miliardy dolarů, což představuje první čistý prodej za poslední čtyři týdny. Po vyloučení neoznačených toků však klienti ve skutečnosti byli čistými kupci jednotlivých akcií a akciových ETF. Soukromí klienti byli i nadále čistými kupci, a to již čtvrtý týden v řadě, zatímco institucionální klienti a klienti hedgeových fondů zůstali čistými prodejci již čtvrtý týden v řadě, resp. druhý týden. Příliv byl zaznamenán napříč všemi velikostmi tržní kapitalizace. Nákupy od korporátních klientů, ačkoli byly ve srovnání s předchozími dvěma týdny pomalejší, se stále řadily na 10. místo v historii a v posledních 15 týdnech trvale překračovaly sezónní úrovně. Pokud jde o sektory, v oblasti technologií, médií a telekomunikací pokračovaly přílivy, přičemž třetí týden v řadě vedly technické a komunikační služby. Naopak největší odliv zaznamenaly již druhý týden po sobě finanční sektory. V posledních čtyřech týdnech zaznamenaly příliv akcií spotřebitelského sektoru, což svědčí o odolnosti spotřebitelského sektoru navzdory některým známkám slabosti ve výsledkových zprávách za 1. čtvrtletí.