Společnost Constellation Brands, výrobce piva Corona, překonala odhady Wall Street ohledně zisku za první čtvrtletí navzdory pomalému prodeji v sektoru vín a lihovin. Společnost vykázala za čtvrtletí končící 31. května srovnatelný zisk ve výši 3,57 USD na akcii, čímž překonala odhady analytiků ve výši 3,46 USD na akcii. Akcie společnosti v předobchodní fázi vzrostly o téměř 3 %. Poptávka po jejích hlavních pivních značkách, včetně Modelo Especial a Pacifico, zůstala silná, což kompenzovalo zpomalení v širším spotřebitelském odvětví. Pivní byznys Constellation zaznamenal ochuzení objemu o 6,4 % oproti 5,5 % v předchozím roce. Společnost svůj úspěch přičítá agresivnímu zvyšování cen, nižším marketingovým nákladům a růstu prodeje, které pomohly zmírnit dopad nákladů na suroviny a obaly. I přes nesplnění odhadů čistých tržeb, které činily 2,66 miliardy dolarů, společnost Constellation Brands zachovala své roční prognózy.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky