(Reuters) – Společnost Meta Platforms (NASDAQ:META) ve středu oznámila, že její platforma sociálních médií Threads nasbírala pouhé dva dny před prvním výročím úctyhodných 175 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Generální ředitel Mark Zuckerberg vyjádřil své nadšení z tohoto milníku v nedávném příspěvku o Threads. V únoru Zuckerberg oznámil, že Threads již překročil 150 milionů MAU. Toto číslo sice ukazuje na značnou popularitu platformy, nicméně zásadní ukazatele, jako jsou denní počet aktivních uživatelů a průměrná doba zapojení uživatelů, zveřejněny nebyly.
Threads, konkurent X Elona Muska, dříve známý jako Twitter, byl uveden do obchodů s aplikacemi 5. července loňského roku a během prvního týdne rychle přilákal 100 milionů uživatelů, částečně díky integraci s populární sociální platformou Instagram. Po počátečním prudkém nárůstu počtu uživatelů však následoval pokles aktivity. Na rozdíl od jiných platforem sociálních médií neobsahuje Threads reklamu, takže Meta má omezené možnosti generování příjmů. Nedávno se Threads stala součástí Fediverse, souboru platforem sociálních médií, které podporují protokol ActivityPub, umožňující uživatelům interakci napříč různými platformami.
– Společnost Meta Platforms ve středu oznámila, že její platforma sociálních médií Threads nasbírala pouhé dva dny před prvním výročím úctyhodných 175 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Generální ředitel Mark Zuckerberg vyjádřil své nadšení z tohoto milníku v nedávném příspěvku o Threads. V únoru Zuckerberg oznámil, že Threads již překročil 150 milionů MAU. Toto číslo sice ukazuje na značnou popularitu platformy, nicméně zásadní ukazatele, jako jsou denní počet aktivních uživatelů a průměrná doba zapojení uživatelů, zveřejněny nebyly.
Threads, konkurent X Elona Muska, dříve známý jako Twitter, byl uveden do obchodů s aplikacemi 5. července loňského roku a během prvního týdne rychle přilákal 100 milionů uživatelů, částečně díky integraci s populární sociální platformou Instagram. Po počátečním prudkém nárůstu počtu uživatelů však následoval pokles aktivity. Na rozdíl od jiných platforem sociálních médií neobsahuje Threads reklamu, takže Meta má omezené možnosti generování příjmů. Nedávno se Threads stala součástí Fediverse, souboru platforem sociálních médií, které podporují protokol ActivityPub, umožňující uživatelům interakci napříč různými platformami.