Toast zajišťuje efektivní řízení restaurací pomocí komplexního softwaru, který pokrývá objednávky, marketing, a další činnosti
Sweetgreen je lídrem v rychlém občerstvení se saláty a těží z rostoucí poptávky po zdravých stravovacích možnostech
On Holding zaujímá prémiový trh s obuví a pokračuje v silném růstu díky inovativnímu designu a expanzi na globální trhy
Tři rychle rostoucí společnosti s potenciálem přinést vysoké výnosy.
Zde se dozvíte, proč by akcie společností Toast (TOST), Sweetgreen (SG) a On Holding (ONON) mohly být skvělou investiční příležitostí.
TOAST
Restaurační průmysl se stal konkurenčnějším než kdykoli předtím. Zákazníci si mohou pohodlně objednat jídlo s sebou pomocí telefonu, což nutí restaurace přizpůsobit se rychle se měnícímu konkurenčnímu prostředí. To je obrovská příležitost pro software společnosti Toast, který pomáhá restauracím efektivně řídit všechny aspekty jejich podnikání.
S obratem pouhých 4,4 miliardy dolarů je společnost Toast v počátcích dobývání adresného trhu v hodnotě přesahující 100 miliard dolarů. Platforma pomáhá restauracím řídit objednávky, marketing, zaměstnance, dodavatelský řetězec a další činnosti. Toto komplexní řešení láká stále více restaurací k registraci, přičemž společnost ve druhém čtvrtletí zaznamenala 29% meziroční nárůst počtu provozoven, které platformu využívají.
Spolu s tímto nárůstem rostou i příjmy společnosti Toast z předplatného. Akcie společnosti se obchodují s prémiovým oceněním v poměru k prodejní ceně (P/S) ve srovnání s obdobnými společnostmi na trhu s restauračním softwarem. To se však zdá být oprávněné vzhledem k úspěchům zákazníků s produktem a jeho intuitivnímu designu, který usnadňuje zaškolení personálu restaurací v jeho používání. To je dobré znamení pro silnější růst.
Toast získává oblibu u malých restaurací, což svědčí o jeho tržním potenciálu v celém restauračním odvětví. Ačkoli poměr P/S akcie ve výši 3 může být v porovnání s konkurencí drahý, v kontextu celého softwarového odvětví, kde se společnosti na jiných trzích rostoucí stejně rychle jako Toast mohou obchodovat až s desetinásobkem tržeb, se nezdá až tak drahý.
Z těchto důvodů by akcie mohla v příštích 10 letech přinést akcionářům výnosy, které by jim přinesly bohatství.
SWEETGREEN
Jednou z růstových akcií, ke kterým se ve spotřebitelské oblasti stále vracím, je Sweetgreen, řetězec rychlých restaurací.
Sweetgreen měl na burze pomalý start. Na burzu vstoupila v nejhorší možnou dobu, v listopadu 2021, právě když vrcholil burzovní boom způsobený pandemií. V důsledku toho se akcie po svém debutu propadly, ale v uplynulém roce se z dobrého důvodu odrazily ode dna. Nyní se jeví jako dobrý kandidát na prudký růst v příštím desetiletí.
Společnost Sweetgreen je lídrem v nově vznikající kategorii restaurací, řetězci rychlého občerstvení se saláty. Lidé touží po snadných a zdravých možnostech jídla s sebou a společnost Sweetgreen je v tomto směru dodavatelem. Její restaurace jsou také oblíbené. Její průměrný jednotkový objem 2,9 milionu dolarů konkuruje Chipotle a srovnatelné tržby v posledním čtvrtletí vyskočily o 9 %, což ukazuje, že zákazníci si přicházejí pro další jídlo.
Sweetgreen má také velký růstový potenciál, protože společnost ukončila druhé čtvrtletí s pouhými asi 225 provozovnami.
Společnost nemá stanoven cíl, kolik restaurací chce otevřít, ale zavedenější řetězce mají v USA tisíce restaurací, například Chipotle se blíží 4 000 provozoven a očekává, že jich otevře nejméně 7 000. Vzhledem k jedinečnosti svého salátového konceptu má společnost Sweetgreen dobrou příležitost k expanzi a mohla by zvýšit svou působnost desetkrát nebo vícekrát.
Společnost Sweetgreen má také technologickou výhodu díky robotickému asistentovi, kterému říká Infinite Kitchen. Ten urychluje její průchodnost, což pomáhá zvyšovat průměrné kontroly a šetřit náklady, čímž se zvyšují marže. Společnost plánuje zavést Infinite Kitchen do více svých provozoven.
Právě teď se zdá, že je to dobrá příležitost k nákupu společnosti Sweetgreen, protože se stáhla z nedávného vrcholu a klesla zhruba o 20 %. Při tržní kapitalizaci pouhých 3,4 miliardy dolarů by se akcie mohly dostat mnohem výše, pokud budou pokračovat v realizaci.
ON HOLDING
Společnost On se sídlem ve Švýcarsku vtrhla na scénu sportovního oblečení s unikátním designem obuvi a získala podíl na trhu s prémiovou obuví. Věrní fanoušci utrácejí velké peníze, aby si pořídili tenisky CloudTec společnosti On, a inflace tento bohatý dav nezastaví.
V době, kdy Nike hlásí pokles prodeje, vykazuje On silný růst. Tržby se ve druhém čtvrtletí meziročně zvýšily o 28 %, přičemž se téměř rovnoměrně rozdělily mezi přímé prodeje spotřebitelům a velkoobchodní kanály. Společnost On stále rozvíjí svou přítomnost po celém světě a je teprve na začátku svého růstu. Všude tam, kde již má známé jméno, se stala obuví, kterou si vybírá stále více zákazníků z vyšších vrstev, což znamená, že má před sebou dlouhou cestu růstu, protože si vytváří další příznivce.
Značka On má početný celosvětový kontingent ambasadorů z řad sportovců, protože se zaměřuje na vážné zájemce o sport. Snaží se však rozšířit svůj okruh a zaujmout více masového trhu. Nedávno podepsala smlouvu se Zendayou, která ani není sportovec, ale „módní ikona“, aby oslovila spotřebitele z vyšší třídy.
Společnost On je také již zisková, což pro společnost v této fázi není samozřejmostí. Má nejlepší hrubé marže v odvětví, protože účtuje prémiové ceny a její pružná nákupní základna je méně ovlivněna inflací. Ve druhém čtvrtletí dosáhla 59,9 %, což je nárůst oproti 59,5 % v loňském roce, a čistý zisk vzrostl o více než 800 %.
Akcie nejsou levné. Letos vzrostly o 69 %, protože trh rozpoznal jejich hodnotu, a obchodují se s forwardovým P/E poměrem 40. To je vysoké ocenění, ale vzhledem k příležitostem společnosti On není nepřiměřené. On má obrovský potenciál, protože se postupně rozšiřuje po celém světě a stává se oblíbenou značkou, kterou zákazníci chtějí nosit. V příštím desetiletí lze očekávat prudký růst akcií této společnosti.
Tři rychle rostoucí společnosti s potenciálem přinést vysoké výnosy. Zde se dozvíte, proč by akcie společností Toast , Sweetgreen a On Holding mohly být skvělou investiční příležitostí. TOAST Restaurační průmysl se stal konkurenčnějším než kdykoli předtím. Zákazníci si mohou pohodlně objednat jídlo s sebou pomocí telefonu, což nutí restaurace přizpůsobit se rychle se měnícímu konkurenčnímu prostředí. To je obrovská příležitost pro software společnosti Toast, který pomáhá restauracím efektivně řídit všechny aspekty jejich podnikání. S obratem pouhých 4,4 miliardy dolarů je společnost Toast v počátcích dobývání adresného trhu v hodnotě přesahující 100 miliard dolarů. Platforma pomáhá restauracím řídit objednávky, marketing, zaměstnance, dodavatelský řetězec a další činnosti. Toto komplexní řešení láká stále více restaurací k registraci, přičemž společnost ve druhém čtvrtletí zaznamenala 29% meziroční nárůst počtu provozoven, které platformu využívají.Apartmány Benecko - Investiční apartmány v obci Benecko přímo na sjezdovce Reklama Spolu s tímto nárůstem rostou i příjmy společnosti Toast z předplatného. Akcie společnosti se obchodují s prémiovým oceněním v poměru k prodejní ceně ve srovnání s obdobnými společnostmi na trhu s restauračním softwarem. To se však zdá být oprávněné vzhledem k úspěchům zákazníků s produktem a jeho intuitivnímu designu, který usnadňuje zaškolení personálu restaurací v jeho používání. To je dobré znamení pro silnější růst. Toast získává oblibu u malých restaurací, což svědčí o jeho tržním potenciálu v celém restauračním odvětví. Ačkoli poměr P/S akcie ve výši 3 může být v porovnání s konkurencí drahý, v kontextu celého softwarového odvětví, kde se společnosti na jiných trzích rostoucí stejně rychle jako Toast mohou obchodovat až s desetinásobkem tržeb, se nezdá až tak drahý. Z těchto důvodů by akcie mohla v příštích 10 letech přinést akcionářům výnosy, které by jim přinesly bohatství. SWEETGREEN Jednou z růstových akcií, ke kterým se ve spotřebitelské oblasti stále vracím, je Sweetgreen, řetězec rychlých restaurací. Sweetgreen měl na burze pomalý start. Na burzu vstoupila v nejhorší možnou dobu, v listopadu 2021, právě když vrcholil burzovní boom způsobený pandemií. V důsledku toho se akcie po svém debutu propadly, ale v uplynulém roce se z dobrého důvodu odrazily ode dna. Nyní se jeví jako dobrý kandidát na prudký růst v příštím desetiletí. Společnost Sweetgreen je lídrem v nově vznikající kategorii restaurací, řetězci rychlého občerstvení se saláty. Lidé touží po snadných a zdravých možnostech jídla s sebou a společnost Sweetgreen je v tomto směru dodavatelem. Její restaurace jsou také oblíbené. Její průměrný jednotkový objem 2,9 milionu dolarů konkuruje Chipotle a srovnatelné tržby v posledním čtvrtletí vyskočily o 9 %, což ukazuje, že zákazníci si přicházejí pro další jídlo. Sweetgreen má také velký růstový potenciál, protože společnost ukončila druhé čtvrtletí s pouhými asi 225 provozovnami. Společnost nemá stanoven cíl, kolik restaurací chce otevřít, ale zavedenější řetězce mají v USA tisíce restaurací, například Chipotle se blíží 4 000 provozoven a očekává, že jich otevře nejméně 7 000. Vzhledem k jedinečnosti svého salátového konceptu má společnost Sweetgreen dobrou příležitost k expanzi a mohla by zvýšit svou působnost desetkrát nebo vícekrát. Společnost Sweetgreen má také technologickou výhodu díky robotickému asistentovi, kterému říká Infinite Kitchen. Ten urychluje její průchodnost, což pomáhá zvyšovat průměrné kontroly a šetřit náklady, čímž se zvyšují marže. Společnost plánuje zavést Infinite Kitchen do více svých provozoven. Právě teď se zdá, že je to dobrá příležitost k nákupu společnosti Sweetgreen, protože se stáhla z nedávného vrcholu a klesla zhruba o 20 %. Při tržní kapitalizaci pouhých 3,4 miliardy dolarů by se akcie mohly dostat mnohem výše, pokud budou pokračovat v realizaci. ON HOLDING Společnost On se sídlem ve Švýcarsku vtrhla na scénu sportovního oblečení s unikátním designem obuvi a získala podíl na trhu s prémiovou obuví. Věrní fanoušci utrácejí velké peníze, aby si pořídili tenisky CloudTec společnosti On, a inflace tento bohatý dav nezastaví. V době, kdy Nike hlásí pokles prodeje, vykazuje On silný růst. Tržby se ve druhém čtvrtletí meziročně zvýšily o 28 %, přičemž se téměř rovnoměrně rozdělily mezi přímé prodeje spotřebitelům a velkoobchodní kanály. Společnost On stále rozvíjí svou přítomnost po celém světě a je teprve na začátku svého růstu. Všude tam, kde již má známé jméno, se stala obuví, kterou si vybírá stále více zákazníků z vyšších vrstev, což znamená, že má před sebou dlouhou cestu růstu, protože si vytváří další příznivce. Značka On má početný celosvětový kontingent ambasadorů z řad sportovců, protože se zaměřuje na vážné zájemce o sport. Snaží se však rozšířit svůj okruh a zaujmout více masového trhu. Nedávno podepsala smlouvu se Zendayou, která ani není sportovec, ale „módní ikona“, aby oslovila spotřebitele z vyšší třídy. Společnost On je také již zisková, což pro společnost v této fázi není samozřejmostí. Má nejlepší hrubé marže v odvětví, protože účtuje prémiové ceny a její pružná nákupní základna je méně ovlivněna inflací. Ve druhém čtvrtletí dosáhla 59,9 %, což je nárůst oproti 59,5 % v loňském roce, a čistý zisk vzrostl o více než 800 %. Akcie nejsou levné. Letos vzrostly o 69 %, protože trh rozpoznal jejich hodnotu, a obchodují se s forwardovým P/E poměrem 40. To je vysoké ocenění, ale vzhledem k příležitostem společnosti On není nepřiměřené. On má obrovský potenciál, protože se postupně rozšiřuje po celém světě a stává se oblíbenou značkou, kterou zákazníci chtějí nosit. V příštím desetiletí lze očekávat prudký růst akcií této společnosti.