Oblíbená fitness společnost Peloton uzavřela partnerství se společností Costco, aby mohla prodávat svá stacionární kola v obchodech i online, protože se snaží přilákat mladší a bohatší zákazníky. Od 1. listopadu do 15. února bude Costco nabízet ve 300 amerických obchodech kolo Peloton Bike+ za cenu 1 999 USD a online za 2 199 USD. To je výrazná sleva z obvyklé ceny 2 495 USD. Akcie společnosti Peloton po tomto oznámení vzrostly o více než 1,5 %. Spolupráce přichází v době, kdy se společnost Peloton zaměřuje na ziskovost a zkoumá inovativní způsoby, jak oslovit potenciální zákazníky. Vzhledem ke klesajícím prodejům a rostoucím ztrátám hledá společnost nákladově efektivní strategie, jak přilákat nové kupce. I když je dohoda s Costco dočasná kvůli sezónnosti prodeje fitness vybavení, Peloton doufá, že se mu podaří rozšířit spolupráci na více míst v USA i na mezinárodní úrovni. Společnost již prodává své výrobky prostřednictvím společností Amazon a Dick’s Sporting Goods a nadále zkoumá možnosti partnerství se společnostmi, které mají podobnou zákaznickou základnu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky