UPS překonala odhady zisku za třetí čtvrtletí s upraveným ziskem na akcii 1,76 USD oproti očekávaným 1,63 USD
Společnost zvýšila prognózu celoroční upravené provozní marže na 9,6 % díky růstu objemu přepravy
Akcie UPS vzrostly o více než 5 % v předobchodní fázi po zveřejnění čtvrtletních výsledků
Nová pětiletá smlouva UPS s USPS v oblasti letecké nákladní dopravy má přinést ziskovost již v prvním roce
United Parcel Service překonává odhady Wall Street a zvyšuje celoroční marži díky strategickému růstu a obchodním změnám.
Společnost United Parcel Service (UPS), celosvětová kurýrní a zásilková společnost, oznámila finanční výsledky za poslední fiskální čtvrtletí, které překonaly odhady Wall Street. Firma ve čtvrtek zveřejnila, že zvýšila celoroční prognózu upravené provozní marže v návaznosti na své rozhodnutí vyčlenit ze svého portfolia proměnlivou část Coyote Logistics, která se zabývá zprostředkováním nákladní dopravy.
Po zveřejnění čtvrtletních výsledků zaznamenaly akcie UPS okamžitý nárůst a během předobchodní fáze vzrostly o více než 5 %. Tento růst odráží pozitivní reakci investorů na výsledky společnosti, která je často považována za barometr globální ekonomiky. Jako přední hráč v logistice a přepravě je UPS citlivá na změny v globálním obchodě, včetně změn v dodavatelských řetězcích, poptávce po zboží a chování spotřebitelů. Její finanční výsledky jsou tak vnímány jako indikátor širších trendů v mezinárodním obchodě a ekonomických podmínkách, což přispívá k vysoké míře pozornosti, kterou investoři výsledkům věnují.
Zásadní je, že UPS zveřejnila, že v druhé polovině roku zaznamenala v USA solidní meziroční nárůst objemu přepravy. K tomuto vývoji dochází po období zmírnění, jehož jsme byli svědky v průběhu devíti čtvrtletí od konce předpokládaného boomu elektronického obchodování na konci počáteční pandemie na konci roku 2021.
Zajímavé je, že většina růstu, který je hnací silou výkonnosti v posledním čtvrtletí, zejména v souvislosti s přípravou na vrcholnou sváteční sezónu, pochází od nových účastníků elektronického obchodování. Ti byli analytiky odvětví a spotřebiteli identifikováni jako na Čínu navázaní výhodní prodejci Shein a Temu.
Tato nově získaná dominance na trhu ze strany nově vzniklých maloobchodníků vedla k dramatické změně ve využívání služeb UPS. Stále více transakcí se přesouvá z prémiových leteckých služeb na levnější možnosti pozemního doručování a rozšiřuje se na ještě levnější služby SurePost. UPS předává přibližně 60 % zásilek, které jsou zpracovávány v rámci služby SurePost, americké poštovní službě k doručení na poslední míli.
V reakci na tento vývoj UPS na začátku roku, v červenci, upravila svůj celoroční cíl pro upravenou provozní marži a navrhla její snížení na 9,4 %. Paradoxně se tak stalo navzdory nárůstu objemu přepravy v USA, který byl těmito změnami na trhu podnícen. Aktualizovaná prognóza nyní činí 9,6 % celoroční provozní marže.
Z obecného provozního hlediska UPS zaznamenala ve třetím čtvrtletí pozoruhodný 6,5% nárůst průměrných denních objemů, pokud jde o její domácí segment. Již tento údaj je klíčovým ukazatelem růstu společnosti v oblasti operací na domácí půdě. Její upravená provozní marže dosahuje 8,9 %, což je nárůst oproti loňským 7,7 %, a ukazuje tak pozitivní dopad nedávných opatření na snížení nákladů.
Co se týče finančních výsledků, společnost zabývající se doručováním zásilek vykázala upravený zisk na akcii ve výši 1,76 USD. To ukazuje na nárůst ve srovnání s loňskou hodnotou 1,57 USD na akcii a je to výrazně více než průměrný odhad analytiků ve výši 1,63 USD na akcii.
Pokud jde o tržby, společnost se pochlubila konsolidovaným číslem 22,25 miliardy USD, čímž překonala průměrný odhad analytiků ve výši 22,14 miliardy USD.
Za zmínku stojí, že společnost v poslední době nastupuje na palubu letecké nákladní dopravy United States Postal Service. Od 29. září UPS převzala tento segment podnikání poštovní služby, který dříve ovládala konkurenční společnost FedEx, po vypršení jejich smlouvy.
UPS je ohledně tohoto nedávného vývoje optimistická a očekává, že pětiletá smlouva s USPS přinese ziskovost již v prvním roce. Tato příležitost poskytne společnosti další možnost, jak profitovat na trhu a dále posílit svou pozici v odvětví doručování zásilek a logistiky.
Závěrem lze říci, že i přes problémy, které s sebou přinášejí změny na trhu, zejména v důsledku nedávné pandemie, se společnosti United Parcel Service daří využívat nových trendů a vyvíjejících se požadavků na služby. Její strategické kroky přispívají k provoznímu modelu, který vytváří základ pro neustálý růst, zvyšuje ziskovost a zároveň zajišťuje, aby její služby neustále uspokojovaly rozmanité potřeby zákazníků.
United Parcel Service překonává odhady Wall Street a zvyšuje celoroční marži díky strategickému růstu a obchodním změnám.
Společnost United Parcel Service , celosvětová kurýrní a zásilková společnost, oznámila finanční výsledky za poslední fiskální čtvrtletí, které překonaly odhady Wall Street. Firma ve čtvrtek zveřejnila, že zvýšila celoroční prognózu upravené provozní marže v návaznosti na své rozhodnutí vyčlenit ze svého portfolia proměnlivou část Coyote Logistics, která se zabývá zprostředkováním nákladní dopravy.
Po zveřejnění čtvrtletních výsledků zaznamenaly akcie UPS okamžitý nárůst a během předobchodní fáze vzrostly o více než 5 %. Tento růst odráží pozitivní reakci investorů na výsledky společnosti, která je často považována za barometr globální ekonomiky. Jako přední hráč v logistice a přepravě je UPS citlivá na změny v globálním obchodě, včetně změn v dodavatelských řetězcích, poptávce po zboží a chování spotřebitelů. Její finanční výsledky jsou tak vnímány jako indikátor širších trendů v mezinárodním obchodě a ekonomických podmínkách, což přispívá k vysoké míře pozornosti, kterou investoři výsledkům věnují.Zásadní je, že UPS zveřejnila, že v druhé polovině roku zaznamenala v USA solidní meziroční nárůst objemu přepravy. K tomuto vývoji dochází po období zmírnění, jehož jsme byli svědky v průběhu devíti čtvrtletí od konce předpokládaného boomu elektronického obchodování na konci počáteční pandemie na konci roku 2021.
United Parcel Service, Inc.
Zajímavé je, že většina růstu, který je hnací silou výkonnosti v posledním čtvrtletí, zejména v souvislosti s přípravou na vrcholnou sváteční sezónu, pochází od nových účastníků elektronického obchodování. Ti byli analytiky odvětví a spotřebiteli identifikováni jako na Čínu navázaní výhodní prodejci Shein a Temu.
Tato nově získaná dominance na trhu ze strany nově vzniklých maloobchodníků vedla k dramatické změně ve využívání služeb UPS. Stále více transakcí se přesouvá z prémiových leteckých služeb na levnější možnosti pozemního doručování a rozšiřuje se na ještě levnější služby SurePost. UPS předává přibližně 60 % zásilek, které jsou zpracovávány v rámci služby SurePost, americké poštovní službě k doručení na poslední míli.
V reakci na tento vývoj UPS na začátku roku, v červenci, upravila svůj celoroční cíl pro upravenou provozní marži a navrhla její snížení na 9,4 %. Paradoxně se tak stalo navzdory nárůstu objemu přepravy v USA, který byl těmito změnami na trhu podnícen. Aktualizovaná prognóza nyní činí 9,6 % celoroční provozní marže.
Z obecného provozního hlediska UPS zaznamenala ve třetím čtvrtletí pozoruhodný 6,5% nárůst průměrných denních objemů, pokud jde o její domácí segment. Již tento údaj je klíčovým ukazatelem růstu společnosti v oblasti operací na domácí půdě. Její upravená provozní marže dosahuje 8,9 %, což je nárůst oproti loňským 7,7 %, a ukazuje tak pozitivní dopad nedávných opatření na snížení nákladů.
Co se týče finančních výsledků, společnost zabývající se doručováním zásilek vykázala upravený zisk na akcii ve výši 1,76 USD. To ukazuje na nárůst ve srovnání s loňskou hodnotou 1,57 USD na akcii a je to výrazně více než průměrný odhad analytiků ve výši 1,63 USD na akcii.
Pokud jde o tržby, společnost se pochlubila konsolidovaným číslem 22,25 miliardy USD, čímž překonala průměrný odhad analytiků ve výši 22,14 miliardy USD.
Za zmínku stojí, že společnost v poslední době nastupuje na palubu letecké nákladní dopravy United States Postal Service. Od 29. září UPS převzala tento segment podnikání poštovní služby, který dříve ovládala konkurenční společnost FedEx, po vypršení jejich smlouvy.
UPS je ohledně tohoto nedávného vývoje optimistická a očekává, že pětiletá smlouva s USPS přinese ziskovost již v prvním roce. Tato příležitost poskytne společnosti další možnost, jak profitovat na trhu a dále posílit svou pozici v odvětví doručování zásilek a logistiky.
Závěrem lze říci, že i přes problémy, které s sebou přinášejí změny na trhu, zejména v důsledku nedávné pandemie, se společnosti United Parcel Service daří využívat nových trendů a vyvíjejících se požadavků na služby. Její strategické kroky přispívají k provoznímu modelu, který vytváří základ pro neustálý růst, zvyšuje ziskovost a zároveň zajišťuje, aby její služby neustále uspokojovaly rozmanité potřeby zákazníků.