Britská skupina supermarketů Sainsbury’s potvrdila svou prognózu celoročního růstu zisku až o 10 %, protože v prvním pololetí vykázala 3,7% nárůst. Silné prodeje potravinářského zboží kompenzovaly slabší výsledky v oblasti běžného zboží. Pod vedením generálního ředitele Simona Robertse se osvědčila strategie společnosti Sainsbury’s, která se snaží vyrovnat cenám Aldi u základního zboží a poskytovat lepší nabídky pro členy věrnostního programu Nectar. Díky tomu společnost očekává, že do roku 2024/25 dosáhne maloobchodní základní provozní zisk 1,01 až 1,06 miliardy liber (1,31 až 1,37 miliardy USD), což představuje nárůst o 5 až 10 % oproti předchozímu roku. Společnost Sainsbury’s rovněž předpokládá, že bude generovat maloobchodní volný peněžní tok ve výši nejméně 500 milionů liber. Za šest měsíců do 14. září vykázal supermarket základní provozní zisk v maloobchodě ve výši 503 milionů liber, což představuje nárůst oproti 485 milionům liber ve stejném období loňského roku. Ve druhém čtvrtletí vzrostly srovnatelné tržby bez pohonných hmot o 4,2 % po 2,7% nárůstu v prvním čtvrtletí.
Britská skupina supermarketů Sainsbury’s potvrdila svou prognózu celoročního růstu zisku až o 10 %, protože v prvním pololetí vykázala 3,7% nárůst. Silné prodeje potravinářského zboží kompenzovaly slabší výsledky v oblasti běžného zboží. Pod vedením generálního ředitele Simona Robertse se osvědčila strategie společnosti Sainsbury’s, která se snaží vyrovnat cenám Aldi u základního zboží a poskytovat lepší nabídky pro členy věrnostního programu Nectar. Díky tomu společnost očekává, že do roku 2024/25 dosáhne maloobchodní základní provozní zisk 1,01 až 1,06 miliardy liber , což představuje nárůst o 5 až 10 % oproti předchozímu roku. Společnost Sainsbury’s rovněž předpokládá, že bude generovat maloobchodní volný peněžní tok ve výši nejméně 500 milionů liber. Za šest měsíců do 14. září vykázal supermarket základní provozní zisk v maloobchodě ve výši 503 milionů liber, což představuje nárůst oproti 485 milionům liber ve stejném období loňského roku. Ve druhém čtvrtletí vzrostly srovnatelné tržby bez pohonných hmot o 4,2 % po 2,7% nárůstu v prvním čtvrtletí.