Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Gigant Wayfair má plán na zvýšení svého podílu na trhu až o 50 %

Prime je členský program společnosti Amazon (AMZN), giganta v oblasti elektronického obchodu, a jeho význam pro společnost je pravděpodobně nedoceněný.

David Škvára Autor: David Škvára
3 ledna, 2025
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Klíčové body

  • Přijetí společnosti Amazon (AMZN) podpořil její členský program, který se společnost Wayfair snaží napodobit
  • Plán společnosti Wayfair (W) by mohl zvýšit četnost objednávek a snížit výdaje na reklamu, což by mohlo pomoci podniku a podpořit akcie

Díky programu Prime získávají členové rychlou dopravu zdarma a také přístup ke streamovanému video obsahu a dalším službám. Členství v programu Prime zkrátka přináší výhody, které pomohly k jeho přijetí ve společnosti Amazon.

Platforma pro elektronické obchodování s domácím zbožím Wayfair (W) doufá, že její vlastní členský program může poskytnout stejný impuls.

Dne 22. října Wayfair spustil Wayfair Rewards, věrnostní program, který stojí 29 dolarů ročně. Jeho členové mohou získat dopravu zdarma a slevy. Podle vedení by mohl zvýšit podíl společnosti na trhu o 50 %, pokud vše půjde podle plánu.

Jak Wayfair doufá, že to bude fungovat

Ve třetím čtvrtletí roku 2024 se čisté tržby společnosti Wayfair meziročně snížily o 2 %,a zaznamenala čistou ztrátu ve výši 74 milionů dolarů. Nový program odměn snižuje ceny pro členy, což by mohlo negativně ovlivnit příjmy. Díky levnějším cenám výrobků by to také mohlo poškodit zisky. Na první pohled by se mohlo zdát, že tento program je špatným nápadem pro zvýšení horních i dolních řádků rozvahy.

Vedení společnosti Wayfair má však jiný názor a předložilo rozumné argumenty. Ve třetím čtvrtletí měla společnost 22 milionů aktivních zákazníků. Tato zákaznická základna uskutečnila v uplynulém roce v průměru téměř dvě objednávky. Vedení se však domnívá, že v daném roce uskuteční další čtyři až šest nákupů jinde. Díky programu odměn doufá, že tito členové přejdou ze dvou nákupů na Wayfair na nejméně tři – což představuje nárůst o 50 %.

Advertisement

Zvýšení četnosti objednávek pomocí členského programu, který pomáhá zákazníkům ušetřit peníze, by zřejmě bylo problematické pro hospodářský výsledek. Mějte na paměti, že hrubá marže společnosti Wayfair na úrovni 30 % není na začátku nijak zvlášť vysoká a její provozní marže je obvykle záporná, jak ukazuje graf níže.

Přesto má tento plán i výhody druhého řádu. Vezměte v úvahu, že pokud zákazník zaplatí roční členský poplatek, tento zákazník pravděpodobně nepotřebuje reklamu, aby provedl nákup – již má motivaci. To je ve skutečnosti poměrně významné.

Během prvních tří čtvrtletí roku 2024 utratila společnost Wayfair 40 % svého hrubého zisku za reklamu. Jakékoli významné snížení výdajů na reklamu by mělo dramaticky pozitivní vliv na hospodářský výsledek společnosti. Členský program by totiž mohl být mnohem efektivnějším způsobem, jak přimět zákazníky k častějšímu nákupu produktů z její platformy.

Zdroj: Gettyimages

Co by měli akcionáři sledovat nyní

Bude plán společnosti Wayfair skutečně fungovat? V tuto chvíli to samozřejmě nelze s jistotou říci. Přesto se jedná o vývoj, který budou akcionáři v následujících čtvrtletích velmi snadno sledovat.

Společnost Wayfair ve svých čtvrtletních finančních zprávách uvádí nejvýznamnější čtvrtletní výsledky. Součástí těchto hlavních údajů je počet aktivních zákazníků a počet objednávek na jednoho zákazníka. Akcionáři by měli sledovat objednávky na zákazníka nyní, když byla spuštěna služba Wayfair Rewards. Pokud se začnou zvyšovat a celkový počet zákazníků zůstane alespoň stabilní, pak by to silně naznačovalo, že program skutečně motivuje zákazníky k tomu, aby na platformě utráceli více peněz.

Další věcí, kterou je třeba sledovat, je, kolik Wayfair utrácí za reklamu. Tuto metriku naleznete v jejím výkazu hospodaření ve čtvrtletních zprávách. Pokud se reklama snižuje, zatímco objednávky na zákazníky se zvyšují, pak to pravděpodobně znamená, že program odměn funguje. To by mohlo mít velký vliv na hospodářský výsledek, což by téměř jistě poslalo akcie výše.

Pojďme se na tuto tematiku zaměřit ještě o něco blíže. My v redakci Burzovního světa – a samozřejmě i s Bullionářem – budeme vývoj u společnosti Wayfair i nadále sledovat.

Zdroj: Getty Images

Díky programu Prime získávají členové rychlou dopravu zdarma a také přístup ke streamovanému video obsahu a dalším službám. Členství v programu Prime zkrátka přináší výhody, které pomohly k jeho přijetí ve společnosti Amazon.Platforma pro elektronické obchodování s domácím zbožím Wayfair doufá, že její vlastní členský program může poskytnout stejný impuls.Dne 22. října Wayfair spustil Wayfair Rewards, věrnostní program, který stojí 29 dolarů ročně. Jeho členové mohou získat dopravu zdarma a slevy. Podle vedení by mohl zvýšit podíl společnosti na trhu o 50 %, pokud vše půjde podle plánu.Jak Wayfair doufá, že to bude fungovatVe třetím čtvrtletí roku 2024 se čisté tržby společnosti Wayfair meziročně snížily o 2 %,a zaznamenala čistou ztrátu ve výši 74 milionů dolarů. Nový program odměn snižuje ceny pro členy, což by mohlo negativně ovlivnit příjmy. Díky levnějším cenám výrobků by to také mohlo poškodit zisky. Na první pohled by se mohlo zdát, že tento program je špatným nápadem pro zvýšení horních i dolních řádků rozvahy. Vedení společnosti Wayfair má však jiný názor a předložilo rozumné argumenty. Ve třetím čtvrtletí měla společnost 22 milionů aktivních zákazníků. Tato zákaznická základna uskutečnila v uplynulém roce v průměru téměř dvě objednávky. Vedení se však domnívá, že v daném roce uskuteční další čtyři až šest nákupů jinde. Díky programu odměn doufá, že tito členové přejdou ze dvou nákupů na Wayfair na nejméně tři – což představuje nárůst o 50 %.Zvýšení četnosti objednávek pomocí členského programu, který pomáhá zákazníkům ušetřit peníze, by zřejmě bylo problematické pro hospodářský výsledek. Mějte na paměti, že hrubá marže společnosti Wayfair na úrovni 30 % není na začátku nijak zvlášť vysoká a její provozní marže je obvykle záporná, jak ukazuje graf níže.Přesto má tento plán i výhody druhého řádu. Vezměte v úvahu, že pokud zákazník zaplatí roční členský poplatek, tento zákazník pravděpodobně nepotřebuje reklamu, aby provedl nákup – již má motivaci. To je ve skutečnosti poměrně významné.Během prvních tří čtvrtletí roku 2024 utratila společnost Wayfair 40 % svého hrubého zisku za reklamu. Jakékoli významné snížení výdajů na reklamu by mělo dramaticky pozitivní vliv na hospodářský výsledek společnosti. Členský program by totiž mohl být mnohem efektivnějším způsobem, jak přimět zákazníky k častějšímu nákupu produktů z její platformy.Co by měli akcionáři sledovat nyníBude plán společnosti Wayfair skutečně fungovat? V tuto chvíli to samozřejmě nelze s jistotou říci. Přesto se jedná o vývoj, který budou akcionáři v následujících čtvrtletích velmi snadno sledovat.Společnost Wayfair ve svých čtvrtletních finančních zprávách uvádí nejvýznamnější čtvrtletní výsledky. Součástí těchto hlavních údajů je počet aktivních zákazníků a počet objednávek na jednoho zákazníka. Akcionáři by měli sledovat objednávky na zákazníka nyní, když byla spuštěna služba Wayfair Rewards. Pokud se začnou zvyšovat a celkový počet zákazníků zůstane alespoň stabilní, pak by to silně naznačovalo, že program skutečně motivuje zákazníky k tomu, aby na platformě utráceli více peněz.Další věcí, kterou je třeba sledovat, je, kolik Wayfair utrácí za reklamu. Tuto metriku naleznete v jejím výkazu hospodaření ve čtvrtletních zprávách. Pokud se reklama snižuje, zatímco objednávky na zákazníky se zvyšují, pak to pravděpodobně znamená, že program odměn funguje. To by mohlo mít velký vliv na hospodářský výsledek, což by téměř jistě poslalo akcie výše. Pojďme se na tuto tematiku zaměřit ještě o něco blíže. My v redakci Burzovního světa – a samozřejmě i s Bullionářem – budeme vývoj u společnosti Wayfair i nadále sledovat.
Tagy: wwayfair

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      21:55

      Zisk společnosti Mission Produce překonal očekávání o 0,04 USD, tržby překonaly odhady

      21:47

      Rubrik roste v předobchodním obchodování poté, co překonal odhady za první čtvrtletí a zvýšil výhled na celý rok

      21:32

      Zisk společnosti ABM Industries zaostal o 0,01 USD, tržby překonaly odhady

      21:15

      Samsara klesá navzdory překonání očekávaných zisků, investoři se obávají zpomalení růstu

      21:00

      Akcie společnosti Sectra vzrostly o 9 % díky silným objednávkám a cash flow ve zprávě za fiskální rok

      20:55

      Trump říká, že Musk čelí „velmi vážným důsledkům“, pokud bude financovat demokraty

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Je Vici Properties tím nejlepším REITem na současném trhu?

      6 června, 2025

      Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...

      Zdroj: Getty Images

      Bank of America doporučuje akcie malých firem s vysokými dividendami

      6 června, 2025
      Zdroj: Bloomberg

      IPO společnosti Circle: Akcie vzrostly téměř o 170 % v první den obchodování

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Dollar Tree si získává důvěru investorů – JPMorgan očekává růst až o 25 %

      6 června, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Roblox podle BofA míří k dalším ziskům díky metaversu a strategické výhodě

      5 června, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: BurzovníSvět.cz
      IPO

      Startup v digitálním bankovnictví Chime cílí při IPO na 11,2 miliardy dolarů

      5 června, 2025

      Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie prudce rostou; trh práce by mohl ovlivnit rozhodování Fedu

      6 června, 2025

      MongoDB posiluje důvěru investorů. Výsledky překonaly očekávání

      5 června, 2025

      Kde budou akcie Uber Technologies za 5 let? Je načase investovat?

      3 června, 2025

      S&P 500 táhne dolů propad Tesly uprostřed sporu Trumpa a Muska

      5 června, 2025

      Elon Musk označil daňový zákon Donalda Trumpa za „odpornou ohavnost“

      3 června, 2025

      S&P 500 skokově roste díky nadějím na urovnání obchodního sporu mezi USA a Čínou

      6 června, 2025

      Lululemon čelí propadu akcií a nejisté budoucnosti navzdory rostoucím tržbám

      7 června, 2025

      Index S&P 500 uzavřel beze změny, údaje z trhu práce vyvolaly obavy o ekonomiku

      4 června, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.