Některé svazy vznikají z nutnosti, jiné z pohodlnosti. V případě potenciálního spojení společností Honda (NYSE:HMC) a Nissan (OTC:NSANY) jde především o obranu, protože čínští rivalové berou svět útokem.
Zatímco pro všechny tradiční výrobce automobilů představuje výzva ze strany zdánlivě bezbřehých zkušeností Číny v oblasti elektromobilů velkou hrozbu, pro Japonsko představuje hrozbu pro rozsáhlý dodavatelský řetězec výroby automobilů, který byl po léta ekonomickým motorem země.
Honda, druhá největší japonská automobilka, a Nissan, třetí největší japonská automobilka, jednají o prohloubení vazeb, včetně možnosti založení holdingové společnosti, uvedli ve středu dva lidé obeznámení s touto záležitostí. Jeden z nich uvedl, že automobilky jednají o možné fúzi.
Stejně jako ostatní zahraniční automobilky, i Honda a Nissan ztrácejí v Číně, která je největším automobilovým trhem na světě, pozice, protože BYD (SZ:002594) a další domácí značky získávají zákazníky elektrickými vozidly a hybridy s inovativním softwarem.
Některé svazy vznikají z nutnosti, jiné z pohodlnosti. V případě potenciálního spojení společností Honda a Nissan jde především o obranu, protože čínští rivalové berou svět útokem.Zatímco pro všechny tradiční výrobce automobilů představuje výzva ze strany zdánlivě bezbřehých zkušeností Číny v oblasti elektromobilů velkou hrozbu, pro Japonsko představuje hrozbu pro rozsáhlý dodavatelský řetězec výroby automobilů, který byl po léta ekonomickým motorem země.Honda, druhá největší japonská automobilka, a Nissan, třetí největší japonská automobilka, jednají o prohloubení vazeb, včetně možnosti založení holdingové společnosti, uvedli ve středu dva lidé obeznámení s touto záležitostí. Jeden z nich uvedl, že automobilky jednají o možné fúzi.Stejně jako ostatní zahraniční automobilky, i Honda a Nissan ztrácejí v Číně, která je největším automobilovým trhem na světě, pozice, protože BYD a další domácí značky získávají zákazníky elektrickými vozidly a hybridy s inovativním softwarem.