Podle japonských médií by měly společnosti Honda (NYSE:HMC) a Nissan (OTC:NSANY) v pondělí oznámit zahájení rozhovorů o integraci podniků, protože se automobilky snaží přežít v rychle se měnícím prostředí.
Podle těchto zpráv obě automobilky v pondělí pravděpodobně uspořádají schůzky představenstev o těchto rozhovorech a později uspořádají společnou tiskovou konferenci, které by se měl zúčastnit i alianční partner Nissanu, společnost Mitsubishi Motors (OTC:MMTOF).
Spojením tří japonských značek by vznikla automobilová skupina číslo 3 na světě podle prodeje vozidel po Toyotě (NYSE:TM) a Volkswagenu (ETR:VOWG_p), což by byla největší transakce měnící odvětví od vzniku Stellantisu (NYSE:STLA) v roce 2021.
Honda a Nissan zkoumají způsoby, jak posílit své partnerství, včetně založení společné holdingové společnosti, protože čelí rostoucím výzvám ze strany společnosti Tesla (NASDAQ:TSLA) a čínských konkurentů, uvedla minulý týden agentura Reuters. Společnost Nissan minulý měsíc oznámila plán na zrušení 9 000 pracovních míst a 20 % své globální výrobní kapacity poté, co její prodeje na klíčových trzích v Číně a USA prudce poklesly.
Podle japonských médií by měly společnosti Honda a Nissan v pondělí oznámit zahájení rozhovorů o integraci podniků, protože se automobilky snaží přežít v rychle se měnícím prostředí.Podle těchto zpráv obě automobilky v pondělí pravděpodobně uspořádají schůzky představenstev o těchto rozhovorech a později uspořádají společnou tiskovou konferenci, které by se měl zúčastnit i alianční partner Nissanu, společnost Mitsubishi Motors .Spojením tří japonských značek by vznikla automobilová skupina číslo 3 na světě podle prodeje vozidel po Toyotě a Volkswagenu , což by byla největší transakce měnící odvětví od vzniku Stellantisu v roce 2021.Honda a Nissan zkoumají způsoby, jak posílit své partnerství, včetně založení společné holdingové společnosti, protože čelí rostoucím výzvám ze strany společnosti Tesla a čínských konkurentů, uvedla minulý týden agentura Reuters. Společnost Nissan minulý měsíc oznámila plán na zrušení 9 000 pracovních míst a 20 % své globální výrobní kapacity poté, co její prodeje na klíčových trzích v Číně a USA prudce poklesly.