Akcie luxusních firem ve středu klesly poté, co hlavní společnost sektoru LVMH (EPA:LVMH) vykázala čtvrtletní růst tržeb, na který analytici reagovali vlažně.
Luxusní společnosti se potýkají se zpomalením, které je částečně podpořeno ekonomickým oslabením na klíčovém trhu v Číně, ačkoli nedávné výsledky společností, jako je Richemont (SIX:CFR), mateřská společnost Cartier, a britský módní dům Burberry (LON:BRBY), posílily naděje na obrat v roce 2025.
V úterý společnost LVMH, mateřská společnost luxusních značek jako Louis Vuitton a Bulgari, zdůraznila silné výnosy v Asii, USA a Evropě během čtvrtého čtvrtletí. Tyto regiony pomohly ve čtvrtletí zvýšit organické tržby o 1 %, čímž překonaly očekávání 1,04% poklesu podle konsensuálních odhadů agentury Bloomberg.
Přestože se výsledky LVMH v oblasti tržeb postupně zlepšovaly – zejména v oblasti módy a koženého zboží, kde došlo ve čtvrtém čtvrtletí k organickému poklesu o 1 % oproti 5% poklesu v předchozím čtvrtletí – tempo oživení neodpovídalo výsledkům srovnatelných společností ani vyšším očekáváním investorů, uvedli analytici JPMorgan Chase (NYSE:JPM).
„Domníváme se, že to potvrzuje, že i když se situace v odvětví zlepšuje, dynamika specifická pro značku a kategorii nadále hraje zásadní roli pro získání pozornosti stále velmi náročných spotřebitelů,“ uvedli analytici JPMorgan ve své zprávě a dodali, že se nadále domnívají, že provozní prostředí zůstává nerovnoměrné a v krátkodobém horizontu nenabízí příliš velký růst.
Analytici společnosti Vital Knowledge rovněž upozornili, že vzhledem k tomu, že společnosti Richemont a Burberry zveřejnily „výbušné zprávy“, investoři pravděpodobně „nebudou čísly LVMH šokováni“.
Akcie luxusních firem ve středu klesly poté, co hlavní společnost sektoru LVMH vykázala čtvrtletní růst tržeb, na který analytici reagovali vlažně.Luxusní společnosti se potýkají se zpomalením, které je částečně podpořeno ekonomickým oslabením na klíčovém trhu v Číně, ačkoli nedávné výsledky společností, jako je Richemont , mateřská společnost Cartier, a britský módní dům Burberry , posílily naděje na obrat v roce 2025.V úterý společnost LVMH, mateřská společnost luxusních značek jako Louis Vuitton a Bulgari, zdůraznila silné výnosy v Asii, USA a Evropě během čtvrtého čtvrtletí. Tyto regiony pomohly ve čtvrtletí zvýšit organické tržby o 1 %, čímž překonaly očekávání 1,04% poklesu podle konsensuálních odhadů agentury Bloomberg.Přestože se výsledky LVMH v oblasti tržeb postupně zlepšovaly – zejména v oblasti módy a koženého zboží, kde došlo ve čtvrtém čtvrtletí k organickému poklesu o 1 % oproti 5% poklesu v předchozím čtvrtletí – tempo oživení neodpovídalo výsledkům srovnatelných společností ani vyšším očekáváním investorů, uvedli analytici JPMorgan Chase .„Domníváme se, že to potvrzuje, že i když se situace v odvětví zlepšuje, dynamika specifická pro značku a kategorii nadále hraje zásadní roli pro získání pozornosti stále velmi náročných spotřebitelů,“ uvedli analytici JPMorgan ve své zprávě a dodali, že se nadále domnívají, že provozní prostředí zůstává nerovnoměrné a v krátkodobém horizontu nenabízí příliš velký růst.Analytici společnosti Vital Knowledge rovněž upozornili, že vzhledem k tomu, že společnosti Richemont a Burberry zveřejnily „výbušné zprávy“, investoři pravděpodobně „nebudou čísly LVMH šokováni“.