Reklamní společnost Omnicom Group (NYSE:OMC) v úterý nepřekročila odhady Wall Street pro tržby za první čtvrtletí, protože nejisté ekonomické prostředí zatížilo několik jejích segmentů, a její akcie po zvonění klesly o 3,6 %.
Společnost Omnicom zaznamenala ve čtvrtletí pokles růstu tržeb ve všech segmentech včetně zdravotnictví, public relations, brandingu a maloobchodu, což bylo v protikladu k 7,2% nárůstu v mediálním a reklamním byznysu, který je největším segmentem společnosti.
Společnost se sídlem v New Yorku, která konkuruje britské WPP (LON:WPP), je jednou z největších integrovaných reklamních a komunikačních firem na světě.
Vzhledem k tomu, že podniky omezují rozpočty na reklamu v souvislosti s geopolitickým napětím a tvrdohlavou inflací, zpomalení výdajů klientů ovlivňuje růst příjmů velkých reklamních firem, jako je Omnicom.
Podle údajů LSEG činily tržby Omnicomu ve čtvrtletí končícím 31. března 3,69 miliardy dolarů, zatímco průměrný odhad analytiků byl 3,72 miliardy dolarů.
„Posuzujeme důsledky ekonomických a tržních událostí, abychom zjistili, jak ovlivní naše klienty a podnikání do konce roku 2025,“ uvedl v prohlášení generální ředitel John Wren.
Chcete využít této příležitosti?
Reklamní společnost Omnicom Group v úterý nepřekročila odhady Wall Street pro tržby za první čtvrtletí, protože nejisté ekonomické prostředí zatížilo několik jejích segmentů, a její akcie po zvonění klesly o 3,6 %.
Společnost Omnicom zaznamenala ve čtvrtletí pokles růstu tržeb ve všech segmentech včetně zdravotnictví, public relations, brandingu a maloobchodu, což bylo v protikladu k 7,2% nárůstu v mediálním a reklamním byznysu, který je největším segmentem společnosti.
Společnost se sídlem v New Yorku, která konkuruje britské WPP , je jednou z největších integrovaných reklamních a komunikačních firem na světě.
Vzhledem k tomu, že podniky omezují rozpočty na reklamu v souvislosti s geopolitickým napětím a tvrdohlavou inflací, zpomalení výdajů klientů ovlivňuje růst příjmů velkých reklamních firem, jako je Omnicom.
Podle údajů LSEG činily tržby Omnicomu ve čtvrtletí končícím 31. března 3,69 miliardy dolarů, zatímco průměrný odhad analytiků byl 3,72 miliardy dolarů.
„Posuzujeme důsledky ekonomických a tržních událostí, abychom zjistili, jak ovlivní naše klienty a podnikání do konce roku 2025,“ uvedl v prohlášení generální ředitel John Wren.
Chcete využít této příležitosti?