Dominantní postavení Netflixu v oblasti streamování pomohlo společnosti ve čtvrtek nabídnout optimistický výhled čtvrtletních tržeb, což je vzácný projev důvěry v době, kdy spotřebitelé kvůli ekonomické nejistotě spojené s cly šetří.
Její akcie vzrostly o 2,7 % v odpoledním obchodování, protože společnost překonala očekávání Wall Street ohledně zisku i ve čtvrtletí zaplněném hity, jako je limitovaný seriál „Adolescence“, dramatický thriller „Zero Day“ a neskriptový seriál „Temptation Island“.
Akcie letos zatím vzrostly o 9 %, zatímco širší index S&P 500 se propadl o 10 %.
Streamovací gigant rovněž uvedl, že jeho spoluzakladatel Reed Hastings opustil funkci výkonného předsedy a stal se nevýkonným předsedou správní rady, což je „součástí přirozeného vývoje naší struktury vedení a plánování nástupnictví“.
Společnost Netflix (NASDAQ:NFLX) s více než 300 miliony zákazníků po celém světě pokračuje v náboru předplatitelů na trzích po celém světě, protože spotřebitelé se od jejího spuštění koncem roku 2022 hrnou do její levnější vrstvy podporované reklamou. Společnost také buduje reklamní byznys, aby diverzifikovala příjmy.
Dominantní postavení Netflixu v oblasti streamování pomohlo společnosti ve čtvrtek nabídnout optimistický výhled čtvrtletních tržeb, což je vzácný projev důvěry v době, kdy spotřebitelé kvůli ekonomické nejistotě spojené s cly šetří.
Její akcie vzrostly o 2,7 % v odpoledním obchodování, protože společnost překonala očekávání Wall Street ohledně zisku i ve čtvrtletí zaplněném hity, jako je limitovaný seriál „Adolescence“, dramatický thriller „Zero Day“ a neskriptový seriál „Temptation Island“.
Akcie letos zatím vzrostly o 9 %, zatímco širší index S&P 500 se propadl o 10 %.
Streamovací gigant rovněž uvedl, že jeho spoluzakladatel Reed Hastings opustil funkci výkonného předsedy a stal se nevýkonným předsedou správní rady, což je „součástí přirozeného vývoje naší struktury vedení a plánování nástupnictví“.
Společnost Netflix s více než 300 miliony zákazníků po celém světě pokračuje v náboru předplatitelů na trzích po celém světě, protože spotřebitelé se od jejího spuštění koncem roku 2022 hrnou do její levnější vrstvy podporované reklamou. Společnost také buduje reklamní byznys, aby diverzifikovala příjmy.