Čínský automobilový výrobce BYD, který je jedničkou na domácím trhu, chce do roku 2030 prodávat polovinu svých vozů mimo Čínu. Podle čtyř osob obeznámených s touto záležitostí by se tím stal konkurentem největších světových automobilek.
Růst by měl být poháněn expanzí v Evropě a Latinské Americe, uvedly tyto osoby, i když BYD
Vedení BYD od konce loňského roku představilo investorům v malých skupinách cíl pro rok 2030 a zdůraznilo, že pro jeho dosažení je klíčová expanze v Evropě, uvedl jeden z lidí obeznámených s diskusemi.
Tento cíl je i pro společnost s tak závratným tempem růstu, jakým se BYD pyšní, velmi ambiciózní. Domácí trh v Číně tvořil téměř devět z deseti vozů z celkových 4,27 milionu vozů, které BYD prodalo v loňském roce.
Není jasné, zda prodejní cíl sdělený investorům zahrnuje i celkový globální prodej v roce 2030.
Druhá osoba se znalostí globálního cíle BYD, která se minulý měsíc zúčastnila soukromé akce s vedoucími pracovníky BYD v Šanghaji během autosalonu, uvedla, že důvěra společnosti pramení z jejího explozivního růstu v Číně v posledních pěti letech díky cenově dostupným elektromobilům a hybridům.
BYD nyní věří, že „má správné produkty k tomu, aby zopakovala svůj čínský úspěch na zahraničních trzích“, uvedl třetí zdroj, který byl obeznámen s jednáními automobilky s investory.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky