Společnost Fox Corp oznámila, že její nová streamovací služba na bázi předplatného se bude jmenovat „Fox One“ a bude spuštěna před podzimní americkou fotbalovou sezónou, protože se společnost snaží oslovit diváky mimo svou hlavní kabelovou televizi.
Fox v pondělí odhalil podrobnosti o službě, která byla poprvé oznámena v únoru, a uvedl, že ceny za „Fox One“ budou v souladu s velkoobchodními sazbami a nebudou zlevněné.
Akcie společnosti vzrostly o 5 %, protože překonaly čtvrtletní očekávání tržeb díky nárůstu prodeje reklamy v souvislosti s vysíláním „Super Bowl LIX“ v únoru.
Společnost ovládaná rodinou Murdochů se do streamovacího závodu zatím příliš nezapojila a místo toho sází na příjmy z reklamy ze své bezplatné streamovací služby Tubi, která má asi 97 milionů aktivních uživatelů měsíčně.
Fox bude spolupracovat s dalšími distributory a službami, aby mohl nabídnout Fox One, uvedl generální ředitel Lachlan Murdoch, který naznačil možné balíčkové nabídky s dalšími streamovacími službami – strategii, která získává na popularitě, protože společnosti se snaží omezit odchod předplatitelů.
„Ceny budou rozumné,“ uvedl Murdoch.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky