Společnost SoFi Technologies Inc. (NASDAQ:SOFI) pokračuje v nastolování komplexní strategie zaměřené na růst počtu členů, přijetí produktů a dlouhodobou ziskovost, uvedl generální ředitel Anthony Noto na konferenci JPMorgan Global Technology, Media and Communications Conference. Společnost plánuje roční nárůst počtu členů o více než 30 % a růst tržeb o 20 % až 30 %, přičemž si zachová cíl dosáhnout 50 milionů členů do pěti let.
Noto zopakoval výhled zisku v rozmezí 0,55 až 0,80 USD na akcii pro rok 2026, v závislosti na úrovni reinvestic a vývoji tržeb. Cílem je dosáhnout přírůstkové marže EBITDA ve výši 30 %, přičemž společnost očekává, že 70 % přírůstkového zisku reinvestuje a zbývajících 30 % převede do výsledku hospodaření. „Věříme, že můžeme dosáhnout kombinace obchodní a kapitálové efektivity, která nám zajistí 20% až 30% ROE, a to se nezměnilo,“ uvedl Noto.
SoFi se i nadále zaměřuje na přijetí různých produktů, přičemž vlajkové produkty jako SoFi Money a SoFi Relay slouží jako vstupní brána do širšího finančního ekosystému. Nové funkce, jako jsou nástroje založené na umělé inteligenci „Cash Coach“ a „ExpenseR“, jsou navrženy tak, aby poskytovaly personalizované doporučení pro výdaje a úspory, což slouží jak k zapojení členů, tak k rozšíření produktů.
Společnost SoFi Technologies Inc. pokračuje v nastolování komplexní strategie zaměřené na růst počtu členů, přijetí produktů a dlouhodobou ziskovost, uvedl generální ředitel Anthony Noto na konferenci JPMorgan Global Technology, Media and Communications Conference. Společnost plánuje roční nárůst počtu členů o více než 30 % a růst tržeb o 20 % až 30 %, přičemž si zachová cíl dosáhnout 50 milionů členů do pěti let.
Noto zopakoval výhled zisku v rozmezí 0,55 až 0,80 USD na akcii pro rok 2026, v závislosti na úrovni reinvestic a vývoji tržeb. Cílem je dosáhnout přírůstkové marže EBITDA ve výši 30 %, přičemž společnost očekává, že 70 % přírůstkového zisku reinvestuje a zbývajících 30 % převede do výsledku hospodaření. „Věříme, že můžeme dosáhnout kombinace obchodní a kapitálové efektivity, která nám zajistí 20% až 30% ROE, a to se nezměnilo,“ uvedl Noto.
SoFi se i nadále zaměřuje na přijetí různých produktů, přičemž vlajkové produkty jako SoFi Money a SoFi Relay slouží jako vstupní brána do širšího finančního ekosystému. Nové funkce, jako jsou nástroje založené na umělé inteligenci „Cash Coach“ a „ExpenseR“, jsou navrženy tak, aby poskytovaly personalizované doporučení pro výdaje a úspory, což slouží jak k zapojení členů, tak k rozšíření produktů.