Společnost PepsiCo ve čtvrtek oznámila, že očekává menší pokles ročního základního zisku, a to díky oživení poptávky po energetických nápojích a zdravějších značkách limonád ve Spojených státech a také díky příznivým směnným kurzům.
Akcie společnosti PepsiCo (NASDAQ:PEP) vzrostly v předobchodním obchodování o 1,2 % poté, co společnost oznámila překvapivý nárůst tržeb za druhé čtvrtletí. Akcie společnosti letos klesly o přibližně 11 %.
Společnost nyní očekává, že celoroční základní zisk na akcii poklesne o 1,5 %, oproti předchozímu odhadu poklesu o 3 %.
„Náš výhled základního zisku na akcii v USD se oproti předchozím očekáváním zlepšil, protože nepříznivé vlivy měnových kurzů se zmírnily díky oslabení amerického dolaru,“ uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Ramon Laguarta a dodal, že se zlepšily výsledky v klíčových kategoriích a kanálech v Severní Americe.
Společnost PepsiCo, stejně jako její konkurent Coca-Cola (NYSE:KO), reagovala na posun spotřebitelů k zdravějším snackům nabídkou produktů, jako je nedávno získaná značka prebiotických limonád Poppi a nové příchutě pod oblíbenými značkami Lay’s a Doritos.

Společnost PepsiCo ve čtvrtek oznámila, že očekává menší pokles ročního základního zisku, a to díky oživení poptávky po energetických nápojích a zdravějších značkách limonád ve Spojených státech a také díky příznivým směnným kurzům.
Akcie společnosti PepsiCo vzrostly v předobchodním obchodování o 1,2 % poté, co společnost oznámila překvapivý nárůst tržeb za druhé čtvrtletí. Akcie společnosti letos klesly o přibližně 11 %.
Společnost nyní očekává, že celoroční základní zisk na akcii poklesne o 1,5 %, oproti předchozímu odhadu poklesu o 3 %.
„Náš výhled základního zisku na akcii v USD se oproti předchozím očekáváním zlepšil, protože nepříznivé vlivy měnových kurzů se zmírnily díky oslabení amerického dolaru,“ uvedl ve svém prohlášení generální ředitel Ramon Laguarta a dodal, že se zlepšily výsledky v klíčových kategoriích a kanálech v Severní Americe.
Společnost PepsiCo, stejně jako její konkurent Coca-Cola , reagovala na posun spotřebitelů k zdravějším snackům nabídkou produktů, jako je nedávno získaná značka prebiotických limonád Poppi a nové příchutě pod oblíbenými značkami Lay’s a Doritos.