Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

O kolik Twitter přišel na příjmech z reklamy v posledních měsících roku 2022

Podle odhadů, které pro agenturu Reuters sestavila výzkumná společnost Pathmatics, snížili přední zadavatelé reklamy na Twitteru po převzetí Elonem Muskem své výdaje, což je poslední šok pro dominantní zdroj příjmů společnosti.

Jan Golda Autor: Jan Golda
21 ledna, 2023
6 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

6 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Podle odhadů společnosti Pathmatics čtrnáct z třiceti největších inzerentů na Twitteru zastavilo veškerou reklamu na této platformě poté, co Musk 27. října převzal její vedení. Čtyři inzerenti snížili výdaje o 92 % až 98,7 % od týdne před Muskovým převzetím až do konce roku.

Celkově výdaje na reklamu 30 největších společností podle Pathmatics klesly o 42 % na odhadovaných 53,8 milionu dolarů za listopad a prosinec dohromady, a to navzdory zvýšení výdajů u šesti z nich.

Společnost Pathmatics uvedla, že dříve nezveřejněné údaje o reklamě na Twitteru jsou odhady. Firma své odhady zakládá na technologiích, které sledují reklamy v počítačových prohlížečích a aplikaci Twitter, a také na technologiích, které napodobují uživatelské prostředí.

Společnost však uvedla, že tyto odhady nezohledňují nabídky, které mohou inzerenti od Twitteru obdržet, ani propagované trendy a účty. „Je možné, že údaje o výdajích mohou být u některých značek vyšší“, pokud Twitter nabízí pobídky, uvedla společnost Pathmatics v e-mailu.

Zdroj: Getty Images

Twitter na několik žádostí o komentář nereagoval.

Advertisement

V listopadové události na Twitter Spaces Musk k otázce pozastavování reklam ze strany společností uvedl, že chápe, pokud tomu inzerenti „chtějí dát minutu“. Dodal, že „nejlepší způsob, jak zjistit, jak se věci (na Twitteru) vyvíjejí, je prostě používat Twitter“.

Publikace The Information zaměřená na technologie s odvoláním na podrobnosti, které sdělil jeden z vedoucích pracovníků Twitteru v oblasti reklamy na středeční schůzce zaměstnanců, uvedla, že příjmy Twitteru ve čtvrtém čtvrtletí meziročně poklesly o přibližně 35 % v důsledku propadu reklamy.

Za tři měsíce končící 30. červnem vykázal Twitter ztrátu 270 milionů dolarů při celkových příjmech ve výši přibližně 1,18 miliardy dolarů.

Odhady společnosti Pathmatics ukazují na pokračující otřesy v hlavním zdroji příjmů Twitteru směrem k roku 2023, k nimž vede odliv předních spotřebitelských značek.

Podle výzkumné společnosti Standard Media Index, která neposkytla podrobnosti, došlo v lednu a únoru také k poklesu forwardových rezervací, tedy dohod o uzamčení budoucí reklamy.

Twitter se snaží odliv inzerentů zvrátit. Zavedl řadu iniciativ, aby získal inzerenty zpět, nabízí některé reklamy zdarma, ruší zákaz politické reklamy a umožňuje společnostem větší kontrolu nad umístěním jejich reklam.

Zdroj: Getty Images

„Jsou to upřímně řečeno opravdu úžasné pobídky. Upřímně řečeno, takovou pobídku jsem ještě od žádného inzerenta neviděla,“ řekla Molly Lopezová, majitelka reklamní agentury HITE Digital Miami.

Mark DiMassimo, zakladatel newyorské reklamní agentury DiMassimo Goldstein, navíc uvedl, že reklamní mezeru mohou zaplnit „výhodní“ přímí marketéři a politické akční výbory – velcí utráceči na Facebooku společnosti Meta Platform Inc.

Společnost Coca-Cola Co zastavila výdaje v polovině listopadu poté, co na začátku téhož měsíce nakoupila reklamy na Twitteru v odhadované hodnotě 1,1 milionu dolarů, zatímco výdaje HBO se v prosinci propadly na přibližně 38 000 dolarů ze zhruba 1,1 milionu dolarů v listopadu, zjistila společnost Pathmatics.

Společnost Coca-Cola se k tomu odmítla vyjádřit. Mluvčí HBO Chris Willard se ke konkrétním údajům o výdajích na reklamu nevyjádřil, ale uvedl, že „budeme platformu pod novým vedením vyhodnocovat a určovat vhodné další kroky“.

Ze spotřebitelských značek podle odhadů Pathmatics zastavily veškerou reklamu výrobce kečupu Heinz Kraft Heinz Co a výrobce jídla Stouffers Nestlé SA. Společnosti Heinz a Nestlé se k tomu odmítly vyjádřit.

Podle odhadů vynechaly reklamu na Twitteru na Černý pátek, jeden z největších nákupních dnů v roce, také masový prodejce Target Corp a provozovatel obchodních domů Kohls Corp. Společnost Kohls neodpověděla na žádost o komentář.

Zdroj: Kohl’s

Podle společnosti Pathmatics však Apple Inc a PepsiCo Inc zvýšily výdaje.

Společnost Apple na žádosti o komentář nereagovala. Společnost PepsiCo se odmítla vyjádřit.

Poskytovatel finančních technologií SmartAsset a společnost Amazon.com Inc uvedly, že odhady společnosti Pathmatics, které ukazují nárůst reklamy, jsou nepřesné. Amazon se k tomu blíže nevyjádřil a SmartAsset uvedl, že údaje byly „nadsazené“, aniž by uvedl podrobnosti. Společnost Pathmatics uvedla, že „chceme zopakovat, že naše údaje jsou pouze odhady“.

BEZPEČNOST ZNAČKY

Muskův příchod na Twitter prohloubil pokles reklamy, který začal v září poté, co agentura Reuters informovala, že se vedle tweetů nabádajících k šíření dětské pornografie objevily propagační příspěvky.

Podle odhadů většina společností přestala utrácet v listopadu, tedy ve stejném měsíci, kdy Musk obnovil pozastavené účty a zveřejnil placené ověřování účtů, v jehož důsledku se podvodníci vydávali za korporace.

Telekomunikační společnost AT&T Inc a dodavatel krmiva pro domácí zvířata Mars Inc snížily výdaje v září kvůli obavám o bezpečnost značky.

Zdroj: Getty Images

Zatímco se společnosti stáhly z Twitteru, podle společnosti Pathmatics zachovaly a v některých případech posílily reklamu na Facebooku a Instagramu společnosti Meta Platform Inc a v aplikaci pro krátká videa TikTok.

Společnosti Meta a TikTok bezprostředně neodpověděly na žádosti o komentář.

Společnost AT&T uvedla, že v září pozastavila inzerci kvůli „obavám z obsahu, který se objevuje vedle“ jejích reklam. Podle osoby obeznámené s úvahami AT&T společnost o svých obavách jednala se společností Twitter.

Společnost Mars uvedla, že její „pozastavení zůstává v platnosti“.

Twitter agentuře Reuters sdělil, že investuje do bezpečnosti dětí. Platforma se opírá o automatizaci při moderování obsahu a omezování hashtagů a výsledků vyhledávání náchylných ke zneužívání v oblastech včetně zneužívání dětí.

Společnosti také omezily tweetování. K 19. lednu společnost Target a výrobce cereálií Special K Kellogg Co od října netweetovaly; společnost Coca-Cola a prodejce elektroniky Best Buy Co Inc pozastavily tweetování v listopadu, jak vyplývá z přehledu hlavních kanálů společností, který provedla agentura Reuters.

Společnosti Target, Best Buy a Kellogg neodpověděly na žádosti o komentář.

Podle odhadů společnosti Pathmatics čtrnáct z třiceti největších inzerentů na Twitteru zastavilo veškerou reklamu na této platformě poté, co Musk 27. října převzal její vedení. Čtyři inzerenti snížili výdaje o 92 % až 98,7 % od týdne před Muskovým převzetím až do konce roku.Celkově výdaje na reklamu 30 největších společností podle Pathmatics klesly o 42 % na odhadovaných 53,8 milionu dolarů za listopad a prosinec dohromady, a to navzdory zvýšení výdajů u šesti z nich.Společnost Pathmatics uvedla, že dříve nezveřejněné údaje o reklamě na Twitteru jsou odhady. Firma své odhady zakládá na technologiích, které sledují reklamy v počítačových prohlížečích a aplikaci Twitter, a také na technologiích, které napodobují uživatelské prostředí.Společnost však uvedla, že tyto odhady nezohledňují nabídky, které mohou inzerenti od Twitteru obdržet, ani propagované trendy a účty. „Je možné, že údaje o výdajích mohou být u některých značek vyšší“, pokud Twitter nabízí pobídky, uvedla společnost Pathmatics v e-mailu.Twitter na několik žádostí o komentář nereagoval.V listopadové události na Twitter Spaces Musk k otázce pozastavování reklam ze strany společností uvedl, že chápe, pokud tomu inzerenti „chtějí dát minutu“. Dodal, že „nejlepší způsob, jak zjistit, jak se věci vyvíjejí, je prostě používat Twitter“.Publikace The Information zaměřená na technologie s odvoláním na podrobnosti, které sdělil jeden z vedoucích pracovníků Twitteru v oblasti reklamy na středeční schůzce zaměstnanců, uvedla, že příjmy Twitteru ve čtvrtém čtvrtletí meziročně poklesly o přibližně 35 % v důsledku propadu reklamy.Za tři měsíce končící 30. červnem vykázal Twitter ztrátu 270 milionů dolarů při celkových příjmech ve výši přibližně 1,18 miliardy dolarů.Odhady společnosti Pathmatics ukazují na pokračující otřesy v hlavním zdroji příjmů Twitteru směrem k roku 2023, k nimž vede odliv předních spotřebitelských značek.Podle výzkumné společnosti Standard Media Index, která neposkytla podrobnosti, došlo v lednu a únoru také k poklesu forwardových rezervací, tedy dohod o uzamčení budoucí reklamy.Twitter se snaží odliv inzerentů zvrátit. Zavedl řadu iniciativ, aby získal inzerenty zpět, nabízí některé reklamy zdarma, ruší zákaz politické reklamy a umožňuje společnostem větší kontrolu nad umístěním jejich reklam.„Jsou to upřímně řečeno opravdu úžasné pobídky. Upřímně řečeno, takovou pobídku jsem ještě od žádného inzerenta neviděla,“ řekla Molly Lopezová, majitelka reklamní agentury HITE Digital Miami.Mark DiMassimo, zakladatel newyorské reklamní agentury DiMassimo Goldstein, navíc uvedl, že reklamní mezeru mohou zaplnit „výhodní“ přímí marketéři a politické akční výbory – velcí utráceči na Facebooku společnosti Meta Platform Inc.Společnost Coca-Cola Co zastavila výdaje v polovině listopadu poté, co na začátku téhož měsíce nakoupila reklamy na Twitteru v odhadované hodnotě 1,1 milionu dolarů, zatímco výdaje HBO se v prosinci propadly na přibližně 38 000 dolarů ze zhruba 1,1 milionu dolarů v listopadu, zjistila společnost Pathmatics.Společnost Coca-Cola se k tomu odmítla vyjádřit. Mluvčí HBO Chris Willard se ke konkrétním údajům o výdajích na reklamu nevyjádřil, ale uvedl, že „budeme platformu pod novým vedením vyhodnocovat a určovat vhodné další kroky“.Ze spotřebitelských značek podle odhadů Pathmatics zastavily veškerou reklamu výrobce kečupu Heinz Kraft Heinz Co a výrobce jídla Stouffers Nestlé SA. Společnosti Heinz a Nestlé se k tomu odmítly vyjádřit.Podle odhadů vynechaly reklamu na Twitteru na Černý pátek, jeden z největších nákupních dnů v roce, také masový prodejce Target Corp a provozovatel obchodních domů Kohls Corp. Společnost Kohls neodpověděla na žádost o komentář.Podle společnosti Pathmatics však Apple Inc a PepsiCo Inc zvýšily výdaje.Společnost Apple na žádosti o komentář nereagovala. Společnost PepsiCo se odmítla vyjádřit.Poskytovatel finančních technologií SmartAsset a společnost Amazon.com Inc uvedly, že odhady společnosti Pathmatics, které ukazují nárůst reklamy, jsou nepřesné. Amazon se k tomu blíže nevyjádřil a SmartAsset uvedl, že údaje byly „nadsazené“, aniž by uvedl podrobnosti. Společnost Pathmatics uvedla, že „chceme zopakovat, že naše údaje jsou pouze odhady“.BEZPEČNOST ZNAČKYMuskův příchod na Twitter prohloubil pokles reklamy, který začal v září poté, co agentura Reuters informovala, že se vedle tweetů nabádajících k šíření dětské pornografie objevily propagační příspěvky.Podle odhadů většina společností přestala utrácet v listopadu, tedy ve stejném měsíci, kdy Musk obnovil pozastavené účty a zveřejnil placené ověřování účtů, v jehož důsledku se podvodníci vydávali za korporace.Telekomunikační společnost AT&T Inc a dodavatel krmiva pro domácí zvířata Mars Inc snížily výdaje v září kvůli obavám o bezpečnost značky.Zatímco se společnosti stáhly z Twitteru, podle společnosti Pathmatics zachovaly a v některých případech posílily reklamu na Facebooku a Instagramu společnosti Meta Platform Inc a v aplikaci pro krátká videa TikTok.Společnosti Meta a TikTok bezprostředně neodpověděly na žádosti o komentář.Společnost AT&T uvedla, že v září pozastavila inzerci kvůli „obavám z obsahu, který se objevuje vedle“ jejích reklam. Podle osoby obeznámené s úvahami AT&T společnost o svých obavách jednala se společností Twitter.Společnost Mars uvedla, že její „pozastavení zůstává v platnosti“.Twitter agentuře Reuters sdělil, že investuje do bezpečnosti dětí. Platforma se opírá o automatizaci při moderování obsahu a omezování hashtagů a výsledků vyhledávání náchylných ke zneužívání v oblastech včetně zneužívání dětí.Společnosti také omezily tweetování. K 19. lednu společnost Target a výrobce cereálií Special K Kellogg Co od října netweetovaly; společnost Coca-Cola a prodejce elektroniky Best Buy Co Inc pozastavily tweetování v listopadu, jak vyplývá z přehledu hlavních kanálů společností, který provedla agentura Reuters.Společnosti Target, Best Buy a Kellogg neodpověděly na žádosti o komentář.
Tagy: internetpříjmyreklamatwitterUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      14:24

      Pokles čínských technologických akcií kvůli nejistotě ohledně obchodní dohody

      14:12

      Globální výprodeje státních dluhopisů z důvodu obav z vysokého dluhu zasáhly i eurozónu

      14:00

      S&P zhoršila výhled ratingu Volvo Cars kvůli clům a konkurenci v Číně

      13:48

      OMV prodává podíl v plynovém projektu v Abú Dhabí společnosti Lukoil

      13:36

      Portugalská ekonomika v prvním čtvrtletí klesla, vývoz oslabil

      13:24

      Indie překvapila růstem 7,4 % v lednu

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      Akcie

      Viking Holdings jako bezpečný přístav: Luxusní plavby lákají movité klienty

      30 května, 2025

      Výletní plavby byly historicky vnímány jako cyklické podnikání, které silně reaguje na ekonomické výkyvy.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Uber překvapuje růstem a láká analytiky. Autonomní vozidla přinášejí výhodu

      29 května, 2025
      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Deutsche Bank věří v obrat u Southwest Airlines. Akcie mohou výrazně posílit

      29 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Může být Palantir stále na cestě k dalším astronomickým ziskům?

      28 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Kupte akcie této společnosti zabývající se výrobou energie, radí Goldman Sachs

      27 května, 2025

      Tip editora.

      Zdroj: Circle
      Investice

      Kryptogigant míří na burzu! Circle plánuje IPO a míří na miliardovou valuaci

      27 května, 2025

      Společnost Circle, známá především jako vydavatel stablecoinu USDC, oficiálně podala žádost o vstup na burzu New York Stock Exchange (NYSE)...

      Nejčtenější zprávy.

      Americké akcie posílily díky porážce Trumpa u soudu a ziskům společnosti Nvidia

      29 května, 2025

      Americké akcie, zveřejnění zápisu z jednání Fedu a výsledky Nvidie

      28 května, 2025

      Investice do kyberbezpečnosti: Tři akcie, které byste měli sledovat v roce 2025

      26 května, 2025

      S&P 500 opět klesá kvůli obavám z obchodní války mezi USA a Čínou

      28 května, 2025

      Země EU tlačí na rychlou obchodní dohodu s Donaldem Trumpem

      26 května, 2025

      S&P 500 díky rally akcií Nvidia roste navzdory nejistotě ohledně cel

      29 května, 2025

      Best Buy snižuje výhled zisku kvůli clům, akcie reagují prudkým poklesem

      30 května, 2025

      Nvidia zítra oznámí výsledky a investory trápí jedna klíčová otázka

      27 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.