Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Začínající indický přepravce pomáhá dodávat ruskou ropu na trh

Rusku se podařilo udržet ropu v pohybu na světových trzích, a to navzdory obavám, že sankce uvalené minulý měsíc povedou k poklesu vývozu.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
2 února, 2023
6 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

6 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

Malá kancelář na předměstí Bombaje pomáhá vysvětlit, jak ruská ropa nadále proudí. Na této adrese sídlí indická přepravní společnost, která do roku 2022 neřídila jedinou loď. Po ruské vojenské invazi na Ukrajinu převzala kontrolu nad dvěma desítkami tankerů a nasadila je do práce, aby přepravovaly ruskou ropu po nově vytvořených obchodních trasách do Středomoří, Turecka a Indie, jak ukazují údaje o vlastnictví a sledování plavidel.

Gatik Ship Management patří mezi nejaktivnější z nově vznikajících společností, které získaly stárnoucí ropné tankery, aby nahradily lodě vlastněné Západem, které již neobchodují s Ruskem. Tato paralelní flotila pomáhá Moskvě dostat ropu k odběratelům v Asii, jak uvádějí vedoucí pracovníci v lodní dopravě, makléři a údaje o sledování plavidel, jejich vlastnictví a pojištění.

Osoba, která zvedla telefon v kanceláři společnosti Gatik, potvrdila, že společnost spravuje asi 25 tankerů. Uvedl, že je zaměstnancem společnosti, která je součástí stejné firemní skupiny jako Gatik.

„Lodní trh se vždy dokázal přizpůsobit politickým změnám,“ řekl Lars Barstad, výkonný ředitel společnosti Frontline Ltd., která vlastní tankery.

Ropné embargo Evropské unie a cenový strop pod vedením USA změnily způsob, jakým Rusko dostává svou ropu na trh. Cenový strop zakazuje západním přepravcům a pojišťovnám obchodovat s ruskou ropou, která se prodává za cenu vyšší než 60 dolarů za barel. Mnoho majitelů tankerů se rozhodlo zcela se vyhnout ruskému trhu. Ruská ropa se nyní prodává převážně kupcům v Asii, což vyžaduje mnohem delší plavbu než v Evropě.

Advertisement

Odolnost ruského vývozu ropy naznačuje, že cenový strop funguje tak, jak má, a zabraňuje prudkému nárůstu cen ropy v důsledku evropského embarga a zároveň komplikuje Moskvě možnost vydělat na svém vývozu co nejvíce.

Zdroj: Shutterstock

„Nic nenasvědčuje tomu, že by byl nedostatek plavidel pro přepravu ropy,“ řekl David Wech, hlavní ekonom společnosti Vortexa, i když podle něj by se mohly objevit problémy.

Globální benchmark Brent se obchoduje za přibližně 83 dolarů za barel, což není daleko nad úrovní, kde se nacházel v době, kdy sankce 5. prosince vstoupily v platnost.

Ruský ropný průmysl, životodárná síla jeho ekonomiky, stále čelí tvrdým výzvám. Hlavním z nich je velká sleva, kterou nabízí na svou ropu, aby nalákala kupce. Další kolo sankcí zasáhne tento měsíc životně důležitý vývoz rafinovaných paliv, jako je nafta.

Podle údajů společnosti Kpler, která se zabývá komoditními daty, Rusko v lednu vyvezlo po moři 158 milionů barelů ropy. To by byl jeden z pěti nejlepších měsíců v historii, ale částečně se jedná o oživení po poklesu dodávek poté, co v prosinci vstoupily v platnost sankce.

Dostupnost tankerů nepředstavuje problém, uvedli vedoucí představitelé ruské námořní dopravy.

Těžký náklad také přepravují: Dceřiná společnost ruského státního rejdařského gigantu PAO Sovcomflot se sídlem v Dubaji. Ruskou ropu přepravují i některé velké západní lodní společnosti, včetně jedné z největších řeckých, které obchodují s ropou pod cenovým limitem.

Mluvčí společnosti Sovcomflot na dotazy nereagoval.

Zdroj: Getty Images

Mezi dodavateli cisteren je i společnost Gatik. Od června převzala pod svá křídla 25 lodí, jak vyplývá z databáze Evropské unie. Jejich průměrný věk je 17 let, kdy majitelé tankerů obvykle zvažují odeslání lodí do šrotu.

Podle databáze EU je Gatik správcem lodí, nikoli jejich vlastníkem. Registrovaní majitelé 20 tankerů – z nichž mnohé jsou pojmenovány po řeckých mytologických postavách, jako je Elektra, Odysseus a Hektor – mají stejnou adresu v Bombaji jako společnost Gatik. Společnost, která vlastní tanker Gatik s názvem Buena Vista, který tento měsíc dodal ruskou ropu do Indie, je Social Club Inc.

Firemní struktury, v nichž jsou jednotlivé tankery vlastněny samostatnými krycími společnostmi, jsou v lodním průmyslu běžné.

V polovině ledna naložil 249 metrů dlouhý tanker Atalanta společnosti Gatik ruskou uralskou ropu v Primorsku na Baltském moři. Odtud tanker plující pod vlajkou Svatého Kryštofa a Nevisu plul směrem k Vadinar na západním pobřeží Indie, jak ukazují údaje společností Refinitiv a MarineTraffic.

Podle údajů ze sledování plavidel naložilo ruskou ropu mezi 5. prosincem a 14. lednem šest dalších tankerů Gatik, včetně jednoho, který tuto cestu absolvoval dvakrát.

Lodě společnosti Gatik vypluly z ruských přístavů v Baltském a Černém moři, kde se obchoduje se surovinou pod limitem.

USA navrhly sankce tak, aby západní a japonské pojišťovací kluby – sdružení, která poskytují pojištění proti nehodám, jako je například únik ropy – upisovaly tankery. Gatik si toto krytí, nazývané pojištění ochrany a odškodnění, sjednal u amerického klubu, jak vyplývá z databáze pojišťoven a jednoho z vedoucích pracovníků klubu.

Zdroj: Getty Images

Pojišťovny požadují, aby provozovatelé tankerů, kteří přepravují ruskou ropu, poskytli písemné ujištění, že cena bude nižší než limit, aby dodržovali sankce.

Ostatní lodě převážející moskevskou ropu tak činí mimo mechanismus stanovený limitem. Z údajů pojišťoven vyplývá, že od 5. prosince do 14. ledna bylo více než 75 nakládek ruské ropy naloženo na tankery, které neměly pojištění od západních a japonských klubů, které mají dominantní postavení v pojištění lodní dopravy.

Tankerům provozovaným společností Sun Ship Management, dubajskou dceřinou společností Sovcomflotu, připadlo 46 z více než 160 nakládek ruské ropy v tomto období.

Podle Yen Ling Songové, analytičky společnosti S&P Global Commodities at Sea, tankery kontrolované společnostmi ve Spojených arabských emirátech, Hongkongu, Číně, Indii a Rusku přepravily celkem více než 60 % ruské ropy od doby, kdy vstoupil v platnost cenový strop, zatímco 29 % se přepravilo na lodích kontrolovaných Evropany, většinou z Řecka a Turecka. Naopak evropští a američtí provozovatelé se podíleli na více než 90 % dodávek kazašské ropy z ruských přístavů, což ukazuje, jak se západní přepravci vyhýbají moskevské ropě. Lodě přepravující ruskou ropu byly v průměru o šest let starší.

Někteří běžní provozovatelé tankerů využívají cenového stropu. Mezi nejaktivnější patří řecká společnost TMS Tankers Ltd., kterou založil lodní magnát George Economou a která je součástí skupiny TMS Group. Podle údajů z lodní dopravy tankery spravované společností TMS naložily ruskou ropu od 5. prosince do 14. ledna celkem 14krát.

Mluvčí společnosti TMS na žádost o komentář nereagovala. Tanker společnosti TMS, včetně tankerů Lipari, Stamos a Lovina, v lednu vyzvedl ruskou ropu z Baltského moře a Murmanska, uvedli lidé obeznámení s přepravami.

Podle mluvčí pojišťovací asociace byly tankery TMS pojištěny u norské společnosti Gard P. & I. (Bermuda) Ltd. Společnost Gard P. & I. (Bermuda) Ltd. se na tankery TMS obrátila s žádostí o pojištění. „Nikdo nechce, aby u jeho břehů uvázl nepojištěný tanker,“ řekla.

Malá kancelář na předměstí Bombaje pomáhá vysvětlit, jak ruská ropa nadále proudí. Na této adrese sídlí indická přepravní společnost, která do roku 2022 neřídila jedinou loď. Po ruské vojenské invazi na Ukrajinu převzala kontrolu nad dvěma desítkami tankerů a nasadila je do práce, aby přepravovaly ruskou ropu po nově vytvořených obchodních trasách do Středomoří, Turecka a Indie, jak ukazují údaje o vlastnictví a sledování plavidel.Gatik Ship Management patří mezi nejaktivnější z nově vznikajících společností, které získaly stárnoucí ropné tankery, aby nahradily lodě vlastněné Západem, které již neobchodují s Ruskem. Tato paralelní flotila pomáhá Moskvě dostat ropu k odběratelům v Asii, jak uvádějí vedoucí pracovníci v lodní dopravě, makléři a údaje o sledování plavidel, jejich vlastnictví a pojištění.Osoba, která zvedla telefon v kanceláři společnosti Gatik, potvrdila, že společnost spravuje asi 25 tankerů. Uvedl, že je zaměstnancem společnosti, která je součástí stejné firemní skupiny jako Gatik.„Lodní trh se vždy dokázal přizpůsobit politickým změnám,“ řekl Lars Barstad, výkonný ředitel společnosti Frontline Ltd., která vlastní tankery.Ropné embargo Evropské unie a cenový strop pod vedením USA změnily způsob, jakým Rusko dostává svou ropu na trh. Cenový strop zakazuje západním přepravcům a pojišťovnám obchodovat s ruskou ropou, která se prodává za cenu vyšší než 60 dolarů za barel. Mnoho majitelů tankerů se rozhodlo zcela se vyhnout ruskému trhu. Ruská ropa se nyní prodává převážně kupcům v Asii, což vyžaduje mnohem delší plavbu než v Evropě.Odolnost ruského vývozu ropy naznačuje, že cenový strop funguje tak, jak má, a zabraňuje prudkému nárůstu cen ropy v důsledku evropského embarga a zároveň komplikuje Moskvě možnost vydělat na svém vývozu co nejvíce.„Nic nenasvědčuje tomu, že by byl nedostatek plavidel pro přepravu ropy,“ řekl David Wech, hlavní ekonom společnosti Vortexa, i když podle něj by se mohly objevit problémy.Globální benchmark Brent se obchoduje za přibližně 83 dolarů za barel, což není daleko nad úrovní, kde se nacházel v době, kdy sankce 5. prosince vstoupily v platnost.Ruský ropný průmysl, životodárná síla jeho ekonomiky, stále čelí tvrdým výzvám. Hlavním z nich je velká sleva, kterou nabízí na svou ropu, aby nalákala kupce. Další kolo sankcí zasáhne tento měsíc životně důležitý vývoz rafinovaných paliv, jako je nafta.Podle údajů společnosti Kpler, která se zabývá komoditními daty, Rusko v lednu vyvezlo po moři 158 milionů barelů ropy. To by byl jeden z pěti nejlepších měsíců v historii, ale částečně se jedná o oživení po poklesu dodávek poté, co v prosinci vstoupily v platnost sankce.Dostupnost tankerů nepředstavuje problém, uvedli vedoucí představitelé ruské námořní dopravy.Těžký náklad také přepravují: Dceřiná společnost ruského státního rejdařského gigantu PAO Sovcomflot se sídlem v Dubaji. Ruskou ropu přepravují i některé velké západní lodní společnosti, včetně jedné z největších řeckých, které obchodují s ropou pod cenovým limitem.Mluvčí společnosti Sovcomflot na dotazy nereagoval.Mezi dodavateli cisteren je i společnost Gatik. Od června převzala pod svá křídla 25 lodí, jak vyplývá z databáze Evropské unie. Jejich průměrný věk je 17 let, kdy majitelé tankerů obvykle zvažují odeslání lodí do šrotu.Podle databáze EU je Gatik správcem lodí, nikoli jejich vlastníkem. Registrovaní majitelé 20 tankerů – z nichž mnohé jsou pojmenovány po řeckých mytologických postavách, jako je Elektra, Odysseus a Hektor – mají stejnou adresu v Bombaji jako společnost Gatik. Společnost, která vlastní tanker Gatik s názvem Buena Vista, který tento měsíc dodal ruskou ropu do Indie, je Social Club Inc.Firemní struktury, v nichž jsou jednotlivé tankery vlastněny samostatnými krycími společnostmi, jsou v lodním průmyslu běžné.V polovině ledna naložil 249 metrů dlouhý tanker Atalanta společnosti Gatik ruskou uralskou ropu v Primorsku na Baltském moři. Odtud tanker plující pod vlajkou Svatého Kryštofa a Nevisu plul směrem k Vadinar na západním pobřeží Indie, jak ukazují údaje společností Refinitiv a MarineTraffic.Podle údajů ze sledování plavidel naložilo ruskou ropu mezi 5. prosincem a 14. lednem šest dalších tankerů Gatik, včetně jednoho, který tuto cestu absolvoval dvakrát.Lodě společnosti Gatik vypluly z ruských přístavů v Baltském a Černém moři, kde se obchoduje se surovinou pod limitem.USA navrhly sankce tak, aby západní a japonské pojišťovací kluby – sdružení, která poskytují pojištění proti nehodám, jako je například únik ropy – upisovaly tankery. Gatik si toto krytí, nazývané pojištění ochrany a odškodnění, sjednal u amerického klubu, jak vyplývá z databáze pojišťoven a jednoho z vedoucích pracovníků klubu.Pojišťovny požadují, aby provozovatelé tankerů, kteří přepravují ruskou ropu, poskytli písemné ujištění, že cena bude nižší než limit, aby dodržovali sankce.Ostatní lodě převážející moskevskou ropu tak činí mimo mechanismus stanovený limitem. Z údajů pojišťoven vyplývá, že od 5. prosince do 14. ledna bylo více než 75 nakládek ruské ropy naloženo na tankery, které neměly pojištění od západních a japonských klubů, které mají dominantní postavení v pojištění lodní dopravy.Tankerům provozovaným společností Sun Ship Management, dubajskou dceřinou společností Sovcomflotu, připadlo 46 z více než 160 nakládek ruské ropy v tomto období.Podle Yen Ling Songové, analytičky společnosti S&P Global Commodities at Sea, tankery kontrolované společnostmi ve Spojených arabských emirátech, Hongkongu, Číně, Indii a Rusku přepravily celkem více než 60 % ruské ropy od doby, kdy vstoupil v platnost cenový strop, zatímco 29 % se přepravilo na lodích kontrolovaných Evropany, většinou z Řecka a Turecka. Naopak evropští a američtí provozovatelé se podíleli na více než 90 % dodávek kazašské ropy z ruských přístavů, což ukazuje, jak se západní přepravci vyhýbají moskevské ropě. Lodě přepravující ruskou ropu byly v průměru o šest let starší.Někteří běžní provozovatelé tankerů využívají cenového stropu. Mezi nejaktivnější patří řecká společnost TMS Tankers Ltd., kterou založil lodní magnát George Economou a která je součástí skupiny TMS Group. Podle údajů z lodní dopravy tankery spravované společností TMS naložily ruskou ropu od 5. prosince do 14. ledna celkem 14krát.Mluvčí společnosti TMS na žádost o komentář nereagovala. Tanker společnosti TMS, včetně tankerů Lipari, Stamos a Lovina, v lednu vyzvedl ruskou ropu z Baltského moře a Murmanska, uvedli lidé obeznámení s přepravami.Podle mluvčí pojišťovací asociace byly tankery TMS pojištěny u norské společnosti Gard P. & I. Ltd. Společnost Gard P. & I. Ltd. se na tankery TMS obrátila s žádostí o pojištění. „Nikdo nechce, aby u jeho břehů uvázl nepojištěný tanker,“ řekla.
Tagy: CL=FGatik Ship ManagementindieKomodityRoparuskoSankce

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Advertisement

      Breaking.

      10:48

      Akcie společnosti Bayer vzrostly o 9 % po překonání očekávaných zisků

      10:36

      Vision Fund společnosti SoftBank se přehoupl do roční ztráty

      10:24

      Inflace v ČR v dubnu zpomalila na 1,8 %, je to nejméně za sedm let

      10:12

      Dubajská vláda bude přijímat krypto platby prostřednictvím partnerství s Crypto.com

      10:00

      Wickes Group hlásí 5,5% nárůst tržeb na pozadí obav o náklady

      09:48

      EBRD opět zhoršila výhled růstu české ekonomiky, letos čeká růst o 1,6 %

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: BurzovniSvet.cz
      Akcie

      Společnost Coinbase míří do indexu S&P 500, akcie prudce rostou

      13 května, 2025

      Společnost Coinbase Global Inc, jedna z největších kryptoměnových burz na světě, zaznamenala v pondělí výrazný růst hodnoty svých akcií poté,...

      Zdroj: BurzovniSvet.cz

      Apple a Meta mohou nabídnout dlouhodobé zisky navzdory krátkodobým výkyvům

      13 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie Alibaba prudce stoupají. Nejde jen o obchodní dohodu s Čínou

      12 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      CATL vstupuje na burzu v Hongkongu s největší emisí roku a cílem evropské expanze

      12 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie s potenciálem výrazného růstu v návaznosti na výsledky hospodaření

      12 května, 2025

      Tip editora.

      AI

      Milion byl málo. AI e-book, který vydělal investorům přes 90 %

      9 května, 2025

      Na jaře 2024 jsme na Burzovním Světě publikovali e-book AI Portfolio – výběr deseti technologických akcií s vysokým potenciálem růstu....

      Nejčtenější zprávy.

      Christine Lagarde se ocitla pod palbou odborů kvůli právům zaměstnanců ECB

      12 května, 2025

      Německé akcie dosáhly rekordní výše díky optimismu v oblasti obchodu

      11 května, 2025

      ČNB letos čeká schodek veřejných financí 2,1 pct HDP, za rok vyšší kvůli obraně

      9 května, 2025

      Pohled na Trumpovu strategii vyjednávání s Čínou: diplomacie a nátlak

      11 května, 2025

      Index S&P 500 zakončil týden poklesem před obchodními jednáními mezi USA a Čínou

      9 května, 2025

      Dow si připsal více než 1 100 bodů poté, co USA a Čína uzavřely dohodu

      12 května, 2025

      Společnost Coinbase míří do indexu S&P 500, akcie prudce rostou

      13 května, 2025

      Palantir překonává očekávání, investory však znepokojuje vysoké ocenění

      10 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.