Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost, která nabízí digitální bankovní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    TBA Bude oznámeno

    ​Komunikační platforma umožňující uživatelům komunikovat pomoci hlasu a textu

    TBA Bude oznámeno

    Britská digitální banka a první peer-to-peer (P2P) platforma na světě

    TBA Bude oznámeno

    Technologická společnost poskytující infrastrukturu pro online platby

    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

    TBA Bude oznámeno

    Společnost poskytující cloudovou platformu pro datovou analytiku

    TBA Bude oznámeno

    Švédská fintech společnost, která poskytuje služby „kup teď, zaplať později“

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Věčný souboj: Coca-Cola vstupuje na nový trh (Pepsi už na něm je)

Po desetiletí se Coca-Cola (KO) a PepsiCo (PEP) přetahovaly o to, kdo má lepší chuť koly.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
28 ledna, 2023
5 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

5 min.
čtení
Chcete využít této příležitosti? Přihlaste se k odběru newsletteru

To vedlo ke slavné marketingové kampani „Pepsi Challenge“, která odstartovala v roce 1975 a od té doby se pravidelně používá.

Předpoklad byl jednoduchý. Lidé měli ve slepém chuťovém testu ochutnat Pepsi i Colu a, alespoň podle reklam, drtivě zvítězila Pepsi.

Ve skutečnosti lidé přísahají na jednu značku více než na druhou a otázka „která je lepší?“ je ve skutečnosti určena pouze pro marketingové kampaně a individuální chutě.

Souboj o nadvládu Coca-Coly a Pepsi se týkal nejrůznějších oblastí limonád. Obě nedávno změnily své receptury „bez cukru“ (používat slovo dietní je dnes tabu). A společnost PepsiCo také nedávno zlikvidovala svou citronovo-limetkovou značku Sierra Mist a nahradila ji značkou Starry, která se nově snaží sesadit z trůnu Sprite společnosti Coke.

V posledních letech se tento boj rozšířil nejen na limonády, ale i na džusy, vodu, energetické nápoje, ledové čaje a další. Je to hlavně proto, že prodej limonád dosáhl v USA vrcholu v roce 1999.

„Po dosažení vrcholu na konci 90. let spotřeba nealkoholických nápojů na obyvatele od té doby každoročně klesá,“ napsal IbisWorld. „Důvody poklesu jsou dva: zvýšení povědomí o zdraví a zvýšení ceny. Sycené nealkoholické nápoje mají malou výživovou hodnotu, ačkoli mnohé z těchto nápojů poskytují celou doporučenou denní dávku cukru v jedné dvanáctistupňové plechovce.“

Advertisement

To je jeden z důvodů. Ve skutečnosti je také možné, že spotřebitelé mají prostě mnohem větší výběr a volí jiné nápoje.

Coca-Cola se přesouvá do oblasti míchaných nápojů

Zdroj: Shutterstock

V poslední době se společnosti Coca-Cola a Pepsi ponořily do alkoholických nápojů. To je sousední oblast, kde se obě rozhodly spolupracovat s partnery.

V červnu 2021 uvedla společnost PepsiCo na trh novou řadu nealkoholických míchaných nápojů, která má využít rostoucího trhu s řemeslnými koktejly…

„Prémiové mixéry s názvem Unmuddled se na pultech objeví v září,“ informoval tehdy Spirit Business. „Řada se dodává ve třech variantách příchutí, které jsou vyrobeny ze šťávy a neobsahují umělá sladidla.“

Řada Unmuddled společnosti Pepsi zahrnuje:

  • Citronová máta, kterou společnost popisuje jako „chladivou, pikantní, osvěžující a lehkou“ s bylinným nádechem, která se hodí k tequile, ginu nebo whisky.
  • Fiery Pineapple odpovídá svému stejnojmennému ovoci s pikantním nádechem a navrhuje se pro míchání s vodkou, rumem, tequilou nebo mezcalem.
  • Kořeněná mandarinka, která je navržena pro „bezproblémové“ míchání s jakýmkoli alkoholem, doporučuje se však tequila, gin nebo whiskey.

Několik měsíců před uvedením Unmuddled na trh uvedla společnost PepsiCo na trh další řadu nealkoholických míchaných nápojů Neon Zebra.

„Jsou navrženy tak, aby oslovily mladší spotřebitele, kteří tráví více času doma a chtějí se vyhnout složitým receptům na koktejly nebo velkoformátovým mixérům,“ uvedl RetailDive.

Nyní společnost Coca-Cola následovala svého dlouholetého rivala v oblasti řemeslných koktejlových mixérů.

Značka Simply společnosti Coca-Cola uvádí na trh řadu míchaných nápojů

Zdroj: Shutterstock

Značka Simply společnosti Coca-Cola je jedním z počinů společnosti v oblasti džusů. Její základní řada nabízí džusy, limonády a mandlové mléko prodávané jako zcela přírodní. Nyní se značka přesunula do oblasti koktejlových mixérů s nabídkou nazvanou Simply Mixology.

„Řada ovocných, zcela přírodních ochucených nápojů z džusů vyrobených ze stejných surovin blízkých přírodě, jaké fanoušci očekávají od rychle rostoucího portfolia Simply Beverages, je vytvořena tak, aby se dala vychutnat s alkoholem i bez něj,“ uvedla Coca-Cola v tiskové zprávě.

„Tři druhy Simply Mixology – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita a Peach Sour – budou k dostání od 23. ledna v 52-uncových lahvích (1,54 litru) v chlazených odděleních džusů v obchodech s potravinami po celých Spojených státech.“

Společnost Coca-Cola zdůraznila, že nová řada reaguje na několik trendů: nárůst konzumace koktejlů a větší počet lidí, kteří pijí nealkoholické mocktaily.

„Víme, že Simply je oblíbeným mixérem již 20 let – ze Simply Orange Juice si můžete připravit skvělý screwdriver, ze Simply Cranberry skvělý Cape Codder a ze Simply Limeade zabijáckou margaritu,“ dodává Alex Ames, kreativní ředitel pro výživu ve společnosti Coca-Cola North America.

„S produktem Simply Mixology jsme chtěli najít způsob, jak zjednodušit a zkvalitnit domácí pití nápojů díky skvěle chutnajícím přírodním řešením, která jsou nejen úžasnými míchacími prostředky, ale také obstojí sama o sobě jako hotové mokktaily,“ dodává Coca-Cola.

To vedlo ke slavné marketingové kampani „Pepsi Challenge“, která odstartovala v roce 1975 a od té doby se pravidelně používá.Předpoklad byl jednoduchý. Lidé měli ve slepém chuťovém testu ochutnat Pepsi i Colu a, alespoň podle reklam, drtivě zvítězila Pepsi.Ve skutečnosti lidé přísahají na jednu značku více než na druhou a otázka „která je lepší?“ je ve skutečnosti určena pouze pro marketingové kampaně a individuální chutě.Souboj o nadvládu Coca-Coly a Pepsi se týkal nejrůznějších oblastí limonád. Obě nedávno změnily své receptury „bez cukru“ . A společnost PepsiCo také nedávno zlikvidovala svou citronovo-limetkovou značku Sierra Mist a nahradila ji značkou Starry, která se nově snaží sesadit z trůnu Sprite společnosti Coke.V posledních letech se tento boj rozšířil nejen na limonády, ale i na džusy, vodu, energetické nápoje, ledové čaje a další. Je to hlavně proto, že prodej limonád dosáhl v USA vrcholu v roce 1999.„Po dosažení vrcholu na konci 90. let spotřeba nealkoholických nápojů na obyvatele od té doby každoročně klesá,“ napsal IbisWorld. „Důvody poklesu jsou dva: zvýšení povědomí o zdraví a zvýšení ceny. Sycené nealkoholické nápoje mají malou výživovou hodnotu, ačkoli mnohé z těchto nápojů poskytují celou doporučenou denní dávku cukru v jedné dvanáctistupňové plechovce.“To je jeden z důvodů. Ve skutečnosti je také možné, že spotřebitelé mají prostě mnohem větší výběr a volí jiné nápoje.Coca-Cola se přesouvá do oblasti míchaných nápojůV poslední době se společnosti Coca-Cola a Pepsi ponořily do alkoholických nápojů. To je sousední oblast, kde se obě rozhodly spolupracovat s partnery.V červnu 2021 uvedla společnost PepsiCo na trh novou řadu nealkoholických míchaných nápojů, která má využít rostoucího trhu s řemeslnými koktejly…„Prémiové mixéry s názvem Unmuddled se na pultech objeví v září,“ informoval tehdy Spirit Business. „Řada se dodává ve třech variantách příchutí, které jsou vyrobeny ze šťávy a neobsahují umělá sladidla.“Řada Unmuddled společnosti Pepsi zahrnuje: Citronová máta, kterou společnost popisuje jako „chladivou, pikantní, osvěžující a lehkou“ s bylinným nádechem, která se hodí k tequile, ginu nebo whisky. Fiery Pineapple odpovídá svému stejnojmennému ovoci s pikantním nádechem a navrhuje se pro míchání s vodkou, rumem, tequilou nebo mezcalem. Kořeněná mandarinka, která je navržena pro „bezproblémové“ míchání s jakýmkoli alkoholem, doporučuje se však tequila, gin nebo whiskey. Několik měsíců před uvedením Unmuddled na trh uvedla společnost PepsiCo na trh další řadu nealkoholických míchaných nápojů Neon Zebra.„Jsou navrženy tak, aby oslovily mladší spotřebitele, kteří tráví více času doma a chtějí se vyhnout složitým receptům na koktejly nebo velkoformátovým mixérům,“ uvedl RetailDive.Nyní společnost Coca-Cola následovala svého dlouholetého rivala v oblasti řemeslných koktejlových mixérů.Značka Simply společnosti Coca-Cola uvádí na trh řadu míchaných nápojůZnačka Simply společnosti Coca-Cola je jedním z počinů společnosti v oblasti džusů. Její základní řada nabízí džusy, limonády a mandlové mléko prodávané jako zcela přírodní. Nyní se značka přesunula do oblasti koktejlových mixérů s nabídkou nazvanou Simply Mixology.„Řada ovocných, zcela přírodních ochucených nápojů z džusů vyrobených ze stejných surovin blízkých přírodě, jaké fanoušci očekávají od rychle rostoucího portfolia Simply Beverages, je vytvořena tak, aby se dala vychutnat s alkoholem i bez něj,“ uvedla Coca-Cola v tiskové zprávě.„Tři druhy Simply Mixology – Strawberry Guava Mojito, Lime Margarita a Peach Sour – budou k dostání od 23. ledna v 52-uncových lahvích v chlazených odděleních džusů v obchodech s potravinami po celých Spojených státech.“Společnost Coca-Cola zdůraznila, že nová řada reaguje na několik trendů: nárůst konzumace koktejlů a větší počet lidí, kteří pijí nealkoholické mocktaily.„Víme, že Simply je oblíbeným mixérem již 20 let – ze Simply Orange Juice si můžete připravit skvělý screwdriver, ze Simply Cranberry skvělý Cape Codder a ze Simply Limeade zabijáckou margaritu,“ dodává Alex Ames, kreativní ředitel pro výživu ve společnosti Coca-Cola North America.„S produktem Simply Mixology jsme chtěli najít způsob, jak zjednodušit a zkvalitnit domácí pití nápojů díky skvěle chutnajícím přírodním řešením, která jsou nejen úžasnými míchacími prostředky, ale také obstojí sama o sobě jako hotové mokktaily,“ dodává Coca-Cola.
Tagy: businesscoca colapepsico

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Dividendové akcie, které se nyní obchodují za atraktivní ceny
      2. Coca-Cola a McDonald’s — co všechno mají společného jejich akcie?
      3. Coca-Cola hledá nové růstové příležitosti a může konečně prolomit stagnaci akcií
      4. Pro investory hledající stabilitu je Coca-Cola stále silnou volbou
      5. Pepsi je dividendovou akcií, kterou v roce 2025 nechcete ignorovat
      6. I Coca-Cola dokáže vytvářet doslova raketové zisky. Jak je to možné?
      7. Proč akcie společnosti Coca-Cola minulý měsíc posílily o 12 % výše
      Advertisement

      Breaking.

      01:00

      Mercedes rozšíří výrobu SUV GLC v závodě v Alabamě

      00:48

      Trumpův zásah do cen léků dopadá na správce lékárenských benefitů

      00:36

      Akcie FedExu rostou díky zprávám o nové spolupráci s Amazonem

      00:24

      Trump požaduje levnější léky na hubnutí, výrobci čelí tlaku

      00:12

      Akciové indexy v USA rostly po oznámení celní dohody s Čínou

      00:05

      Dubnová data z USA ukazují nárůst cen aut po zavedení cel

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Akcie Alibaba prudce stoupají. Nejde jen o obchodní dohodu s Čínou

      12 května, 2025

      Akcie čínské technologické společnosti Alibaba Group v pondělí zaznamenaly výrazný růst, a to nejen díky obchodnímu uvolnění mezi Spojenými státy...

      Zdroj: Getty Images

      CATL vstupuje na burzu v Hongkongu s největší emisí roku a cílem evropské expanze

      12 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie s potenciálem výrazného růstu v návaznosti na výsledky hospodaření

      12 května, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Akcie AppLovin mohou po zveřejnění silných výsledků vzrůst o více než 30 %

      9 května, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Disney plánuje první zábavní park na Blízkém východě v Abú Dhabí

      8 května, 2025

      Tip editora.

      AI

      Milion byl málo. AI e-book, který vydělal investorům přes 90 %

      9 května, 2025

      Na jaře 2024 jsme na Burzovním Světě publikovali e-book AI Portfolio – výběr deseti technologických akcií s vysokým potenciálem růstu....

      Nejčtenější zprávy.

      Německé akcie dosáhly rekordní výše díky optimismu v oblasti obchodu

      11 května, 2025

      Uber získal odklad v souvislosti se spornými daňovými platbami ve Velké Británii

      10 května, 2025

      S&P 500 uzavřel výše po rámcové obchodní dohodě USA a Velké Británie

      8 května, 2025

      Palantir překonává očekávání, investory však znepokojuje vysoké ocenění

      10 května, 2025

      Americké akcie rostou díky obchodní dohodě mezi USA a Velkou Británií

      8 května, 2025

      Pohled na Trumpovu strategii vyjednávání s Čínou: diplomacie a nátlak

      11 května, 2025

      Dow si připsal více než 1 100 bodů poté, co USA a Čína uzavřely dohodu

      12 května, 2025

      ČNB letos čeká schodek veřejných financí 2,1 pct HDP, za rok vyšší kvůli obraně

      9 května, 2025
      Advertisement

      IPO Radar.

      Chime Financial, Inc.

      Datum IPO: 2025
      Potenciální ocenění: 25 miliard dolarů

      Buďte u toho
      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • Hospodářské výsledky
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.