Klíčové body
- Rozvoj wellness cestování: Equinox se připojuje k trendu wellness cestování, nabízející wellness pobyty a zážitky spojené s fitness a relaxací
- Variabilita programů a destinací: Nabídka zahrnuje různé wellness programy a destinace, jako jsou turistika, jóga a cvičení, přizpůsobené různým preferencím
- Rozšíření značky: Rozšíření Equinoxu do wellness cestování je součástí strategie rozšíření značky mimo tradiční posilovny, reagující na rostoucí poptávku po komplexních wellness zážitcích
S tím, jak se wellness neustále rozšiřuje v cestovním ruchu, stále více zavedených značek zahajuje pobyty. Nejnovější z nich je Equinox.
Ve čtvrtek tato luxusní fitness společnost oznámila svou verzi fit retreatů, které budou zahrnovat domácí pobyty i exotické týdenní cesty do zahraničí.
V závislosti na destinaci bude každý výlet zaměřen na jinou metodu. Očekávejte například pěší turistiku v Adirondacku, jógu a mindfulness v Indii a fyzicky náročnější cvičení během cesty do Etiopie, která sleduje zrod elitního běhu. Všechny tyto výlety povede talentovaný tým Equinox.
Společnost nedávno najala koordinátorku luxusního cestování Leah Howeovou, která dříve pracovala v předních cestovních kancelářích Butterfield & Robinson a Van Wyck & Van Wyck, na pozici senior director of retreats and member experiences.
„Fyzická aktivita bude nedílnou součástí zážitků, ale způsob jejího začlenění se bude lišit v závislosti na destinaci a plánovaném programu,“ uvedla Howeová pro Fast Company prostřednictvím e-mailu. „Pro Equinox vytváříme velmi žádané signature programy, jako je precizní běh, výkonnostní cyklistika a jóga a regenerace, a všechny budou zahrnovat doplňkové programy životního stylu.
Plánujeme mít k dispozici různé varianty – někteří návštěvníci výletu absolvují například desetikilometrovou túru, jiní se mohou rozhodnout jít dál nebo zařadit další aktivity. Nebe je limitováno.“
Všechny balíčky zahrnují stravování a výlety, které sahají od individuálního tréninku s mistrovským sportovcem až po krmení s vyhlášeným místním kuchařem. Nový podnik společnosti Equinox odstartuje „dobrodružstvím v Maroku za vrcholem“ v dubnu 2019.
K přihlášení není třeba být členem klubu Equinox a ceny se liší v závislosti na délce trvání a destinaci. Tyto skupinové výlety lze také přizpůsobit na základě cílů skupiny v oblasti fitness nebo životního stylu. V podstatě vám nyní Equinox může naplánovat příští rozlučku se svobodou nebo firemní výjezd.
„Cestovní zážitky Equinox, koncipované s ohledem na komunitu jejích členů, jsou určeny pro náročné cestovatele, kteří chtějí prozkoumat destinace optikou transformace zdraví a maximalizace života,“ uvádí se v tiskovém prohlášení.
ROZŠÍŘENÍ
Cestovní expanze společnosti Equinox je dalším příkladem posunu společnosti směrem k lifestylové značce. V loňském roce franšíza posiloven oznámila, že se ponořila do pohostinství a otevřela hotel v New Yorku. Do svého portfolia služeb pro členy přidala také „spánkové trenéry“. Nedávno společnosti Equinox a SoulCycle
Vzhledem k tomu, že mileniálové stále častěji vyhledávají cestování, aby „resetovali“ své fitness a zdravotní cíle, dává smysl, že Equinox nabídne rozšíření mimo zdi posiloven. Připojuje se tak k dalším fitness společnostem nabízejícím výjezdní zasedání a celodenní zážitky, jako jsou ClassPass, Barre3, Taryn Toomey’s The Class a desítky dalších.
„Cestování a zážitky jsou důležitými prvky vysoce výkonného života a členové i nečlenové vědí a očekávají, že budeme poskytovat vysoce kurátorskou nabídku, která smysluplně odráží služby a programy již nabízené v našich klubech,“ říká Howe. „Ve všem, co děláme, je základem naše fitness podpořené vědou, ale je to styl – od designu, přes poskytování až po vybavení -, který skutečně povyšuje zážitek.“
Jak již dříve uvedla společnost Fast Company, wellness cestování – definované jako dovolená při zlepšování nebo udržování fyzické, duševní nebo duchovní pohody – je nyní celosvětovým odvětvím v hodnotě 563 miliard dolarů.
Global Wellness Institute uvádí, že zatímco celkový cestovní ruch roste tempem 6,9 %, sektor wellness cestovního ruchu vzrostl za poslední dva roky o 14 % a je nyní jedním z nejrychleji rostoucích trhů cestovního ruchu.
V současné době se konají celé festivaly věnované fitness a wellness. Některé z nich, jako například Wanderlust, se konají po celý rok na exotických místech, například na havajském ostrově Oahu. Mnohé z toho znamená posun odvětví k zážitkovým nabídkám, což vysvětluje hybridy, jako jsou živé koncerty SoulCycle.
Fitness kluby – a jejich talenty – stojí v čele zájmu o wellness cestování. V průzkumu mezi téměř 5 000 čtenáři Well+Good 40 % respondentů uvedlo, že by raději jeli na fitness pobyt se svým oblíbeným instruktorem než do pětihvězdičkového resortu, jako je například uznávaný Miraval v Arizoně.
„Společnost Equinox před téměř 30 lety sama vynalezla koncept fitness jako životního stylu,“ uvedl Harvey Spevak, výkonný předseda a řídící partner společnosti Equinox, v tiskovém prohlášení, „a nyní rozšiřujeme svůj záběr o aktivní a žádané zážitky, které našim náročným členům umožňují spojit se se světem – a se sebou samými.“
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky