Britská reklamní skupina WPP vykázala v prvním čtvrtletí pokles organického růstu o 1,6 % a zaostala tak za svými hlavními konkurenty. Pokles byl způsoben ztrátou zakázek od klienta Pfizer, který se zabývá zdravotní péčí, a snížením výdajů technologických společností. Společnost WPP již předpokládala, že organický růst v letošním roce bude převážen do druhé poloviny roku, a zopakovala svůj výhled na stabilní až 1% růst se zlepšením marže o 20-40 bazických bodů. Generální ředitel Mark Read uvedl, že čtvrtletní výsledky byly v souladu s očekáváním a byly ovlivněny náročným srovnáním se stejným obdobím loňského roku. Ohledně vyhlídek na zbytek roku však zůstává optimistický, přičemž se odvolává na povzbudivou nabídku nových zakázek a sílu jejich podnikání v oblasti kreativity a médií.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky