Akcie této streamovací platformy se letos propadly o více než 31 %, což umocnila slabší než očekávaná čtvrtletní zpráva o hospodaření z minulého měsíce, která ukázala zpomalující se růst počtu předplatitelů.
„Domníváme se, že NFLX NEMŮŽE vyhrát ‚streamovací války‘ vzhledem ke své současné strategii,“ uvedla Martinová v pondělní poznámce.
Analytička dokonce uvedla, že Netflix by měl zvážit prodej sebe sama.
Netflix v lednu zvýšil ceny pro předplatitele v USA a Kanadě, což by podle některých analytiků mohlo zvýšit příjmy.
Zdroj: Getty Images
Martinová se však domnívá, že zvýšení cen pouze zhorší odliv uživatelů Netflixu a zmenší jeho náskok před ostatními streamovacími platformami.
„Domníváme se, že cenová strategie společnosti NFLX představuje konkurenční nevýhodu, protože nabízí jedinou cenovou ‚úroveň‘, podle níž má každý spotřebitel přístup k identickému obsahu,“ uvedla Martinová. „Naproti tomu téměř každý konkurent v oblasti streamování nabízí spotřebitelům nižší cenové úrovně.“
Například Peacock společnosti NBCUniversal má bezplatnou úroveň, úroveň s 5 minutami reklamy za 5 dolarů měsíčně a úroveň bez reklam za 10 dolarů měsíčně.
„To umožňuje domácnostem s nižšími příjmy pohybovat se mezi jednotlivými úrovněmi podle toho, jak se každý měsíc mění jejich finanční situace. Snižuje to také náklady společnosti Peacock na získávání zákazníků, protože bezplatní předplatitelé přecházejí z 5 na 10 dolarů měsíčně (a zpět),“ řekla Martinová.
Zdroj: AFP
Netflix podle Martinové umožňuje relativně snadno upustit od předplatného. Společnost uvolňuje všechny epizody nového vydání televizního seriálu najednou, takže předplatitelé mohou obsah zkonzumovat a odejít.
Průzkum společnosti Needham mezi přibližně 500 americkými předplatiteli Netflixu ukázal, že 41 % respondentů uvedlo, že „je pravděpodobnější, že v roce 2022 odejdou kvůli zvýšení jeho ceny“.
Martinová navrhuje, aby Netflix nabídl reklamní úroveň. Analytička také doporučila, aby společnost přidala sportovní přenosy a zpravodajství a koupila knihovnu starých médií, aby zvýšila svůj příkop duševního vlastnictví.
Needham ponechal na akciích rating underperform.
Akcie této streamovací platformy se letos propadly o více než 31 %, což umocnila slabší než očekávaná čtvrtletní zpráva o hospodaření z minulého měsíce, která ukázala zpomalující se růst počtu předplatitelů.„Domníváme se, že NFLX NEMŮŽE vyhrát ‚streamovací války‘ vzhledem ke své současné strategii,“ uvedla Martinová v pondělní poznámce.Analytička dokonce uvedla, že Netflix by měl zvážit prodej sebe sama.Netflix v lednu zvýšil ceny pro předplatitele v USA a Kanadě, což by podle některých analytiků mohlo zvýšit příjmy.Zdroj: Getty ImagesMartinová se však domnívá, že zvýšení cen pouze zhorší odliv uživatelů Netflixu a zmenší jeho náskok před ostatními streamovacími platformami.„Domníváme se, že cenová strategie společnosti NFLX představuje konkurenční nevýhodu, protože nabízí jedinou cenovou ‚úroveň‘, podle níž má každý spotřebitel přístup k identickému obsahu,“ uvedla Martinová. „Naproti tomu téměř každý konkurent v oblasti streamování nabízí spotřebitelům nižší cenové úrovně.“Chcete využít této příležitosti?Například Peacock společnosti NBCUniversal má bezplatnou úroveň, úroveň s 5 minutami reklamy za 5 dolarů měsíčně a úroveň bez reklam za 10 dolarů měsíčně.„To umožňuje domácnostem s nižšími příjmy pohybovat se mezi jednotlivými úrovněmi podle toho, jak se každý měsíc mění jejich finanční situace. Snižuje to také náklady společnosti Peacock na získávání zákazníků, protože bezplatní předplatitelé přecházejí z 5 na 10 dolarů měsíčně ,“ řekla Martinová.Zdroj: AFPNetflix podle Martinové umožňuje relativně snadno upustit od předplatného. Společnost uvolňuje všechny epizody nového vydání televizního seriálu najednou, takže předplatitelé mohou obsah zkonzumovat a odejít.Průzkum společnosti Needham mezi přibližně 500 americkými předplatiteli Netflixu ukázal, že 41 % respondentů uvedlo, že „je pravděpodobnější, že v roce 2022 odejdou kvůli zvýšení jeho ceny“.Martinová navrhuje, aby Netflix nabídl reklamní úroveň. Analytička také doporučila, aby společnost přidala sportovní přenosy a zpravodajství a koupila knihovnu starých médií, aby zvýšila svůj příkop duševního vlastnictví.Needham ponechal na akciích rating underperform.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...