Špičkový výrobce mozzarelly vidí problémy s dopravou, které budou přetrvávat po celý rok
Společnost Leprino Foods, která se označuje za největšího světového výrobce mozzarelly, očekává, že potíže s přepravou, které trápí zemědělské vývozce, budou přetrvávat po celý rok, a to i přes "mírné" zlepšení.
Společnost Leprino musela přesměrovat zásilky z Oaklandu, hlavního přístavu na západním pobřeží pro vývoz zemědělských produktů, do alternativních přístavů, jako jsou Houston a Savannah, uvedl Mike Durkin, výkonný ředitel mlékárenské společnosti se sídlem v Denveru. To zvýšilo náklady společnosti a způsobilo, že přišla o vývozní příležitosti.
Tlak Bidenovy administrativy a Kongresu na námořní dopravce vedl k určitému zlepšení pro vývozce, kteří si stěžují, že námořní přepravní společnosti dávají americkému zboží málo prostoru, protože se zaměřují na spotřebitelskou poptávku po asijském zboží, řekl Durkin. Zemědělští vývozci opakovaně kritizovali lodní společnosti za to, že se vyhýbají času strávenému nakládáním amerického zboží, vracejí se do Asie prázdní nebo jim účtují příplatky za přepravu.
Durkin vyzval Senát, aby přijal zákon schválený Sněmovnou reprezentantů, který by zabránil námořním dopravcům obsluhujícím americké přístavy odmítat nakládat kontejnery s americkými zemědělskými komoditami.
Zdroj: Pexels.com
Americký ministr zemědělství Tom Vilsack již dříve oznámil plán dotovat 25hektarový „pop-up“ areál poblíž přístavu Oakland, který by zemědělským společnostem usnadnil plnění přepravních kontejnerů. Vilsack uvedl, že USDA uhradí 60 % nákladů na toto místo a přepravním společnostem zaplatí 125 dolarů za kontejner na pokrytí dalších nákladů.
Durkin řekl, že to je „opravdu dobrý začátek“.
Problémy společnosti Leprino s přepravou jejích produktů do zámoří v loňském roce narůstaly a prosinec byl „nejhorším měsícem“, řekl Durkin. Leden se podle něj „mírně zlepšil“.
Vývoz byl loni „stejný až mírně vyšší“, ale mohl se zvýšit o 10 až 15 %, řekl Durkin. „Poptávka byla.“
Společnost Leprino musela přesměrovat zásilky z Oaklandu, hlavního přístavu na západním pobřeží pro vývoz zemědělských produktů, do alternativních přístavů, jako jsou Houston a Savannah, uvedl Mike Durkin, výkonný ředitel mlékárenské společnosti se sídlem v Denveru. To zvýšilo náklady společnosti a způsobilo, že přišla o vývozní příležitosti.Tlak Bidenovy administrativy a Kongresu na námořní dopravce vedl k určitému zlepšení pro vývozce, kteří si stěžují, že námořní přepravní společnosti dávají americkému zboží málo prostoru, protože se zaměřují na spotřebitelskou poptávku po asijském zboží, řekl Durkin. Zemědělští vývozci opakovaně kritizovali lodní společnosti za to, že se vyhýbají času strávenému nakládáním amerického zboží, vracejí se do Asie prázdní nebo jim účtují příplatky za přepravu.Durkin vyzval Senát, aby přijal zákon schválený Sněmovnou reprezentantů, který by zabránil námořním dopravcům obsluhujícím americké přístavy odmítat nakládat kontejnery s americkými zemědělskými komoditami.Zdroj: Pexels.comAmerický ministr zemědělství Tom Vilsack již dříve oznámil plán dotovat 25hektarový „pop-up“ areál poblíž přístavu Oakland, který by zemědělským společnostem usnadnil plnění přepravních kontejnerů. Vilsack uvedl, že USDA uhradí 60 % nákladů na toto místo a přepravním společnostem zaplatí 125 dolarů za kontejner na pokrytí dalších nákladů.Durkin řekl, že to je „opravdu dobrý začátek“.Problémy společnosti Leprino s přepravou jejích produktů do zámoří v loňském roce narůstaly a prosinec byl „nejhorším měsícem“, řekl Durkin. Leden se podle něj „mírně zlepšil“.Chcete využít této příležitosti?Vývoz byl loni „stejný až mírně vyšší“, ale mohl se zvýšit o 10 až 15 %, řekl Durkin. „Poptávka byla.“