Z toho 19,4 bilionu wonů půjde do elektromobilů. Firma to uvedla na dnešním setkání s investory. Hyundai patří spolu s dceřinou společnosti Kia mezi deset největších výrobců automobilů na světě z hlediska prodeje, auta vyrábí i v České republice.
Cílem automobilky je do roku 2030 dosáhnout podílu na globálním trhu s elektromobily kolem sedmi procent, roční prodej by měl činit 1,87 milionu vozů.
Investici firmy Hyundai do elektromobilů nelze podle analytiků považovat za razantní přístup v porovnání s konkurenci. Investice zaostává za většími konkurenty, jako je Toyota Motor, která plánuje do roku 2030 vynaložit na elektrifikaci vozů osm bilionů jenů (1,6 bilionu Kč).
Zdroj: Hyundai
„Hyundai vyčlení zhruba 20 procent ze své investice 95,5 bilionu wonů na podnikání související s elektromobily, což zahrnuje výstavbu nových továren, dobíjecí stanice pro elektromobily a strategické aliance s výrobci baterií. Výše investice do elektromobilů se nezdá moc překvapivá ani razantní,“ uvedl analytik společnosti Eugene Investment & Securities I Če-il.
Automobilka informovala, že zvažuje výstavbu nových závodů speciálně pro elektromobily. Žádné další podrobnosti nesdělila. Podle analytiků bude mít zájem o výstavbu závodů ve Spojených státech, protože je považuje za svůj nejdůležitější trh s elektromobily.
V lednu Hyundai a Kia oznámily, že v letošním roce očekávají dohromady nárůst prodeje svých aut po celém světě o 12,1 procenta. Loni prodaly 6,92 milionu vozů, prodej byl ale kvůli nedostatku čipů čtyři procenta pod plánem.
Zdroj: Getty Images
Společnost Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájila sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila už v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních aut u Žiliny na Slovensku.
Z toho 19,4 bilionu wonů půjde do elektromobilů. Firma to uvedla na dnešním setkání s investory. Hyundai patří spolu s dceřinou společnosti Kia mezi deset největších výrobců automobilů na světě z hlediska prodeje, auta vyrábí i v České republice.Cílem automobilky je do roku 2030 dosáhnout podílu na globálním trhu s elektromobily kolem sedmi procent, roční prodej by měl činit 1,87 milionu vozů.Investici firmy Hyundai do elektromobilů nelze podle analytiků považovat za razantní přístup v porovnání s konkurenci. Investice zaostává za většími konkurenty, jako je Toyota Motor, která plánuje do roku 2030 vynaložit na elektrifikaci vozů osm bilionů jenů .Zdroj: Hyundai„Hyundai vyčlení zhruba 20 procent ze své investice 95,5 bilionu wonů na podnikání související s elektromobily, což zahrnuje výstavbu nových továren, dobíjecí stanice pro elektromobily a strategické aliance s výrobci baterií. Výše investice do elektromobilů se nezdá moc překvapivá ani razantní,“ uvedl analytik společnosti Eugene Investment & Securities I Če-il.Automobilka informovala, že zvažuje výstavbu nových závodů speciálně pro elektromobily. Žádné další podrobnosti nesdělila. Podle analytiků bude mít zájem o výstavbu závodů ve Spojených státech, protože je považuje za svůj nejdůležitější trh s elektromobily.V lednu Hyundai a Kia oznámily, že v letošním roce očekávají dohromady nárůst prodeje svých aut po celém světě o 12,1 procenta. Loni prodaly 6,92 milionu vozů, prodej byl ale kvůli nedostatku čipů čtyři procenta pod plánem.Zdroj: Getty ImagesSpolečnost Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájila sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila už v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních aut u Žiliny na Slovensku.Chcete využít této příležitosti?
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...