Firma podporovaná fondem SoftBank Vision Fund 2 vede první rozhovory s potenciálními poradci. Prodej akcií by se mohl uskutečnit již v tomto roce a mohl by přinést přibližně 500 milionů dolarů. PatPat by mohl být oceněn na zhruba 3 miliardy dolarů.
Společnost, která podniká pod názvem Interfocus Inc., zvažuje místa IPO včetně Hongkongu. Mohla by se také rozhodnout pro vstup na burzu v USA.
Jednání probíhají a podrobnosti nabídky, jako je velikost, místo a načasování, se mohou změnit. Společnost PatPat na žádosti o komentář bezprostředně nereagovala.

Podle prohlášení na internetových stránkách stávajícího investora Ince Capital společnost PatPat uzavřela v srpnu kolo získávání finančních prostředků série D2 v hodnotě 160 milionů dolarů, měsíc poté, co získala 510 milionů dolarů v kolech C a D1. Mezi další podporovatele patří společnosti DST Global, Capital Today, General Atlantic a Ocean Link, uvádí se v prohlášení.
Společnost PatPat, kterou v roce 2014 v kalifornském Mountain View založili dva bývalí inženýři společnosti Oracle Corp., podle svých internetových stránek prodává oblečení a mateřské potřeby s licencovanými značkami, včetně medvídků Care Bears a Šmoulů. Prodejce má kanceláře v Kalifornii a Šen-čenu a podle své stránky na síti LinkedIn čítá více než 1 000 zaměstnanců.
PatPat počítá s čínským oděvním dodavatelským řetězcem a logistickou infrastrukturou a obsluhuje spotřebitele ve více než 100 zemích a regionech, vyplývá z prohlášení společnosti Ince.
Přeshraniční elektronické obchodování v Číně zažívá boom, přičemž nadnárodní společnosti vycházejí vstříc nedávné poptávce po online nakupování, kterou podpořil Covid-19, a využívají dodavatelského řetězce v oblasti módy a levnější logistiky v zemi. Shein, čínská platforma pro rychlou módu, loni předstihla Amazon.com Inc. v počtu stažení nákupních aplikací v amerických obchodech.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























