„Co řeknu o ztrátách, je to, že tým skutečně neuvěřitelně promyšleně řídil ztráty spotřebitelů jako vstup, nikoliv výstup k růstu,“ řekla Ahuja v rozhovoru v pořadu „Mad Money“.
Později dodala: „Do konce roku bylo splaceno 98 % spotřebitelských splátek, což je stejné procento, jaké jsme zaznamenali v prvním pololetí. To je pro nás klíčová oblast, na kterou se zaměřujeme.“
Když se Cramer Ahujaové zeptal, zda platí fráze „kup teď, plať nikdy“, řekla, že ztráty spotřebitelů u společnosti Afterpay vzrostly ve druhém pololetí roku 2021 o 8 bazických bodů ve srovnání s prvním pololetím. Bázický bod se rovná 0,01 %.

Komentáře Ahujaové přicházejí poté, co společnost dříve známá jako Square 24. února vykázala lepší než očekávané čtvrté čtvrtletí. Akcie společnosti Block tento čtvrtek uzavřely poklesem o 8,08 %, což je výrazně pod jejich 52týdenním maximem.
Společnost Block v lednu uzavřela akvizici společnosti Afterpay, k níž došlo poté, co služby typu „kup teď a zaplať později“ zaznamenaly v době pandemie koronaviru prudký nárůst popularity.
„Víme, že naši prodejci žádají buy now,-pay later. Chtějí mít přístup k desítkám milionů spotřebitelů z řad mileniálů a generace Z, kteří hledají úvěr mimo tradiční finanční systém,“ řekla
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























