Společnost Netflix (NASDAQ:NFLX) dnes po zvonění oznámí své hospodářské výsledky, ačkoli investoři se obávají, že by poskytovatel streamingu mohl zaznamenat zpomalení růstu počtu předplatitelů. Inflace, nasycení trhu v USA a konkurence ze strany ostatních streamovacích služeb by mohly vést k nižšímu růstu předplatného za první čtvrtletí. To by byla špatná zpráva pro akcie NFLX.
Zdroj: Getty Images
Pro první čtvrtletí analytici očekávají 2,51 milionu nových předplatitelů, což je méně než 3,98 milionu přírůstků, které společnost vykázala před rokem. Těchto 2,51 milionu nových předplatitelů by pro Netflix znamenalo „nejmenší čtvrtletní přírůstek od druhého čtvrtletí roku 2021“. Výhled tržeb a nových předplatitelů mohlo poškodit i březnové stažení společnosti z Ruska. Analytik společnosti Cowen John Blackledge se domnívá, že stažení z trhu sníží počet předplatitelů Netflixu přibližně o 1 milion.
Zdroj: Netflix
Zde jsou další informace, které by měli investoři vědět před zveřejněním zprávy za 1. čtvrtletí.
Analytici očekávají, že zisk na akcii (EPS) za dané období dosáhne 2,91 USD. To je oproti hodnotě 3,75 USD před rokem poměrně výrazný pokles. Konsensuální odhad analytiků pro tržby mezitím leží na úrovni 7,95 miliardy dolarů. To představuje 11% meziroční růst.
Vzhledem k rostoucí konkurenci streamovacích služeb, jako je Disney Plus společnosti Disney (NYSE:DIS) a HBO Max společnosti Warner Bros Discovery (NASDAQ:WBD), někteří investoři očekávají v průběhu čtvrtletí nárůst odlivu zákazníků v USA. Světlým bodem se však zdají být mezinárodní vyhlídky Netflixu.
V minulém čtvrtletí společnost získala 3,5 milionu nových předplatitelů z Evropy, Blízkého východu a Afriky. To je zhruba trojnásobek toho, co přišlo ze Spojených států. V asijsko-pacifickém regionu získala společnost NFLX také 2,6 milionu nových předplatitelů. Celkově společnost v minulém čtvrtletí získala 8,3 milionu předplatitelů.
S ohledem na tuto skutečnost se podívejme, jak se na společnost dívají analytici z Wall Street.
Zdroj: Getty Images
3 analytici hodnotí Netflix
Společnost Morgan Stanley stanovila cílovou cenu pro akcie NFLX na 425 USD. Analytik Benjamin Swinburne snížil cílovou cenu z 450 USD, protože se domnívá, že bez zvýšeného růstu počtu předplatitelů se akciím nebude dařit. Swinburne nicméně poznamenává, že nálada na trhu kolem Netflixu je nyní „příliš medvědí“. Analytik však také tvrdí, že „očekávání čistých přírůstků u Netflixu se zdají být příliš vysoká“.
Jefferies má v současnosti cílovou cenu 415 USD. Analytik Andrew Uerkwitz neočekává zrychlení růstu nových předplatných za 1. čtvrtletí kvůli zdražování účtů a geopolitickým nepokojům v Evropě. Analytik se také domnívá, že vedení Netflixu bude udržovat „stálý tón“, což bude v nejbližší době vysvětlovat nedostatek katalyzátorů.
Nakonec Rosenblatt stanovil cílovou cenu pro NFLX na 354 USD. Analytik Barton Crockett se domnívá, že růst počtu předplatitelů Netflixu v průběhu čtvrtletí oslabí kvůli konkurenci a „měnícímu se chování spotřebitelů po skončení kampaně Kovid“. Crockett také říká, že může být více optimistický, pokud společnost učiní silnější krok v oblasti reklamy.
3 analytici se vyjadřují k Netflixu.Společnost Netflix dnes po zvonění oznámí své hospodářské výsledky, ačkoli investoři se obávají, že by poskytovatel streamingu mohl zaznamenat zpomalení růstu počtu předplatitelů. Inflace, nasycení trhu v USA a konkurence ze strany ostatních streamovacích služeb by mohly vést k nižšímu růstu předplatného za první čtvrtletí. To by byla špatná zpráva pro akcie NFLX.Zdroj: Getty ImagesPro první čtvrtletí analytici očekávají 2,51 milionu nových předplatitelů, což je méně než 3,98 milionu přírůstků, které společnost vykázala před rokem. Těchto 2,51 milionu nových předplatitelů by pro Netflix znamenalo „nejmenší čtvrtletní přírůstek od druhého čtvrtletí roku 2021“. Výhled tržeb a nových předplatitelů mohlo poškodit i březnové stažení společnosti z Ruska. Analytik společnosti Cowen John Blackledge se domnívá, že stažení z trhu sníží počet předplatitelů Netflixu přibližně o 1 milion.Zdroj: NetflixZde jsou další informace, které by měli investoři vědět před zveřejněním zprávy za 1. čtvrtletí.Analytici očekávají, že zisk na akcii za dané období dosáhne 2,91 USD. To je oproti hodnotě 3,75 USD před rokem poměrně výrazný pokles. Konsensuální odhad analytiků pro tržby mezitím leží na úrovni 7,95 miliardy dolarů. To představuje 11% meziroční růst.Vzhledem k rostoucí konkurenci streamovacích služeb, jako je Disney Plus společnosti Disney a HBO Max společnosti Warner Bros Discovery , někteří investoři očekávají v průběhu čtvrtletí nárůst odlivu zákazníků v USA. Světlým bodem se však zdají být mezinárodní vyhlídky Netflixu.V minulém čtvrtletí společnost získala 3,5 milionu nových předplatitelů z Evropy, Blízkého východu a Afriky. To je zhruba trojnásobek toho, co přišlo ze Spojených států. V asijsko-pacifickém regionu získala společnost NFLX také 2,6 milionu nových předplatitelů. Celkově společnost v minulém čtvrtletí získala 8,3 milionu předplatitelů.Chcete využít této příležitosti?S ohledem na tuto skutečnost se podívejme, jak se na společnost dívají analytici z Wall Street.Zdroj: Getty ImagesSpolečnost Morgan Stanley stanovila cílovou cenu pro akcie NFLX na 425 USD. Analytik Benjamin Swinburne snížil cílovou cenu z 450 USD, protože se domnívá, že bez zvýšeného růstu počtu předplatitelů se akciím nebude dařit. Swinburne nicméně poznamenává, že nálada na trhu kolem Netflixu je nyní „příliš medvědí“. Analytik však také tvrdí, že „očekávání čistých přírůstků u Netflixu se zdají být příliš vysoká“.Jefferies má v současnosti cílovou cenu 415 USD. Analytik Andrew Uerkwitz neočekává zrychlení růstu nových předplatných za 1. čtvrtletí kvůli zdražování účtů a geopolitickým nepokojům v Evropě. Analytik se také domnívá, že vedení Netflixu bude udržovat „stálý tón“, což bude v nejbližší době vysvětlovat nedostatek katalyzátorů.Nakonec Rosenblatt stanovil cílovou cenu pro NFLX na 354 USD. Analytik Barton Crockett se domnívá, že růst počtu předplatitelů Netflixu v průběhu čtvrtletí oslabí kvůli konkurenci a „měnícímu se chování spotřebitelů po skončení kampaně Kovid“. Crockett také říká, že může být více optimistický, pokud společnost učiní silnější krok v oblasti reklamy.