Akcie společnosti MULN nadále klesají znepokojivým tempem
Mullen Automotive (NASDAQ:MULN) je stále v počátečním režimu a není bez rizika, ale výrobce elektromobilů v poslední době dělá některé povzbudivé kroky, které by mohly dlouhodobě pomoci jeho akciím.
Pro jistotu je třeba říci, že Mullen Automotive se sídlem v kalifornském městě Brea je začínající společností vyrábějící elektromobily, která se obchoduje v hlubinách žebříčku penny stock. V současné době se akcie MULN prodávají za 1,41 USD za akcii a od začátku roku (YTD) klesly o 71 %. Za posledních 12 měsíců se cena akcií společnosti propadla o 84 %. Společnost však v poslední době upoutala pozornost řadou pozitivních událostí, které by mohly společnosti Mullen Automotive pomoci dostat se na správnou cestu.
Zdroj: Mullen
Vývoj baterií
Nejnovější zprávou z Mullen Automotive, která zaujala na titulních stranách novin, bylo, že společnost vyrábějící elektromobily zahájila výstavbu dlouho připravovaného závodu na výrobu baterií.
V tiskové zprávě společnost uvedla, že zahájila výrobu baterií pro elektromobily, které budou použity v jejích připravovaných vozidlech, včetně elektrické nákladní dodávky, crossoveru a sportovního vozu. K výrobě baterií, které budou pohánět její elektromobily a další elektrická vozidla, plánuje společnost využít výzkumné a vývojové centrum pro napěťové baterie se sídlem v kalifornské Monrovii.
I když je to spojeno se značnými náklady a riziky, Mullen uvádí, že vyvíjí vlastní dodávky baterií, aby snížil svou závislost na dodavatelích třetích stran a omezil rizika spojená s nedostatkem materiálu a dodávek, které v uplynulém roce brzdily zavedenější výrobce automobilů, jako jsou Ford (NYSE:F) a Tesla (NASDAQ:TSLA). Společnost pojmenovala své centrum pro vývoj baterií „Mullen Energy“.
Kromě zahájení výstavby závodu na vývoj baterií akcie MULN nedávno během jediného obchodního dne vyskočily o 7 % poté, co společnost oznámila, že na klíčovou vedoucí pozici přijala bývalého manažera společnosti Tesla. John Taylor nastoupil do společnosti Mullen na pozici senior viceprezidenta pro globální výrobu a strategické plánování.
Taylor je veteránem automobilového průmyslu a byl jedním z prvních 50 zaměstnanců přijatých do společnosti Tesla. Postupně se vypracoval a nakonec vedl skupinu pokročilého výrobního inženýrství společnosti Tesla. Hrál významnou roli při rozvoji prvního výrobního závodu společnosti Tesla ve Fremontu v Kalifornii a podílel se na vývoji několika elektromobilů Tesla, včetně Modelu S.
Zdroj: Mullen
Taylor také několik let pracoval ve společnosti General Motors (NYSE:GM). Najmutí zkušeného lídra v automobilovém průmyslu, jakým je John Taylor, je pro společnost Mullen Automotive dobrou zprávou a ukazuje, že to společnost myslí s náběhem výroby a zahájením prodeje svých elektromobilů vážně.
Znepokojivý pokles
Přestože společnost Mullen Automotive v poslední době vydala několik pozitivních zpráv, akcie společnosti nadále klesají, a to znepokojivým tempem. Jen za poslední měsíc se akcie MULN propadly o téměř 50 %, včetně 42% poklesu během jediného týdne po výše uvedených oznámeních. Takový prudký výprodej v krátkém časovém období by měl být pro investory důvodem k obavám.
Společnost je malým start-upem, který je ztrátový, utrácí peníze rychlým tempem a zatím nevyrábí žádné vozy. Tyto faktory pravděpodobně odrazují mnoho investorů od toho, aby zaujali pozici v akciích. Bez ohledu na důvody je rychlý pokles ceny akcií alarmující.
Neriskujte své peníze na akcie MULN
Společnost Mullen Automotive v poslední době učinila několik důležitých oznámení, která měla posunout cenu jejích akcií pozitivním směrem. To, že akcie nadále klesají hlouběji do oblasti penny stock, je znepokojivý trend, který by měl investory držet stranou.
Časem se situace s akciemi Mullen Automotive může zlepšit a cena by mohla dosáhnout dna a posunout se výše. V tuto chvíli je však společnost příliš rizikovou investicí. Akcie MULN není vhodné kupovat.
Akcie společnosti MULN nadále klesají znepokojivým tempem
Mullen Automotive je stále v počátečním režimu a není bez rizika, ale výrobce elektromobilů v poslední době dělá některé povzbudivé kroky, které by mohly dlouhodobě pomoci jeho akciím.
Pro jistotu je třeba říci, že Mullen Automotive se sídlem v kalifornském městě Brea je začínající společností vyrábějící elektromobily, která se obchoduje v hlubinách žebříčku penny stock. V současné době se akcie MULN prodávají za 1,41 USD za akcii a od začátku roku klesly o 71 %. Za posledních 12 měsíců se cena akcií společnosti propadla o 84 %. Společnost však v poslední době upoutala pozornost řadou pozitivních událostí, které by mohly společnosti Mullen Automotive pomoci dostat se na správnou cestu.
Zdroj: Mullen
Nejnovější zprávou z Mullen Automotive, která zaujala na titulních stranách novin, bylo, že společnost vyrábějící elektromobily zahájila výstavbu dlouho připravovaného závodu na výrobu baterií.
V tiskové zprávě společnost uvedla, že zahájila výrobu baterií pro elektromobily, které budou použity v jejích připravovaných vozidlech, včetně elektrické nákladní dodávky, crossoveru a sportovního vozu. K výrobě baterií, které budou pohánět její elektromobily a další elektrická vozidla, plánuje společnost využít výzkumné a vývojové centrum pro napěťové baterie se sídlem v kalifornské Monrovii.
I když je to spojeno se značnými náklady a riziky, Mullen uvádí, že vyvíjí vlastní dodávky baterií, aby snížil svou závislost na dodavatelích třetích stran a omezil rizika spojená s nedostatkem materiálu a dodávek, které v uplynulém roce brzdily zavedenější výrobce automobilů, jako jsou Ford a Tesla . Společnost pojmenovala své centrum pro vývoj baterií „Mullen Energy“.Chcete využít této příležitosti?
Kromě zahájení výstavby závodu na vývoj baterií akcie MULN nedávno během jediného obchodního dne vyskočily o 7 % poté, co společnost oznámila, že na klíčovou vedoucí pozici přijala bývalého manažera společnosti Tesla. John Taylor nastoupil do společnosti Mullen na pozici senior viceprezidenta pro globální výrobu a strategické plánování.
Taylor je veteránem automobilového průmyslu a byl jedním z prvních 50 zaměstnanců přijatých do společnosti Tesla. Postupně se vypracoval a nakonec vedl skupinu pokročilého výrobního inženýrství společnosti Tesla. Hrál významnou roli při rozvoji prvního výrobního závodu společnosti Tesla ve Fremontu v Kalifornii a podílel se na vývoji několika elektromobilů Tesla, včetně Modelu S.
Zdroj: Mullen
Taylor také několik let pracoval ve společnosti General Motors . Najmutí zkušeného lídra v automobilovém průmyslu, jakým je John Taylor, je pro společnost Mullen Automotive dobrou zprávou a ukazuje, že to společnost myslí s náběhem výroby a zahájením prodeje svých elektromobilů vážně.
Přestože společnost Mullen Automotive v poslední době vydala několik pozitivních zpráv, akcie společnosti nadále klesají, a to znepokojivým tempem. Jen za poslední měsíc se akcie MULN propadly o téměř 50 %, včetně 42% poklesu během jediného týdne po výše uvedených oznámeních. Takový prudký výprodej v krátkém časovém období by měl být pro investory důvodem k obavám.
Společnost je malým start-upem, který je ztrátový, utrácí peníze rychlým tempem a zatím nevyrábí žádné vozy. Tyto faktory pravděpodobně odrazují mnoho investorů od toho, aby zaujali pozici v akciích. Bez ohledu na důvody je rychlý pokles ceny akcií alarmující.
Společnost Mullen Automotive v poslední době učinila několik důležitých oznámení, která měla posunout cenu jejích akcií pozitivním směrem. To, že akcie nadále klesají hlouběji do oblasti penny stock, je znepokojivý trend, který by měl investory držet stranou.
Časem se situace s akciemi Mullen Automotive může zlepšit a cena by mohla dosáhnout dna a posunout se výše. V tuto chvíli je však společnost příliš rizikovou investicí. Akcie MULN není vhodné kupovat.