Akcie AMZN právě získaly podporu z průzkumu nákupních tendencí teenagerů
Společnost Piper Sandler zveřejnila 6. dubna výsledky svého pololetního průzkumu Taking Stock With Teens. Výsledky byly dobrou zprávou pro společnost Amazon (NASDAQ:AMZN) a majitele akcií AMZN.
Průzkum shromáždil údaje od 7 100 dospívajících v období od 16. února do 22. března. Zjišťoval názory středoškoláků na jejich oblíbené značky, způsoby utrácení a dokonce i politické a sociální otázky. Pokud jste akcionáři, jistě vás potěší, že e-shop Amazon je oblíbený u 53 % dospívajících, což je více než 52 % v průzkumu z podzimu 2021.
Zatímco celkové zprávy jsou dobré, pouze 35 % respondentek s vyššími příjmy označilo Amazon za svůj oblíbený web, což je méně než 47 % v průzkumu z jara 2021. Tento segment dospívajících není zdaleka tak okouzlen elektronickým obchodováním společnosti Amazon. Pokud však vlastníte akcie AMZN, neměl by to být problém.
V roce 2021 činily celosvětové maloobchodní tržby e-commerce společnosti Amazon 614,03 miliardy dolarů. V roce 2022 se předpokládá jejich růst o 18,8 % na 729,76 miliardy dolarů. V USA se podíl Amazonu na tržbách z e-commerce zvýšil o 110 bazických bodů na 41,8 % ze 40,7 % v roce 2020.
Zdroj: Reuters
Dále se Amazon v roce 2021 podílel na růstu amerického online maloobchodu téměř polovinou. A konečně, objem obchodu vytvořený jeho prodejci – třetími stranami – v roce 2021 vzrostl o 33,9 % na 107,7 miliardy USD.
V porovnání s předchozími roky došlo v roce 2021 k určitému zmírnění čísel společnosti v oblasti elektronického obchodování. Celkově se však stále jedná o žrouta s velmi malou skutečnou konkurencí.
Je však důležité si uvědomit, že její segment Amazon Web Services (AWS) je hnacím motorem zisku. V roce 2021 měl provozní zisk 18,5 miliardy dolarů – o 37 % vyšší než v roce 2020 – při tržbách 62,2 miliardy dolarů. Provozní zisk této jednotky navíc tvořil téměř 75 % celkového zisku společnosti Amazon, což je o 15,4 procentního bodu více než v roce 2020.
Nejnovější zprávy od společnosti Piper Sandler investorům připomínají, jak silnou pozici má značka Amazon u širokých vrstev americké populace, zejména u dospívajících. Společnost má tolik pák, za které může tahat odděleně od elektronického obchodování, že je zbytečné zabývat se mírnými negativy z každé čtvrtletní zprávy.
Zdroj: Reuters
Vezměme si například reklamu. V roce 2019 měla příjmy 12,63 miliardy dolarů, což je podstatně méně než 19,21 miliardy dolarů z předplatitelských služeb. Do roku 2021 vzrostly na 31,16 miliardy dolarů, což je přibližně o 600 milionů dolarů méně než Prime a ostatní její předplatitelské služby.
Až na přetrvávající problémy s pracovními silami, které jsou velkým problémem, je to u Amazonu v pořádku. Tvrdí to tento nejnovější průzkum.
Akcie AMZN právě získaly podporu z průzkumu nákupních tendencí teenagerů
Společnost Piper Sandler zveřejnila 6. dubna výsledky svého pololetního průzkumu Taking Stock With Teens. Výsledky byly dobrou zprávou pro společnost Amazon a majitele akcií AMZN.
Průzkum shromáždil údaje od 7 100 dospívajících v období od 16. února do 22. března. Zjišťoval názory středoškoláků na jejich oblíbené značky, způsoby utrácení a dokonce i politické a sociální otázky. Pokud jste akcionáři, jistě vás potěší, že e-shop Amazon je oblíbený u 53 % dospívajících, což je více než 52 % v průzkumu z podzimu 2021.
Zatímco celkové zprávy jsou dobré, pouze 35 % respondentek s vyššími příjmy označilo Amazon za svůj oblíbený web, což je méně než 47 % v průzkumu z jara 2021. Tento segment dospívajících není zdaleka tak okouzlen elektronickým obchodováním společnosti Amazon. Pokud však vlastníte akcie AMZN, neměl by to být problém.
V roce 2021 činily celosvětové maloobchodní tržby e-commerce společnosti Amazon 614,03 miliardy dolarů. V roce 2022 se předpokládá jejich růst o 18,8 % na 729,76 miliardy dolarů. V USA se podíl Amazonu na tržbách z e-commerce zvýšil o 110 bazických bodů na 41,8 % ze 40,7 % v roce 2020.
Zdroj: Reuters
Dále se Amazon v roce 2021 podílel na růstu amerického online maloobchodu téměř polovinou. A konečně, objem obchodu vytvořený jeho prodejci – třetími stranami – v roce 2021 vzrostl o 33,9 % na 107,7 miliardy USD.
V porovnání s předchozími roky došlo v roce 2021 k určitému zmírnění čísel společnosti v oblasti elektronického obchodování. Celkově se však stále jedná o žrouta s velmi malou skutečnou konkurencí.Chcete využít této příležitosti?
Je však důležité si uvědomit, že její segment Amazon Web Services je hnacím motorem zisku. V roce 2021 měl provozní zisk 18,5 miliardy dolarů – o 37 % vyšší než v roce 2020 – při tržbách 62,2 miliardy dolarů. Provozní zisk této jednotky navíc tvořil téměř 75 % celkového zisku společnosti Amazon, což je o 15,4 procentního bodu více než v roce 2020.
Nejnovější zprávy od společnosti Piper Sandler investorům připomínají, jak silnou pozici má značka Amazon u širokých vrstev americké populace, zejména u dospívajících. Společnost má tolik pák, za které může tahat odděleně od elektronického obchodování, že je zbytečné zabývat se mírnými negativy z každé čtvrtletní zprávy.
Zdroj: Reuters
Vezměme si například reklamu. V roce 2019 měla příjmy 12,63 miliardy dolarů, což je podstatně méně než 19,21 miliardy dolarů z předplatitelských služeb. Do roku 2021 vzrostly na 31,16 miliardy dolarů, což je přibližně o 600 milionů dolarů méně než Prime a ostatní její předplatitelské služby.
Až na přetrvávající problémy s pracovními silami, které jsou velkým problémem, je to u Amazonu v pořádku. Tvrdí to tento nejnovější průzkum.
Investiční banka RBC Capital Markets vydala pozitivní zprávu o americkém řetězci Sprouts Farmers Market, který se specializuje na prodej biopotravin...
Zářijové týdny roku 2025 přinesly na světových kapitálových trzích nebývalou vlnu optimismu. Investoři se dočkali hned tří mimořádně sledovaných primárních...