Akcie AMZN právě získaly podporu z průzkumu nákupních tendencí teenagerů
Společnost Piper Sandler zveřejnila 6. dubna výsledky svého pololetního průzkumu Taking Stock With Teens. Výsledky byly dobrou zprávou pro společnost Amazon (NASDAQ:AMZN) a majitele akcií AMZN.
Průzkum shromáždil údaje od 7 100 dospívajících v období od 16. února do 22. března. Zjišťoval názory středoškoláků na jejich oblíbené značky, způsoby utrácení a dokonce i politické a sociální otázky. Pokud jste akcionáři, jistě vás potěší, že e-shop Amazon je oblíbený u 53 % dospívajících, což je více než 52 % v průzkumu z podzimu 2021.
Zatímco celkové zprávy jsou dobré, pouze 35 % respondentek s vyššími příjmy označilo Amazon za svůj oblíbený web, což je méně než 47 % v průzkumu z jara 2021. Tento segment dospívajících není zdaleka tak okouzlen elektronickým obchodováním společnosti Amazon. Pokud však vlastníte akcie AMZN, neměl by to být problém.
V roce 2021 činily celosvětové maloobchodní tržby e-commerce společnosti Amazon 614,03 miliardy dolarů. V roce 2022 se předpokládá jejich růst o 18,8 % na 729,76 miliardy dolarů. V USA se podíl Amazonu na tržbách z e-commerce zvýšil o 110 bazických bodů na 41,8 % ze 40,7 % v roce 2020.
Zdroj: Reuters
Dále se Amazon v roce 2021 podílel na růstu amerického online maloobchodu téměř polovinou. A konečně, objem obchodu vytvořený jeho prodejci – třetími stranami – v roce 2021 vzrostl o 33,9 % na 107,7 miliardy USD.
V porovnání s předchozími roky došlo v roce 2021 k určitému zmírnění čísel společnosti v oblasti elektronického obchodování. Celkově se však stále jedná o žrouta s velmi malou skutečnou konkurencí.
Je však důležité si uvědomit, že její segment Amazon Web Services (AWS) je hnacím motorem zisku. V roce 2021 měl provozní zisk 18,5 miliardy dolarů – o 37 % vyšší než v roce 2020 – při tržbách 62,2 miliardy dolarů. Provozní zisk této jednotky navíc tvořil téměř 75 % celkového zisku společnosti Amazon, což je o 15,4 procentního bodu více než v roce 2020.
Nejnovější zprávy od společnosti Piper Sandler investorům připomínají, jak silnou pozici má značka Amazon u širokých vrstev americké populace, zejména u dospívajících. Společnost má tolik pák, za které může tahat odděleně od elektronického obchodování, že je zbytečné zabývat se mírnými negativy z každé čtvrtletní zprávy.
Zdroj: Reuters
Vezměme si například reklamu. V roce 2019 měla příjmy 12,63 miliardy dolarů, což je podstatně méně než 19,21 miliardy dolarů z předplatitelských služeb. Do roku 2021 vzrostly na 31,16 miliardy dolarů, což je přibližně o 600 milionů dolarů méně než Prime a ostatní její předplatitelské služby.
Až na přetrvávající problémy s pracovními silami, které jsou velkým problémem, je to u Amazonu v pořádku. Tvrdí to tento nejnovější průzkum.
Akcie AMZN právě získaly podporu z průzkumu nákupních tendencí teenagerů
Společnost Piper Sandler zveřejnila 6. dubna výsledky svého pololetního průzkumu Taking Stock With Teens. Výsledky byly dobrou zprávou pro společnost Amazon a majitele akcií AMZN.
Průzkum shromáždil údaje od 7 100 dospívajících v období od 16. února do 22. března. Zjišťoval názory středoškoláků na jejich oblíbené značky, způsoby utrácení a dokonce i politické a sociální otázky. Pokud jste akcionáři, jistě vás potěší, že e-shop Amazon je oblíbený u 53 % dospívajících, což je více než 52 % v průzkumu z podzimu 2021.
Zatímco celkové zprávy jsou dobré, pouze 35 % respondentek s vyššími příjmy označilo Amazon za svůj oblíbený web, což je méně než 47 % v průzkumu z jara 2021. Tento segment dospívajících není zdaleka tak okouzlen elektronickým obchodováním společnosti Amazon. Pokud však vlastníte akcie AMZN, neměl by to být problém.
V roce 2021 činily celosvětové maloobchodní tržby e-commerce společnosti Amazon 614,03 miliardy dolarů. V roce 2022 se předpokládá jejich růst o 18,8 % na 729,76 miliardy dolarů. V USA se podíl Amazonu na tržbách z e-commerce zvýšil o 110 bazických bodů na 41,8 % ze 40,7 % v roce 2020.
Zdroj: Reuters
Dále se Amazon v roce 2021 podílel na růstu amerického online maloobchodu téměř polovinou. A konečně, objem obchodu vytvořený jeho prodejci – třetími stranami – v roce 2021 vzrostl o 33,9 % na 107,7 miliardy USD.
V porovnání s předchozími roky došlo v roce 2021 k určitému zmírnění čísel společnosti v oblasti elektronického obchodování. Celkově se však stále jedná o žrouta s velmi malou skutečnou konkurencí.Chcete využít této příležitosti?
Je však důležité si uvědomit, že její segment Amazon Web Services je hnacím motorem zisku. V roce 2021 měl provozní zisk 18,5 miliardy dolarů – o 37 % vyšší než v roce 2020 – při tržbách 62,2 miliardy dolarů. Provozní zisk této jednotky navíc tvořil téměř 75 % celkového zisku společnosti Amazon, což je o 15,4 procentního bodu více než v roce 2020.
Nejnovější zprávy od společnosti Piper Sandler investorům připomínají, jak silnou pozici má značka Amazon u širokých vrstev americké populace, zejména u dospívajících. Společnost má tolik pák, za které může tahat odděleně od elektronického obchodování, že je zbytečné zabývat se mírnými negativy z každé čtvrtletní zprávy.
Zdroj: Reuters
Vezměme si například reklamu. V roce 2019 měla příjmy 12,63 miliardy dolarů, což je podstatně méně než 19,21 miliardy dolarů z předplatitelských služeb. Do roku 2021 vzrostly na 31,16 miliardy dolarů, což je přibližně o 600 milionů dolarů méně než Prime a ostatní její předplatitelské služby.
Až na přetrvávající problémy s pracovními silami, které jsou velkým problémem, je to u Amazonu v pořádku. Tvrdí to tento nejnovější průzkum.