Podle Morgan Stanley je po výprodeji čas na nákup těchto akcií e-commerce
Obavy z narušené poptávky způsobily v posledních měsících potíže některých akcií pandemických vítězů, ale jedno odvětví je zasaženo příliš tvrdě a podle Morgan Stanley by se mělo odrazit ode dna.
Investiční společnost ve středečním sdělení klientům uvedla, že společnosti elektronického obchodu mají stále silné růstové cesty, díky čemuž se jejich akcie zdají být levné.
„Globální akcie elektronických obchodů snížily své ocenění, ale vidíme zde nesoulad. S podporou našeho vlastního odvětvového modelu se domníváme, že náraz spojený s Covidem nezploští budoucí křivku rozšíření elektronického obchodu,“ uvádí se v poznámce.
“ Odtažitost“ poptávky se stala problémem pro mnoho společností digitální ekonomiky, které během pandemie zaznamenaly prudký růst. Posledním příkladem je Netflix, jehož akcie se ve středu propadly poté, co gigant v oblasti streamování videa ztratil předplatitele a vedení uvedlo, že pandemie maskovala zpomalení růstu uživatelů.
Zdroj: Bloomberg
Podle Morgan Stanley je však elektronický obchod jiným zvířetem, z čehož by měli těžit někteří z největších hráčů v tomto odvětví, včetně Amazonu a argentinské společnosti Mercadolibre. Tyto akcie od čtvrtečního rána klesly o zhruba 6,5 % a 18,9 %.
Pro Amazon by rozšíření dopravy do jednoho dne a na jeden den mělo společnosti umožnit, aby se dále zbavovala osobního nakupování.
„Díky nabídce ‚na vyžádání‘ může AMZN lépe konkurovat ~1,8 bilionu dolarů offline výdajů jen v USA v kategoriích, jako jsou potraviny, výrobky pro domácnost, recepty a alkohol, a vidíme v této nabídce mechanismus, jak posunout cíle elektronického obchodu a zvýšit očekávání spotřebitelů v širokém výběru zboží,“ uvedla firma.
Morgan Stanley má pro Amazon rating „overweight“ a cílovou cenu 4 200 USD za akcii, což je o 36 % více, než na jaké úrovni akcie ve středu uzavřely.
Pro Mercadolibre by podle odhadů Morgan Stanley měla být expozice společnosti v rychle rostoucí Jižní Americe vítaným signálem pro investory, kteří hledají růst.
„Naše prognóza 16% LatAm eCommerce 2021-26E [složená roční míra růstu] v USD (a 22 % v místních měnách) je nad globálním průměrem 10 % v USD a 11 % v LC,“ napsala firma.
Investiční společnost má pro Mercadolibre rating overweight a cílovou cenu 1 860 USD za akcii, což je o více než 70 % nad úrovní, na které akcie uzavřely.
Investiční společnost ve středečním sdělení klientům uvedla, že společnosti elektronického obchodu mají stále silné růstové cesty, díky čemuž se jejich akcie zdají být levné.„Globální akcie elektronických obchodů snížily své ocenění, ale vidíme zde nesoulad. S podporou našeho vlastního odvětvového modelu se domníváme, že náraz spojený s Covidem nezploští budoucí křivku rozšíření elektronického obchodu,“ uvádí se v poznámce.“ Odtažitost“ poptávky se stala problémem pro mnoho společností digitální ekonomiky, které během pandemie zaznamenaly prudký růst. Posledním příkladem je Netflix, jehož akcie se ve středu propadly poté, co gigant v oblasti streamování videa ztratil předplatitele a vedení uvedlo, že pandemie maskovala zpomalení růstu uživatelů.Zdroj: BloombergPodle Morgan Stanley je však elektronický obchod jiným zvířetem, z čehož by měli těžit někteří z největších hráčů v tomto odvětví, včetně Amazonu a argentinské společnosti Mercadolibre. Tyto akcie od čtvrtečního rána klesly o zhruba 6,5 % a 18,9 %.Pro Amazon by rozšíření dopravy do jednoho dne a na jeden den mělo společnosti umožnit, aby se dále zbavovala osobního nakupování.„Díky nabídce ‚na vyžádání‘ může AMZN lépe konkurovat ~1,8 bilionu dolarů offline výdajů jen v USA v kategoriích, jako jsou potraviny, výrobky pro domácnost, recepty a alkohol, a vidíme v této nabídce mechanismus, jak posunout cíle elektronického obchodu a zvýšit očekávání spotřebitelů v širokém výběru zboží,“ uvedla firma.Chcete využít této příležitosti?Morgan Stanley má pro Amazon rating „overweight“ a cílovou cenu 4 200 USD za akcii, což je o 36 % více, než na jaké úrovni akcie ve středu uzavřely.Pro Mercadolibre by podle odhadů Morgan Stanley měla být expozice společnosti v rychle rostoucí Jižní Americe vítaným signálem pro investory, kteří hledají růst.„Naše prognóza 16% LatAm eCommerce 2021-26E [složená roční míra růstu] v USD je nad globálním průměrem 10 % v USD a 11 % v LC,“ napsala firma.Investiční společnost má pro Mercadolibre rating overweight a cílovou cenu 1 860 USD za akcii, což je o více než 70 % nad úrovní, na které akcie uzavřely.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...