Manželské duo založilo v roce 2018 v Clevelandu společnost Browndages, která prodává rozmanitou škálu obvazů na kůži. V páteční epizodě pořadu „Shark Tank“ televize ABC spoluzakladatelé uvedli, že prodej byl zpočátku pomalý – až do června 2020, kdy se USA přehnaly protesty Black Lives Matter.
Spotřebitelé začali vyhledávat malé podniky vlastněné černochy. Browndages se najednou zviditelnily. Během tohoto měsíce, jak uvedli Mahdi a Bashir, přinesli za pouhých šest dní tržby ve výši zhruba 130 000 dolarů.
Zdroj: CNBC
Nyní si na seznam přidávají další úspěch: V páteční epizodě manželé získali investici 100 000 dolarů a úvěrovou linku ve výši 75 000 dolarů od trojice Mark Cuban, Lori Greiner a Daymond John. Cuban dokonce přidal k dohodě sladkou tečku: řekl Mahdimu a Bashirovi, že by mohl přimět tým NBA Dallas Mavericks, který vlastní, aby obvazy sám nosil a distribuoval.
To by podle Cubana mohlo mít vlnový efekt – pomohlo by to značce „rozšířit se do více komunit, takže by se všechny mohly cítit reprezentovány“. Například Mavericks „spolupracují se školami v celém Dallasu“, řekl Cuban a poznamenal, že zdravotní sestry těchto škol by také mohly distribuovat obvazy Browndages.
Přesně v takový obchodní vhled Mahdi a Bashir doufali, že v pořadu dosáhnou. Manželé uvedli, že jejich náhlá popularita v červnu 2020 byla dvousečná zbraň: vyprodali, ale měli problém udržet zásoby a dalších šest měsíců nemohli zásoby doplnit. Požádali Žraloky o pomoc s distribucí a marketingem s cílem expandovat do dalších nemocnic, škol a velkých obchodů.
Zdroj: CNBC
Žraloci se Mahdiho a Bashira zeptali, jak chce Browndages držet krok s většími značkami obvazů, jako jsou například náplasti. Bashir uvedl jako jeden ze způsobů, jak získat náskok, konkurenční ceny: Papírové krabičky Browndages se prodávají za 3,99 dolaru za kus a jejich výroba stojí pouze 63 centů. Dvojice také hovořila o příslibu vybudovat dědictví, které ocení jejich děti.
„Chtěli jsme našim dětem vštípit a ukázat jim, že i tak malý výrobek, jako je obvaz, by vás měl brát v úvahu,“ řekl Bashir.
Bashir a Mahdi požádali o 75 000 dolarů jako investici výměnou za 7,5 % podíl ve společnosti. Robert Herjavec odmítl s tím, že rozsah konkurence Browndages je nepřekonatelný. Kevin O’Leary se rychle vložil a nabídl 75 000 dolarů a možnost navázat kontakty s většími společnostmi za 15% podíl.
To odstartovalo nabídkovou válku, v níž Cuban, Greiner a John společně nabídli 100 000 dolarů za 30 % vlastního kapitálu. John i Cuban tvrdili, že jejich kontakty v oboru – Cuban s týmem Mavericks a John s oděvními značkami Coogi a Fubu – by mohly pomoci rozšířit značku Browndages. Greinerová řekla, že by mohla pomoci dostat Browndages do maloobchodních prodejen.
Zdroj: CNBC
Mahdi a Bashir kontrovali otázkou, zda by Cuban, Daymond a Greiner byli ochotni slevit každý na 7,5 %. Cuban řekl, že stále chtějí 30 %, ale přidají k tomu úvěrovou linku. O’Leary, který se zdál být neklidný, nabídku trojice ve výši 100 000 dolarů dorovnal.
Podnikatelé se vrátili k trojici a zeptali se, zda by se všichni tři Žraloci byli ochotni podělit o 25 % vlastního kapitálu. Cuban, Daymond a Greiner souhlasili. O’Leary dvojici pogratuloval a poznamenal, že je poněkud překvapilo, že jeho nabídku nepřijali.
„Teď si ani nedokážu přesně představit, co to znamená a co to pro nás bude znamenat, že budeme mít Marka, Lori a Damona v týmu Browndage,“ řekl Bashir. „Ale očekávám jen to, že věci půjdou nahoru a že budeme dál růst a zanecháme ještě větší odkaz našim dětem.“
Manželské duo založilo v roce 2018 v Clevelandu společnost Browndages, která prodává rozmanitou škálu obvazů na kůži. V páteční epizodě pořadu „Shark Tank“ televize ABC spoluzakladatelé uvedli, že prodej byl zpočátku pomalý – až do června 2020, kdy se USA přehnaly protesty Black Lives Matter.Spotřebitelé začali vyhledávat malé podniky vlastněné černochy. Browndages se najednou zviditelnily. Během tohoto měsíce, jak uvedli Mahdi a Bashir, přinesli za pouhých šest dní tržby ve výši zhruba 130 000 dolarů.Zdroj: CNBCNyní si na seznam přidávají další úspěch: V páteční epizodě manželé získali investici 100 000 dolarů a úvěrovou linku ve výši 75 000 dolarů od trojice Mark Cuban, Lori Greiner a Daymond John. Cuban dokonce přidal k dohodě sladkou tečku: řekl Mahdimu a Bashirovi, že by mohl přimět tým NBA Dallas Mavericks, který vlastní, aby obvazy sám nosil a distribuoval.To by podle Cubana mohlo mít vlnový efekt – pomohlo by to značce „rozšířit se do více komunit, takže by se všechny mohly cítit reprezentovány“. Například Mavericks „spolupracují se školami v celém Dallasu“, řekl Cuban a poznamenal, že zdravotní sestry těchto škol by také mohly distribuovat obvazy Browndages.Přesně v takový obchodní vhled Mahdi a Bashir doufali, že v pořadu dosáhnou. Manželé uvedli, že jejich náhlá popularita v červnu 2020 byla dvousečná zbraň: vyprodali, ale měli problém udržet zásoby a dalších šest měsíců nemohli zásoby doplnit. Požádali Žraloky o pomoc s distribucí a marketingem s cílem expandovat do dalších nemocnic, škol a velkých obchodů.Zdroj: CNBCŽraloci se Mahdiho a Bashira zeptali, jak chce Browndages držet krok s většími značkami obvazů, jako jsou například náplasti. Bashir uvedl jako jeden ze způsobů, jak získat náskok, konkurenční ceny: Papírové krabičky Browndages se prodávají za 3,99 dolaru za kus a jejich výroba stojí pouze 63 centů. Dvojice také hovořila o příslibu vybudovat dědictví, které ocení jejich děti.Chcete využít této příležitosti?„Chtěli jsme našim dětem vštípit a ukázat jim, že i tak malý výrobek, jako je obvaz, by vás měl brát v úvahu,“ řekl Bashir.Bashir a Mahdi požádali o 75 000 dolarů jako investici výměnou za 7,5 % podíl ve společnosti. Robert Herjavec odmítl s tím, že rozsah konkurence Browndages je nepřekonatelný. Kevin O’Leary se rychle vložil a nabídl 75 000 dolarů a možnost navázat kontakty s většími společnostmi za 15% podíl.To odstartovalo nabídkovou válku, v níž Cuban, Greiner a John společně nabídli 100 000 dolarů za 30 % vlastního kapitálu. John i Cuban tvrdili, že jejich kontakty v oboru – Cuban s týmem Mavericks a John s oděvními značkami Coogi a Fubu – by mohly pomoci rozšířit značku Browndages. Greinerová řekla, že by mohla pomoci dostat Browndages do maloobchodních prodejen.Zdroj: CNBCMahdi a Bashir kontrovali otázkou, zda by Cuban, Daymond a Greiner byli ochotni slevit každý na 7,5 %. Cuban řekl, že stále chtějí 30 %, ale přidají k tomu úvěrovou linku. O’Leary, který se zdál být neklidný, nabídku trojice ve výši 100 000 dolarů dorovnal.Podnikatelé se vrátili k trojici a zeptali se, zda by se všichni tři Žraloci byli ochotni podělit o 25 % vlastního kapitálu. Cuban, Daymond a Greiner souhlasili. O’Leary dvojici pogratuloval a poznamenal, že je poněkud překvapilo, že jeho nabídku nepřijali.„Teď si ani nedokážu přesně představit, co to znamená a co to pro nás bude znamenat, že budeme mít Marka, Lori a Damona v týmu Browndage,“ řekl Bashir. „Ale očekávám jen to, že věci půjdou nahoru a že budeme dál růst a zanecháme ještě větší odkaz našim dětem.“
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...