V průběhu let jste mohli od rádoby podnikatelů slyšet spoustu směšných vět. Tito lidé si třeba přečtou nějakou zprávu o startupu, který získal obří objem financí, nebo o zakladateli, který prodal svou společnost za miliardy, a dojdou k závěru, že podnikání je jen zábava a hra.
Existují známky toho, že někdo není stvořený pro podnikání, a zde je pět příkladů frází, které to prozrazují.
1. Chci být podnikatelem
Když někdo řekne, že chce být podnikatelem, víte, že nemá šanci. Neexistuje nic takového jako chtít být podnikatelem. Buď jím jste, nebo nejste.

Schopnost být podnikatelem nelze získat. Můžete získat nějaké dovednosti na cestě a můžete hledat rady nebo tipy u ostatních, ale pokud jste podnikatel, cítíte to v žilách a nemůžete věci nevybudovat.
2. Pokud je vybudujete, přijdou samy
Tahle věta je taky oblíbená. Když to postavíte, nikdo nepřijde. Pokud to postavíte a uděláte marketing, je šance, že lidé přijdou. Pokud ne, nikdo nepřijde. Když slyšíte někoho říkat tuto naivní a zjednodušující větu, je jasné, že nechápe, co obnáší budování úspěšné firmy.
3. Já budu další velká věc
Poslyšte, můžete mít nejlepší nápad na světě v kombinaci s nejlepším technologickým stackem, nejlepším týmem a nejlepšími investory, a stejně neuspějete. Tvrdit, že se stanete dalším Googlem nebo Facebookem, když máte jen nápad, je velkou „červenou vlajkou“, že nejste připraveni na cestu, na kterou se chystáte vydat.
Nikdy neuslyšíte, že by tato slova vyslovil zakladatel, který je na trhu podruhé nebo potřetí, protože z vlastní zkušenosti ví, kolik pohyblivých částí má proces budování technologického podniku.
4. Udělejte ze mě virtuálního člověka

Říkají to lidé stále? Ano, říkají. Na světě je celkem nula lidí, kteří dokáží něco udělat virálním. Pokud je to vaše strategie, pak opravdu nemáte ponětí o tom, jak funguje marketing a kolik různých proměnných je v procesu uvádění produktu na trh.
5. Nemám žádné konkurenty
Lidé myslí, že jsou jediní, kdo přemýšlí o tom, jak vyřešit problém, který se snaží vyřešit.
Pokud si myslíte, že nemáte konkurenci, máte ve skutečnosti jen tři možnosti. Buď jste neprovedli dostatečný průzkum a neznáte své konkurenty, nebo si to jen namlouváte. Poslední možností je, že máte pravdu a nemáte žádnou konkurenci, což znamená, že po tom, co vytváříte, skutečně není poptávka, a v tom případě byste možná neměli ztrácet čas a peníze na něco, co nikdo nechce.
Být podnikatelem není cíl, je to prostředek, prostředek k vyřešení bolestivého bodu. Každý, kdo prošel podnikatelskou dráhou, vám řekne, že to není jen zábava a hry a že to vyžaduje větší nasazení než jakákoli jiná profese. Pokud takovou míru odhodlání nemáte, možná zvažte jiný obor.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























