Díky tomu se jim čas strávený due diligence více vrátí. V opačném případě by mohli strávit týdny zkoumáním každého drobného detailu o společnosti, aniž by za vykonanou práci získali stejný nebo významnější přínos.
Ještě horší je, že se můžete zabývat faktory, které mají jen malý vliv na pohyb akcií společnosti, ale přikládají jim větší význam, než je nutné. V případě Pinterestu ( PINS 1,02 % ) jsou tři faktory, které zkušení investoři znají, série klesajících měsíčních aktivních uživatelů, rozvíjející se mezinárodní segment a obrovská tržní příležitost. Podívejme se na každý z nich podrobněji níže.
1. Průběh měsíčního úbytku aktivních uživatelů
Pinterestu se na začátku pandemie dařilo. Stovky milionů, ne-li miliardy lidí trávily doma mnohem více času než obvykle. Tato sociální síť založená na obrázcích nabízí vynikající obsah inspirující k domácím činnostem, jako je vaření, organizování a zahradničení.
Zdroj: Unsplash
Měsíční počet aktivních uživatelů se tak zvýšil na 478 milionů. Bohužel pro akcionáře bylo ekonomické obnovení protivítr. Lidé tráví méně času doma a v důsledku toho potřebují méně inspirace pro domácí aktivity. Pinterest ztrácí měsíční aktivní uživatele již tři čtvrtletí v řadě. Celkově Pinterest ztratil 55 milionů uživatelů od doby, kdy znovuotevření nabralo na obrátkách.
Tento pokles představuje riziko pro investory, kteří si nejsou jisti, kolik dalších uživatelů se odpojí a kolik dalších čtvrtletí bude pokles trvat.
Zajímavé je, že 431 milionů měsíčně aktivních uživatelů Pinterestu má mezinárodní přesah. Z celkového počtu jich pouze 86 milionů pochází z USA. Navzdory menšímu součtu tvořily příjmy z amerického regionu v posledním čtvrtletí končícím 31. prosince 76,5 %.
Mezinárodní nedostatek je cílem pro zlepšení. Pinterest zvyšuje své mezinárodní pokrytí prodeje, rozšiřuje svou reklamní základnu a zdokonaluje svou strategii pro poskytování cílených reklam mezinárodním uživatelům. Toto zaměření přináší ovoce; průměrný příjem na mezinárodního uživatele se ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 zvýšil o 62 % ve srovnání s 25 % v USA.
Zdroj: Unsplash
Tento rozmach by mohl přispět k tomu, aby se průměrný mezinárodní příjem na uživatele (0,57 USD) více přiblížil tomu americkému (7,43 USD). Údaje se týkají čtvrtého čtvrtletí, které skončilo 31. prosince.
3. Pinterest má obrovský celkový oslovitelný trh
Registrace a používání služby Pinterest je zdarma. Společnost vydělává peníze zobrazováním reklamy lidem, kteří si prohlížejí její aplikaci a webové stránky. Reklamní průmysl je obrovský. V roce 2021 utratili marketéři celosvětově 763 miliard dolarů. To je o 22,5 % více než v předchozím roce. Další výhodou Pinterestu je, že stále větší část těchto výdajů směřuje do digitálních kanálů. Od roku 2019 do roku 2021 se podíl digitální reklamy zvýšil z 52,1 % na 64,4 %.
Tento trend bude pravděpodobně v blízkém a střednědobém horizontu pro Pinterest větrem do zad. Pinterest v roce 2021 vygeneroval tržby ve výši 2,6 miliardy dolarů, takže je stále malou součástí celkového reklamního průmyslu. Prodloužená dráha růstu je pozitivem, které pracuje v jeho prospěch.
Zdroj: Pinterest
Akcie reagovaly na první výše uvedený bod více než na cokoli jiného. Pinterest klesl o 71,6 % oproti svému maximu a nyní se obchoduje za relativně nízkou cenu k volnému peněžnímu toku 23. Je vynikající čas zvážit přidání akcií Pinterest do svých portfolií.
Díky tomu se jim čas strávený due diligence více vrátí. V opačném případě by mohli strávit týdny zkoumáním každého drobného detailu o společnosti, aniž by za vykonanou práci získali stejný nebo významnější přínos.Ještě horší je, že se můžete zabývat faktory, které mají jen malý vliv na pohyb akcií společnosti, ale přikládají jim větší význam, než je nutné. V případě Pinterestu jsou tři faktory, které zkušení investoři znají, série klesajících měsíčních aktivních uživatelů, rozvíjející se mezinárodní segment a obrovská tržní příležitost. Podívejme se na každý z nich podrobněji níže.1. Průběh měsíčního úbytku aktivních uživatelůPinterestu se na začátku pandemie dařilo. Stovky milionů, ne-li miliardy lidí trávily doma mnohem více času než obvykle. Tato sociální síť založená na obrázcích nabízí vynikající obsah inspirující k domácím činnostem, jako je vaření, organizování a zahradničení.Zdroj: UnsplashMěsíční počet aktivních uživatelů se tak zvýšil na 478 milionů. Bohužel pro akcionáře bylo ekonomické obnovení protivítr. Lidé tráví méně času doma a v důsledku toho potřebují méně inspirace pro domácí aktivity. Pinterest ztrácí měsíční aktivní uživatele již tři čtvrtletí v řadě. Celkově Pinterest ztratil 55 milionů uživatelů od doby, kdy znovuotevření nabralo na obrátkách.Tento pokles představuje riziko pro investory, kteří si nejsou jisti, kolik dalších uživatelů se odpojí a kolik dalších čtvrtletí bude pokles trvat.2. Mezinárodní zpeněženíChcete využít této příležitosti?Zajímavé je, že 431 milionů měsíčně aktivních uživatelů Pinterestu má mezinárodní přesah. Z celkového počtu jich pouze 86 milionů pochází z USA. Navzdory menšímu součtu tvořily příjmy z amerického regionu v posledním čtvrtletí končícím 31. prosince 76,5 %.Mezinárodní nedostatek je cílem pro zlepšení. Pinterest zvyšuje své mezinárodní pokrytí prodeje, rozšiřuje svou reklamní základnu a zdokonaluje svou strategii pro poskytování cílených reklam mezinárodním uživatelům. Toto zaměření přináší ovoce; průměrný příjem na mezinárodního uživatele se ve čtvrtém čtvrtletí roku 2021 zvýšil o 62 % ve srovnání s 25 % v USA.Zdroj: UnsplashTento rozmach by mohl přispět k tomu, aby se průměrný mezinárodní příjem na uživatele více přiblížil tomu americkému . Údaje se týkají čtvrtého čtvrtletí, které skončilo 31. prosince.3. Pinterest má obrovský celkový oslovitelný trhRegistrace a používání služby Pinterest je zdarma. Společnost vydělává peníze zobrazováním reklamy lidem, kteří si prohlížejí její aplikaci a webové stránky. Reklamní průmysl je obrovský. V roce 2021 utratili marketéři celosvětově 763 miliard dolarů. To je o 22,5 % více než v předchozím roce. Další výhodou Pinterestu je, že stále větší část těchto výdajů směřuje do digitálních kanálů. Od roku 2019 do roku 2021 se podíl digitální reklamy zvýšil z 52,1 % na 64,4 %.Tento trend bude pravděpodobně v blízkém a střednědobém horizontu pro Pinterest větrem do zad. Pinterest v roce 2021 vygeneroval tržby ve výši 2,6 miliardy dolarů, takže je stále malou součástí celkového reklamního průmyslu. Prodloužená dráha růstu je pozitivem, které pracuje v jeho prospěch.Zdroj: PinterestAkcie reagovaly na první výše uvedený bod více než na cokoli jiného. Pinterest klesl o 71,6 % oproti svému maximu a nyní se obchoduje za relativně nízkou cenu k volnému peněžnímu toku 23. Je vynikající čas zvážit přidání akcií Pinterest do svých portfolií.