Obrat společnosti do oblasti sportovního sázení je pro její hlavní činnost v oblasti sportovních služeb slabinou.
Streamovací televize se navíc nachází v silném klesajícím trendu. Trhy předpokládají, že růst sledovanosti se zpomalí poté, co se trend „zůstat doma“ přesune k chození ven. Akcie FUBO čelí obrovskému tlaku.
V podmínkách slabého akciového trhu chtějí investoři vidět více než jen silný růst tržeb. Chtějí, aby společnost FuboTV začala dříve vykazovat zisky. Jak by si měli investoři vyložit čtvrtletní výsledky společnosti FuboTV?

V prvním čtvrtletí roku 2022 vykázaly akcie společnosti FUBO rekordní tržby ve výši 236,7 milionu dolarů, což představuje meziroční nárůst o 98 %. Příjmy z reklamy meziročně vzrostly o 81 % na 22,8 milionu dolarů. Celkový počet placených předplatitelů meziročně vzrostl o 81 % na 1,056 milionu. Společnost podrobně popsala očekávání týkající se jejího podnikání ve zbytku světa, které zahrnovalo Francii a Španělsko. Vykázala 305 000 celkových placených předplatitelů a tržby ve výši 5,5 milionu USD.
Spoluzakladatel a výkonný ředitel David Gandler vyzdvihl růst. Uvedl také některé tlaky v daném období. Přesto ukončila čtvrtletí s hotovostí přes 456 milionů dolarů. V roce 2025 plánuje kladné cash flow a upravený zisk EBITDA. Při hlubším pohledu je světlým bodem posledního čtvrtletí reklama společnosti FuboTV.
Dobré výsledky v oblasti reklamy
Finanční ředitel a hlavní účetní John Janedis uvedl, že společnost fuboTV vykázala dobré reklamní marže díky pěti významným obnovením. Vzhledem k tomu, že se její náklady na obsah v průběhu příštích šesti až dvanácti měsíců a dále zlepší, budou z toho profitovat i marže. Kromě toho začne zaznamenávat přínosy, protože její předplatitelská základna přesahuje jeden milion. Společnost má díky silnému počtu diváků lepší vyjednávací pozici.
Společnost FuboTV doplňuje svůj obchodní tým o nové zaměstnance. V posledním čtvrtletí již přidala tři obchodní zdroje. Očekává, že přínosy vykáže v druhé polovině roku. Po technologické stránce spustí ke konci druhého čtvrtletí řešení pro nabízení. Generální ředitel Gandler očekává, že tato součást by měla přispět k 15% až 20% zvýšení efektivity marketingu

Společnost FuboTV pracuje na produktech, které zvýší její průměrný příjem na uživatele. Jak bude pokračovat ve vývoji produktových funkcí, její platforma z toho bude těžit. Například získává programy od různých mediálních společností. To jí umožňuje vytvářet pro uživatele velmi personalizovaný zážitek. Spokojenost zákazníků se zvýší, což zvýší ARPU společnosti FuboTV.
Akciové trhy snižují hodnotu sportovní platformy společnosti FuboTV. Uživatelé zůstanou kvůli její zábavě. Společnost navíc nabízí diferenciaci obsahu v oblasti sportu. Jak zmínil generální ředitel Gandler, tato rozmanitost ji odliší od všeobecných zábavních platforem, jako je YouTube společnosti Alphabet
Medvědi by se měli mít na pozoru. Aktualizace produktů zvýší provozní zisky a pomůže ceně akcií společnosti FuboTV.
Měli byste si koupit FuboTV?
Trhy se zbavily akcií FuboTV a zaúčtovaly ztráty. Poměr ceny k prodejům se pohybuje kolem 1,3násobku. Společnost má dostatek hotovosti na pokrytí provozních nákladů.
A co je důležitější, pokračuje v inovaci svých produktů. Bude stále přidávat další uživatele a přeměňovat je na platící předplatitele.
Akcie společnosti FuboTV se na těchto úrovních jeví jako přesvědčivý nákup.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























