Není tedy překvapením, že ničivá pandemie firmě uškodila. Dům myší se však odráží ode dna silnější než kdykoli předtím a investoři by měli zpozornět. Lidé po více než roce, kdy byli zavřeni uvnitř, uvolňují nahromaděnou poptávku po aktivitách mimo domov.
Společnost Disney je ve výborné pozici, aby z tohoto trendu několik let těžila. Výprodej na trhu navíc umožnil, že akcie společnosti Disney jsou k dispozici za výhodnou cenu. Podívejme se blíže na to, proč je Disney mou oblíbenou akcií k nákupu v červnu.
Zábavní parky společnosti Disney se vzpamatovávají

Je chytré, že vedení společnosti Disney nezůstalo nečinné během počátečních fází pandemie, kdy bylo mnoho jejích lukrativních podniků nuceno uzavřít pro veřejnost. Nejdůležitější bylo, že vylepšilo své podnikání v zábavních parcích, čímž zvýšilo potenciální ziskovost. Funkce, jako je digitální rezervační systém, mu umožní řídit návštěvnost a optimalizovat tak příjmy. Pokud si například všimne překvapivě nízkého počtu rezervací na nadcházející víkend, může spustit propagační akce nebo snížit ceny, aby podpořila návštěvnost.
Kromě toho společnost Disney zavedla mobilní objednávání v parcích a bezkontaktní odbavení ve svých hotelech. Hosté se tak mohou odbavit, aniž by se museli setkat s recepčním, a návštěvníci parku si mohou objednat jídlo, aniž by museli navštívit pokladnu. To zlepšuje zážitek hostů a zvyšuje ziskovost díky snížení počtu zaměstnanců. Společnost Disney se u toho nezastavila. Společnost zavedla v zábavních parcích novou prémiovou funkci, kdy si návštěvníci mohou zaplatit za právo přeskočit fronty. Dlouhé čekání bylo dlouho častou stížností hostů. Nyní si lidé, kterým se čekání velmi nelíbí, mohou zaplatit, aby nepříjemnosti zkrátili.

To vše dohromady zvyšuje zisky společnosti Disney ze zábavních parků. V posledních šesti měsících příjmy a provozní výnosy společnosti Disney ze segmentu zábavních parků překonávají rok 2019 – poslední rok před vypuknutím epidemie – a to vše v době, kdy pandemie stále pokračuje. To naznačuje, že s tím, jak se hrozba COVID-19 snižuje, by zábavní parky mohly být ziskovější než kdykoli předtím. Vedení společnosti totiž uvedlo, že výdaje hostů v posledním čtvrtletí, které skončilo 2. dubna, byly o 40 % vyšší než ve stejném období roku 2019.
Segment streamování roste
Pandemie také pomohla podpořit streamovací služby společnosti Disney. Zejména služba Disney+ dosáhla 138 milionů předplatitelů. Až společnost ještě letos v USA a příští rok v mezinárodním měřítku spustí verzi Disney+ podporovanou reklamou, mohla by nižší vstupní cena přilákat další miliony. Vedení společnosti opakovaně potvrdilo, že by služba mohla do roku 2024 dosáhnout 230 až 260 milionů předplatitelů. Při tomto rozsahu očekává, že služba bude zisková. Společnost Disney je domovem některých z nejikoničtějších obsahových franšíz, včetně Star Wars, Marvel, Pixar atd. Lze předpokládat, že bude mít úspěch při rozšiřování svých služeb streamovaného obsahu po celém světě.

Příznivé ocenění
Od začátku pandemie došlo ke zkreslení zisků a volných peněžních toků společnosti Disney. Při pohledu na poměr ceny k tržbám však společnost Disney v posledních pěti letech sotva zlevnila. Podniky společnosti Disney, které byly zničeny v důsledku pandemie, se rychle zotavují. Mezitím získala solidní dynamiku v rozvoji svých streamovacích služeb. A konečně, kultovní podnik lze koupit za výhodnou cenu. Ze všech těchto důvodů je Disney mou oblíbenou akcií k nákupu v červnu.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky