Díky chytrým telefonům máme cenné možnosti učení na dosah ruky a Duolingo ( DUOL 0,97 % ) vyvinulo přední mobilní aplikaci pro výuku cizích jazyků pro miliony uživatelů po celém světě.
Společnost disponuje prudce rostoucí tržní příležitostí v hodnotě miliard dolarů, z níž zatím získala jen zlomek, což jí do budoucna ponechává prostor pro výrazný růst. Vzhledem k tomu, že akcie společnosti Duolingo poklesly o 56 % oproti svému historickému maximu v rámci širšího výprodeje technologických produktů, je možná právě teď ten správný čas do ní vstoupit, zatímco bude pokračovat v rozšiřování svého podnikání.
Cesta Duolinga na vrchol
Služba Duolingo byla spuštěna v roce 2012, ale možnost placeného předplatného ve své aplikaci zavedla až v roce 2018. Ty tvoří 72 % celkových příjmů společnosti, zbytek tvoří reklama a jednorázové nákupy. Je proto neuvěřitelně působivé, že se Duolingo tak rychle stalo nejvýdělečnější mobilní aplikací v kategorii vzdělávání v App Store společnosti Apple i v Google Play Store společnosti Alphabet.
Zdroj: Duolingo
V roce 2019 se 900 000 uživatelů Duolinga rozhodlo odemknout další funkce tím, že se stali placenými předplatiteli, což představuje 3 % měsíčně aktivních uživatelů platformy. Do roku 2021 se toto číslo vyšplhalo o 177 % na 2,5 milionu předplatitelů, což představuje 6 % měsíčně aktivních uživatelů Duolinga.
Duolingo uvádí, že 90 % nárůstu počtu uživatelů v roce 2021 bylo zcela organických, a to prostřednictvím ústního podání. To je v ostrém kontrastu s většinou technologických společností, které utrácejí velké částky za marketing, aby získaly nové uživatele. A aby si Duolingo udrželo platící předplatitele, zavedlo iniciativy, jako je rodinný plán, který má podpořit používání aplikace více lidmi v jedné domácnosti.
Aplikaci Duolingo si stáhlo více než 500 milionů uživatelů, ale to je jen zlomek trhu, který lze oslovit. Společnost odhaduje, že v současné době se na celém světě učí cizí jazyk více než 1,8 miliardy lidí a rozvíjející se trhy, jako je Indie, by mohly být bohatým zdrojem růstu. V roce 2020 zaznamenalo Duolingo jen v této zemi 400% nárůst, a to díky pokračujícímu poklesu nákladů na přístup k internetu.
Zdroj: Duolingo
Společnost odhadla hodnotu své roční tržní příležitosti na 19 miliard dolarů v roce 2021, a jak naznačuje tento graf, se svými příjmy ve výši 250 milionů dolarů z toho získala jen malou část.
Trh s digitálním jazykovým vzděláváním roste každoročně o 25,4 %, což znamená, že do roku 2025 bude roční příležitost společnosti Duolingo činit 47 miliard dolarů. Toto tempo růstu je více než dvakrát rychlejší než 11% tempo růstu celkového trhu jazykového vzdělávání, což zdůrazňuje rychlý přechod k digitálnímu vzdělávání.
Duolingo od roku 2019 zvyšuje své příjmy složenou roční mírou 88 %, a protože je to výrazně rychleji než 25,4 %, naznačuje to, že společnost postupem času získává stále větší podíl na trhu digitálního jazykového vzdělávání.
Zdroj: Duolingo
Aplikace Duolingo by mohla v příštích letech zaznamenat nárůst popularity, protože zavádí nové nabídky, jako je japonština a korejština, které patří mezi nejrychleji rostoucí jazyky. Kromě toho do platformy zabudovává umělou inteligenci, která bude poskytovat personalizovanější zpětnou vazbu, když uživatel udělá chybu, což by mělo zlepšit zapojení a urychlit výsledky.
Celkově lze říci, že Duolingo dělá správné kroky, aby si udrželo dominantní postavení v tomto inovativním odvětví, a vytváří tak velkou příležitost k dlouhodobému růstu.
Díky chytrým telefonům máme cenné možnosti učení na dosah ruky a Duolingo vyvinulo přední mobilní aplikaci pro výuku cizích jazyků pro miliony uživatelů po celém světě.Společnost disponuje prudce rostoucí tržní příležitostí v hodnotě miliard dolarů, z níž zatím získala jen zlomek, což jí do budoucna ponechává prostor pro výrazný růst. Vzhledem k tomu, že akcie společnosti Duolingo poklesly o 56 % oproti svému historickému maximu v rámci širšího výprodeje technologických produktů, je možná právě teď ten správný čas do ní vstoupit, zatímco bude pokračovat v rozšiřování svého podnikání.Cesta Duolinga na vrcholSlužba Duolingo byla spuštěna v roce 2012, ale možnost placeného předplatného ve své aplikaci zavedla až v roce 2018. Ty tvoří 72 % celkových příjmů společnosti, zbytek tvoří reklama a jednorázové nákupy. Je proto neuvěřitelně působivé, že se Duolingo tak rychle stalo nejvýdělečnější mobilní aplikací v kategorii vzdělávání v App Store společnosti Apple i v Google Play Store společnosti Alphabet.Zdroj: DuolingoV roce 2019 se 900 000 uživatelů Duolinga rozhodlo odemknout další funkce tím, že se stali placenými předplatiteli, což představuje 3 % měsíčně aktivních uživatelů platformy. Do roku 2021 se toto číslo vyšplhalo o 177 % na 2,5 milionu předplatitelů, což představuje 6 % měsíčně aktivních uživatelů Duolinga.Duolingo uvádí, že 90 % nárůstu počtu uživatelů v roce 2021 bylo zcela organických, a to prostřednictvím ústního podání. To je v ostrém kontrastu s většinou technologických společností, které utrácejí velké částky za marketing, aby získaly nové uživatele. A aby si Duolingo udrželo platící předplatitele, zavedlo iniciativy, jako je rodinný plán, který má podpořit používání aplikace více lidmi v jedné domácnosti.Budoucnost je ještě světlejšíChcete využít této příležitosti?Aplikaci Duolingo si stáhlo více než 500 milionů uživatelů, ale to je jen zlomek trhu, který lze oslovit. Společnost odhaduje, že v současné době se na celém světě učí cizí jazyk více než 1,8 miliardy lidí a rozvíjející se trhy, jako je Indie, by mohly být bohatým zdrojem růstu. V roce 2020 zaznamenalo Duolingo jen v této zemi 400% nárůst, a to díky pokračujícímu poklesu nákladů na přístup k internetu.Zdroj: Duolingo
Společnost odhadla hodnotu své roční tržní příležitosti na 19 miliard dolarů v roce 2021, a jak naznačuje tento graf, se svými příjmy ve výši 250 milionů dolarů z toho získala jen malou část.Trh s digitálním jazykovým vzděláváním roste každoročně o 25,4 %, což znamená, že do roku 2025 bude roční příležitost společnosti Duolingo činit 47 miliard dolarů. Toto tempo růstu je více než dvakrát rychlejší než 11% tempo růstu celkového trhu jazykového vzdělávání, což zdůrazňuje rychlý přechod k digitálnímu vzdělávání.Duolingo od roku 2019 zvyšuje své příjmy složenou roční mírou 88 %, a protože je to výrazně rychleji než 25,4 %, naznačuje to, že společnost postupem času získává stále větší podíl na trhu digitálního jazykového vzdělávání.Zdroj: DuolingoAplikace Duolingo by mohla v příštích letech zaznamenat nárůst popularity, protože zavádí nové nabídky, jako je japonština a korejština, které patří mezi nejrychleji rostoucí jazyky. Kromě toho do platformy zabudovává umělou inteligenci, která bude poskytovat personalizovanější zpětnou vazbu, když uživatel udělá chybu, což by mělo zlepšit zapojení a urychlit výsledky.Celkově lze říci, že Duolingo dělá správné kroky, aby si udrželo dominantní postavení v tomto inovativním odvětví, a vytváří tak velkou příležitost k dlouhodobému růstu.